Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kvůli zvukům do NBA 2K17 vývojáři nahráli přes 200 hodin zápasů

  16:35aktualizováno  16:35

Cílem pro letošní díl basketballu NBA 2K je maximální autentičnost zvuků. Tvůrci se proto vydali na všechna hřiště, která jsou ve hře obsažená. A nahráli na nich přes 200 hodin zápasů, aby mohli zkoumat, jak jednotlivé prostory ovlivňují zvuk. Více přibližuje ukázka.

Autor:


Nejčtenější

Na Steamu vyšla první necenzurovaná erotická hra. Tak jsme ji vyzkoušeli

Negligee: Love Stories

Hra Negligee: Love Stories se zásadně zapsala do historie. Ne však díky svým výjimečným kvalitám, ale proto, že jako...

Která herečka by se podle vás hodila na roli Ciri v chystaném Zaklínači?

Ciri v třetímu dílu hry Zaklínač

Zpráva, že postavu Ciri v chystaném seriálu podle Zaklínače nebude hrát běloška, vyvolala u mnoha fandů nesouhlasné...



Legendární PlayStation vyjde v mini verzi s dvacítkou her

PlayStation Classic

Připravovaná retro konzole od Sony se jmenuje PlayStation Classic. Vyjde letos v prosinci a obsáhne dvacet...

Špatná hra dostala horší pokračování. Super Seducer 2 vyniká trapností

Super Seducer 2

Jedna z nejhorších her letošního roku se překvapivě dočkala pokračování. Jak někoho skutečně sbalit vás Super Seducer 2...

Podívejte se, jak by vypadal kultovní Half-Life v enginu Unreal 4

Project Lambda

Project Lambda je fanouškovský pokus o převedení legendárního Half-Lifu do moderního Unreal Enginu 4. Sice nejspíše...



Najdete na iDNES.cz