Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Largo Winch - návod

  12:00aktualizováno  12:13
Život milionáře se nerovná automaticky procházce růžovým sadem, o čemž se vás snaží v akční adventuře přesvědčit také Largo Winch známý též z televizních obrazovek. Připravte se na dlouhou cestu, jejíž strasti a pasti vám pomůže překonat náš návod. Na holičkách vás věru nenecháme.

Tipy a triky do začátků
Souboje - Výsledek soubojů, tedy jednotlivých úderů, ať už vašich či nepřátelských, nikterak neovlivníte. Jde čistě o náhodu. Proto není od věci si začátek boje pojistit uložením pozice. Později dostanete k dispozici nůž. Lze využít jen jednou v boji, ale v dalším ho máte opět u sebe. Speciální údery Joy a Simona jsou k nezaplacení.
Uložené pozice - V rámci návodu vám přinášíme také save soubory (11,2 kB) (uložené pozice). Jeden z nich je po souboji, který jsem mnohokrát opakoval (těsně před tím než se dostanete na loď). Tímto zápisem ovšem přijdete o video, které si je nutno přehrát zvlášť. Další 2 pozice jsou po hekování do sítě (některé další pokusy o proniknutí do sítě jsem zakreslil na obrázky - existuje pochopitelně i řada jiných cest, ale takto by jste se k cíli měli dostat zaručeně. Pokud je na stanici zakreslené kolečko, znamená to, že z něj máte také dostat informace. Kolečko odpovídá barvě cesty, tedy tahu, v kterém to máte provést), uložil jsem také pozici po hře poker a poslední save je před finálním soubojem. Pochopitelně doporučuji tyto uložené pozice nevyužít, ale určitě je lepší takovýto malý podvůdek, než naštvaně zahodit celou hru kvůli jedné mezihře.

Recepce
Proběhněte až na balkón, kde si promluvte s Jenny. Najděte Sharon Green. Po rozhovoru se vraťte na balkón. Cestou ale nejprve v salónku, nalevo od baru, seberte noviny (v kterých je skovaná průkazka-prohlédněte noviny v incentoráři). Na balkóně leží u kytky malá lopatka. S touto výbavou přelezte zábradlí a dostaňte se, s pomocí průkazky, přes okno až do sousední místnosti. Pokud poběžíte stále rovně narazíte na stěnu, kterou můžete lopatkou vypáčit. Vyběhněte po schodech a odevřete dveře. Na balkónu pomozte Jenny a vraťte se k Sharon Green. Na baru najdete skleničku, do které nalijte šampaňské, jež stojí na stolku u Sharon (zkombinujte láhev a skleničku v inventoráři) a skleničku ji podejte. Po bitce v Centrál Parku se dostanete k Sharon do bytu. Na křesle u piana je CD, vložte ho do počítače. Prohlédněte jeho obsah, hlavně poslední složku.

Laboratoře
Z malého stolečku vemte časopis a vyndejte z něj stránku s vaší fotkou. Tu pak ukažte recepční. Promluvte si s panem Maroto a Jenny. Oběhněte akvárium a na poličce seberte kladívko. S ním rozbijte sklo u hasícího přístroje. S jeho pomocí odstraňte kobry. Vraťte se do laboratoří, přesněji laboratoře 2 a promluvte si se Salmou Paz. U ní na stolku najdete směšovač. V LAB 1 ho dejte jednomu z vědců a promluvte s ním. Zpět za Salmou, získejte z ní adresu Jacka Place.

U Jacka Place
V nádobě před domem leží klíč od dveří, použijte ho na ně a dostanete se dovnitř. Z odpadkového koše v druhé místnosti seberte kazetu a vložte ji do záznamníku blízko vchodových dveří. V této místnosti také najdete knížku (od dveří v pravém zadním rohu) a zní vytáhnete papírek. V ledničce je zkumavka s tekutinou. V inventoráři zkombinujte zkumavku s papírkem a získáte přístupové heslo do počítače. Přečtěte si záznamy z PC a vyjděte ven. Tam vás čeká trocha nepříjemností v podobě dvou otravných Mexičanů.

Zpět v NY
V hale s recepcí je i vchod do vaší kanceláře. Tam se koukněte na e-maily v počítači a běžte si promluvit s Sharon a Sullivenem, společnost o které mluví prodejte a vyptejte se ho na Kerenskyho. Vaše další kroky by měli směřovat do počítačového sálu. Tam se po rozhovoru s Joy a Kerenskym pustíte do vystopování hackera.

