Diskuze
Který otevřený herní svět jste si užili nejvíc?
Děkujeme za pochopení.
J19i23ř86í 47J53a49h91o69d40a
GTA, jakýkoliv. To už není ani hra, ale svatý grál, kterýho se hráč může dotknout.
F18r60a47n36t42i37š22e75k 30S25t62u17r80m
Falout 1 a 2, Dragon Age Origins a Inquisition, Zaklínač 2 a 3, GTA 2, GTA: Vice City a GTA V, Fable I a II. S polootevřeným světem pak K.O.T.O.R. 1 a 2, Mass Effect 1, 2 a 3.
To je tak všechno na co jsem si v rychlosti vzpomněl.
M95a94r24t85i84n 83Z89i36k94m83u91n38d
Rád bych připomněl South Park :-)
M33a49r52t50i42n 16V73a12l78o30s77e53k
Když vezmu svět, který se mi líbil nejvíce, tak to byl Oblivion - krásná grafika, krásné prostředí (na většinou temné RPG hodně nezvyklé).
Ikdyž Skyrim a Morrowind jsou dle mého lepší hry, tak v Oblivionu jsem se vždycky přesunoval koňmo nebo pěšky, protože to bylo skvělé jen projíždět krajinou.
Morrowind byl jako hra skvělý, ale to prostředí bylo úmyslně lehce depresivní, takže jsem si ho tolik nezamiloval;
Líbí se mi i svět GTA V
U starších her jednoznačně serie Might and Magic, naopak Gothic I mně moc neuchvátil.
M34i44r40o27s12l85a89v 56S21t38a26s90t33n67y
Všiml jsem si, že nemálo lidí zmiňuje Baldur's Gate, což je sice skvělá hra, ale otevřený svět vážně nemá.
M64i18r79o13s23l76a55v 97S19t86a68s35t87n19y
Za mě New Vegas. Herní mapa není nesmyslně velká a je nabitá skvělým obsahem, který nesestavá z jednotvárných "dungeonů" typu metro nebo obří továrny.
J51o64s31e74f 17K11a97r36f35í52k
Tak pominuli super pecku Zaklínač 3, kde jsem strávil už necelých 400 hodin reálného času a jsem tak ve 2/3
Byl by to Gothic. Krásná příroda (na svou dobu) blok s poznámkami po ruce a takové to klasické "dobrá, takže ještě prohlídnu tuhle jeskyni a jdu spát" no dobře, tak ještě odnesu ten meč. No tak teda ještě zaběhnu vedle do vesnice pro mlíko, a vlastně ještě vybojuju jeden dva souboje v aréně...
J58á76n 97B80o67k16o36r
Hrajem skôr staršie veci, takže za mňa zatiaľ asi S.T.A.L.K.E.R Shadow of Chernobyl. Super atmosféra, gradujúci príbeh, nie zas tak enormne veľký svet (predsalen, toľko času na hranie nie je).
Inak celkovo mám radšej menej rozsiahle svety, aby vás to kvôli každej blbosti nevolalo do nejakého centrálneho mesta (napr. Far Cry 2), možnosť mať rozpracovaných viac úloh naraz a hlavne možnosť kedykoľvek si to uložiť, a nie, že musíte dokončiť vyše polhodinovú misiu, inak po novom spustení vás to šupne na začiatok misie, alebo do nejakého centrálneho mesta a môžete ísť nanovo (napr. Borderlands).
Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us
Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...
Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí
Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně
Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...
Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky
Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova
V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...
Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?
Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...
Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák
Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...
Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry
Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...
Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost
Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...