Diskuze
Jste pro nás bezcenní, tvrdí vývojářské studio o zákaznících
Děkujeme za pochopení.
V74í27t38ě70z82s47l90a14v 47N42o22v16o62t26n36ý
možná mohl vývojář raději investovat svůj čas na zkvalitnění vlastních produktu. Potom by nemusel řešit nevyladěnost vlastního sw na úrovni zákaznického servisu a ušetřil si tím své milované peníze. Souhlasím s ostatními když říkám že kvalitní produkty si své zákazníky najdou.
M82i75r46o52s20l43a56v 88K92r18u60p69a
Presne. Oni by radi aby se to prodavalo za 20$ ale lidi to koupi jen v bundlu nebo s 90% slevou za 2$. Ale to je kvalitou jejich her, dobra hra se za 20$ proda.
M64i63r71o95s65l65a77v 20K47r59u92p66a
Jsou to nesmysly. Kvalitni hry se prodavaji dobre a za premiove penize. Sam mam pres 400 her na steamu, nektere jsem koupil na humble 5 za 1$ a nikdy nespustil, nekdy pockal na zajimavou slevu na 1/4 a s radosti zahral za verim pro mne i pro vyrobce zajimave penize. A nekdy koupim premiovy titul hned v po uvedeni - napriklad Divinity Original Sin za 40 ecek.
Dale nechapu co mota v dobe digitalni distribuce o oprave PC? On jako nekam jezdi lidem vymenovat HW nebo upgradovat ovladace? Pochybuju. Proste snaha o zviditelneni.
M37i78r12o47s12l42a40v 33K13r17u37p11a
Přesně tak. Mám přes 400 her a některé jsem ani nespustil (nebyl čas, nebo byly v bundlu s jinou hrou, co jsem chtěl, atd.) a možná se k nim ani nedostanu. Desetkrát dráž bych si danou hru nikdy nekoupil a technickou podporu nevyuzivam - jednou jsem akorat zalozil incident na firemnim helpdesku.
P89e11t72r 16M37a42c70h
Koukam, ze tady spousta lidi nepochopilo o cem ten clanek vubec je. Ten clanek je o tom, ze Steam srazil cenu PC her na cca desetinu. A je jedno zda je prodavate pres steam nebo ne, zda jsou kvalitni nebo ne, Valve ovlada trh PC her, vydelava na tom a vyvojari tim trpi. Resenim je delat hry pro konzole, tam je stale zvykem za hry platit vic a technicka podpora je nutna take jen minimalne.
D23r30a53h81o24m40í58r 39S61t49r96o32u82h79a63l
Já nevidím problém. Mrknul jsem na Steam, vidím Payday 2 za 50 éček. Mrknu na statistiky, nejoblíbenější hra týdne Payday 2. Vážení, jsou to lži. Dřív prostě ditributor nakoupil odhadovaný počet prodaných her, část neprodal, tak si to odepsal. Vývojáři tudíž parazitovali na distributorovi a prodejních řetězcích. Dneska je při online prodeji veřejně vidět, jak moc se hra prodává a recenze jsou dostupné prakticky okamžitě.
A když už jsme u toho... Dřív vývojáři vytvářeli sami komplet celou hru. Včetně enginu, včetně zvuků, grafiky a všeho. Vymýšleli nové postupy, optimalizovali kód pro několik typů grafik a zvukovek.
Dneska mají předchystaný multiplatformní engine za pár dolarů nebo v případě unity zadarmo, kam stačí naflákat modely, textury a ruchy a voilá, mají základ hry, který hodí na kickstarter, aby jim hráči dali prachy na doladění explozí, které si ještě nenačetli z příručky.
A pak za tohle chtějí třináct stovek, prodávat to online a masově na více platformách? Rád bych se smál, ale je to k pláči. To, že vydělávat jde, jsem napsal o pár příspěvků níže - do WoTka jsem vrazil už čtyři litry a nelituju toho. Prostě nesmíte být chamtiví a musíte dělat hru, aby lidi bavila - aby vás bavila. Když vývojáře nebaví jeho vlastní hra, tak asi něco bude špatně. Osobně to znám od kámoše, který dělal betatest jedné hry - betatest ho nebavil. Hra propadla. Konec, utrum. Nejlepší betatesteři jsou ti, kteří to dělají zadarmo. U nich si můžete být jistí, že je hra baví a že bude mít úspěch.
Ale vtloukejte tohle vývojářům do hlavy...
M63a53r50t89i74n 29C46u60g55e44r94e75a63n
Spíš aď začnou psát něco origánálního, něco kvalitního, něco hratelnýho!!! Co člověka donutí alespoň trošíčku myslet a pak to zkusej prodat, ne tady jenom plácat kraviny a fňukat, skutečně originální a kvalitní RTS jsem neviděl od dob Tiberian sunu, Heroes 3 a Age of Empires 2 až do příchodu nedávno vydané nejmenované hry, jež spustila šílenství (titule neuvedu). O ostatních žánrech pomlčím, ty jsou na tom ještě hůř než RTSky.
Každá hra, která přerostla v neskutečnýho molocha začínala jako drobek, který se sotva udržel, teprve potom přinesla svému studiu věhlas, tohle aď si pán uvědomí!
P14a13v20e27l 31K52u67r82a95l
nutno podotknout že tiberian sun byl kvalitní když se v tom člověk moc nešťoural a šel prakticky okamžitě do protiútoku ve chvíli kdy se vyčerpali skripty na začátku mise.
Já sem si to vždycky hrál budovatelsky a miloval sem se na ostrově opevnit zdí, SAMy, vybetonovat,obehnat se firestormem, tiberiová pole obložit RPG vežičkami a pak postavit 100 orca bomberu a smést nepřítele z povrchu zemského.
R87o17m53a13n 78Š82v16a83c53h
jediným parametrem kterým jde definovat kvalitu hry je její prodejnost, ostatní je pouze subjektivní názor hodnotícího.
Samozřejmě jsou i slušné hry které prostě tak nějak zapadly. To zas ale poukazuje na to že, byly slušné, ale stále průměrné.
Prostě nejtvrdším ukazatelem úspěchu je kolik lidí je za to ochotno utratit svoje tvrdě vydělané peníze (volba peněženkou) vše ostatní je teorie.
znáte jiný objektivní způsob jak určit dobrou hru?
D36a28n19i61e85l 51M94a92r82t92í35n78e45k
Jenze to by vsechny hry taky museli stat stejne aby se dali takto hodnotit
K82a74r57e46l 85K15a61š36t94a98n
Jak už padlo níže, za dobrou hru jsem ochoten zaplatit hodně peněz (například kvůli GTAV jsem si koupil i PS3) Ale to musí být dobrá hra a ne nějaká bezduchá hříčka, která člověka přestane bavit za půl hodiny (nemluvě o tom, když ji za půl hodiny dohraje)
J66a65n 43S46c71h50w63a54r70z
Ako zakaznik v dobe v ktorej su hry plne ovladane online DRM, a kde sa nikto za 0-day DLC nehanbi som si uz zvykol, ze od podpory nemozem cakat nic extra. Z velkej casti je to len cakanie na nejakeho Inda, ktory "poradi" aby som si dal novy ovladac grafiky alebo restartoval modem. Jediny dovod pre otvorenie support ticketu na EA je dnes sanca ze vam ponuknu discount kupon na inu hru.
J90a73n 49L45é93d50r
Blizzard live chat je úžasný. To že EA je zlo všichni ví.
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...