Ve velice stručném rozhovoru s Carlo Fabricatorem z vývojářského týmu připravujícího na příští rok očekávanou akční adventuru Outcast 2 (platformy PC a PS2) jsme se mimo jiné dozvěděli tolik.
Jak je již z dřívě publikovaných obrázků patrné, tvůrci oproti minulosti změnili herní engine a grafika nyní bude plně polygonová (tedy žádné voxely). Svět Outcastu nebude plně interaktivní, na dotaz ohledně možnosti likvidace objektů (ála Red Faction) se dostalo zamítavé odpovědi, a objekty, které interakci naopak mají umožňovat, budou lépe zohledněny pro lepší hráčovo povědomí. S herním enginem souvisí i slušná viditelnost hlavní postavy zdejšího story a potřebná míru detailů okolní krajiny. Příběh se odehrává na jiné části planety Adelpha, takže se údajně připravte na nová překvapení, mezi něž však rozhodně nemá patřit multiplayer.
- pondělí 5. listopadu 2001