Rusko - Vorograd
Promluvte si s chlápkem v recepci. Řeknete že jste z KGB a potom že pracujete pro Ruskou vládu a dozvíte se číslo dveří: 3A. Dveře jsou v prvním patře. Simon vám ale při pokusu o vylomení zámku řekne, že z této strany to nepůjde. Jděte tedy o patro výše k dveřím přímo nad Vladimirovím bytem (3B), které tentokráte Simon otevře bez problémů. Z postele seberte špinavou přikrývku a ze skříně čistou, zkombinujte je a vzniklé lano použijte na balkónové zábradlí. Teď jdete do přízemí a vyndejte pojistku z elekroskříně u schodů. V pokoji 3A si prohlídněte vestu na židli. Ze zápalek zjistíte číslo baru. Z koše vyndejte opálenou stránku. Pak si poslechněte vzkaz ze záznamníku u počítače. U něj na zemi leží klíček - je od poštovních schránek u recepce, v níž najdete obálku. Vevnitř je dopis z něhož se dozvíte adresu společnosti Omega. Zajděte za Simonem.

Omega
Promluvte s recepční a ukažte jí dopis z obálky. Teď můžete za Vladimírem. Promluvte si s chlápkem dole. Musíte si zahrát poker a pochopitelně také vyhrát (save poker). Pak vám budou zodpovězeny některé otázky a rovněž získáte měděnou minci. Vhoďte ji do automatu u recepční a jdete dolů k Vladimírově kanceláři. Tam, kde byl dříve opravář, seberte šroubovák. Sním otevřete šuplík u stolu v kanceláři. Nyní vás čeká další souboj se sítí. Po získání přístupu do počítače si přečtěte e-maily a opusťte místnost.

Gagarin Paradise
V baru si promluvte se servírkou a s opilcem. U vrchního si objednejte Ulla Ulla. V místnůstce u baru najdete koště a v lékárně pilulky na spaní. Vraťte se do hlavní místnosti, pokecejte ještě jednou se servírkou a zavolejte na číslo baru (napsané na sirkách), na otázku kdo volá odpovězte bratr, pak odpovědi 2 a 1. Servírka jde k telefonu - hoďte tedy pilulky na spaní do připravené pití pro hlídače v patře. Jděte ven a za rohem stáhněte koštětem žebřík, vylezte nahoru a prohledejte spícího chlapíka. Pak vejděte do dveří na konci chodby. Nasměrujte se na láhev s vodkou u kufříku a strčte do ní, pak na ní použijte zapalovač.

Letiště
Nalevo od náklaďáku je opřená lopata, vezměte jí a strčte s ní do barelu u Vladimíra. Nyní je potřeba ze předu zatlačit do modrého auta. Nakonec jděte na bývalou Vladimírovu pozici a seberte tam láhev a kapesník, zkombinujte je a použijte u levého rohu beden.

V budově W
Jděte si promluvit se Sullivenem 2-krát. Mentek nekupujte. Pak zajděte k sobě do kanceláře a koukněte se na obraz nalevo od dveří.

Sarjevane
Seberte kovový šíp, kladivo z bedničky a u hadice (v pravé části přístavu) najdete malý kovový kroužek. Šípem otevřete plechový kryt elektroskříně a skombinujte kroužek a kladivo, výslednou svorku-pojistku použijte na el. ovladače. Dveře se otevřou. Dostanete se do haciendy. Zde omrkněte altánek zrození, obrázek v horním pokoji a také šachovnici. Pokojem s šachovnicí projděte dál a dostanete se k dalším dveřím. Zde ve stolku najdete malý klíček. Ten je od zdejší skřínky v níž je figurka krále. V knihovnách najdete také 3 sošky. V inventoráři můžete každou rozebrat na 2 části. Ty pak složte tak, aby vám vznikli figurky Krista, Marie a Josefa a umístěte je do oltáře. Nalevo Josef, ve prostřed Kristus a napravo Marie. Otevřou se tajné dveře. Ve vnitř seberte láhev a ze stolu knížku o šachách. Láhev naplňte venku u fontánky a vodu nalijte do umyvadla v tajné místnosti. Získáte černého krále. Jděte do místnosti s šachovnicí a postavte na ní obě nalezené figurky. Dále na šachovnici použijte knížku a figurky postavte podle návodu v knížce. Prolezte do další tajné místnosti. Zde si prohlédněte dvě nástěnné malby. Teď již máte návod jak otevřít dveře v následující hale. Musíte postupně stoupnou na písmena M A U R I C. A nesmíte přejít přes dlaždici s Marií a Ježíšem. Na písmena ovšem musíte stoupnout popořadě, bez toho aniž byste překročili jiné písmeno. Tedy k správným písmenům choďte po neoznačených dlaždicích. Další dveře se pak otevřou. Zde vás již čeká „pouze“ srandička v podobě skládačky. Po jejím vyřešení se vrátíte zpět do NY.

Budova W
Promluvte si se Sullivenem (zvolte novou neznámou firmu). V počítačovém sálu vás po rozhovoru s Joy a Karenskym čeká další souboj se sítí. Získáte adresu anonyma z e-mailů. Zamiřte do své pracovny a použijte počítač, po vložení hesla se vám zpřístupnily složky AXIO, přečtěte si je. Teď skočte za Joy a promluvte si s ní a rovněž tak s Karenskym. Nakonec Joy řekněte o vašem výletě do Sardinie.

Malatestano, Sardinie
Přeptejte se místních na klášter. Děda vás odkáže na Luigiho, který vám prozradí kde je obslužný výtah do kláštera. Jděte kus dál do vesnice. U vraku auta leží pod kamenem klíčky. S jejich pomocí najdete v kufru lepenku a v motoru řemen. Řemen použijte na motor výtahu, který je kousíček dál. Budete potřebovat benzín. Jděte do vesnice a promluvte s prodavačem. Ten bude chtít něco na výměnu. Jděte k fontánce a promluvte s plačící stařenkou. Její syn je vzadu za výtahem. Spadne ze skály. Blízko motoru výtahu je křoví. Zněj získáte dva silné klacky, spojte je s lepenkou a výslednou dlahu použijte na chlapce. Od vděčné matky dostanete náhrdelník. Zeptejte se jí na jméno a vyměňte klenot za palivo. Dolijte palivo do motoru a přivolejte výtah.

Klášter
Z mnicha vytáhněte kartu a z proutěného koše dva převleky, navíc vedle něj najdete lano. Na zábradlí leží také kapesník. Kapesník použijte jako roubík na mnicha a lanem ho spoutejte. Jděte dovnitř. Zamiřte do chrámu - ty větší ze dvou dveří. Na zadní levé zdi (vedle paprsků nalevo) visí obraz. Sundejte ho a stiskněte tlačítko. Na sochu v zadu použijte kartu. Vejděte do odemčených dveří. V knihovně seberte 2 knihy. O válkách na Balkáně a životě v klášteře. Ty umístěte do knihoven s tématem Historie východních zemí a Historie kláštera. Sejděte k otočené zdi a povytáhněte dvě knihy. Budete potřebovat Joy. Tu najdete pokud se vrátíte na centrální nádvoří a vydáte se druhými dveřmi. Je v jedné z místnůstek. Dojděte s ní do knihovny.

Tajné chodby
Ze zdi seberte kříž a použijte ho na zamčené dveře. Zde najdete nůž, láhev s plynem a plynovou masku. Teď zpět do knihovny. A dál k místnostem odkud jste před chvílí přivedli Joy. V každé z těchto místnůstek je sání ústící v jiné místnosti. Když si tuto malou mřížku u země prohlédnete, uslyšíte co se odehrává na druhém konci ventilace. Tam kde uslyšíte psaní na klávesnici (sound of typing) použijte láhev s plynem. Teď již můžete zpět do tajných chodeb k Joy. Nasaďte si masku a projděte do další místnosti, zde prohlédněte záznamy v počítači a použijte nůž na snímač otisků u dalších dveří. Použitím takto upraveného ovladače odemknete dveře. V této místnosti bude potřeba hacknout další počítač (návod na jednom z obrázků). Nyní projděte do další místnosti. Dvakrát otočte hlavou sošky na skřínkách vpravo a použijte odemknutý počítač. Opět hackování (poměrně obtížné save hack A). Vraťte se až k výtahu, cestou vás čekají 2 souboje.

Znovu v Mexiku
V inventoráři použijte kleště na kotvu s lanem a ještě jednou na samotné lano. Takto upravené lano připevněte k plotu a kleštěmi přeštípněte příčky. Teď se plotem protáhněte. Okolo zítek se propližte až k 2 strážím. Použijte bzučák. Vyběhněte schody a dveře vypáčte. Proběhněte až do místnosti s akvárky a seberte zde niť. Zpět do první místnosti. Tady najdete lahvičku s kyselinou. Niť přivažte na detektor kouře u jednoho z ovládacích tlačítek a na ní navažte kotvu. S pomocí niti ji připevníte ke skřínce, na kterou nalijete kyselinu. Zamčené dveře se uvolní. Dojděte až do laboratoře 1. Na uzamčené dveře použijte páčidlo. Teď musíte otevřít petlice. (čísla 1-4 jsou pořadí petlic od hora, L - zatlačit doleva , P - doprava) (tedy 1L 2P 3L jsou tedy petlice, které máte postupně zatáhnou + směr. První pet. doleva, pak 2 doprava …..). K otevření zámku je potřeba zasunovat petlice odspodu, ale petlici můžete posunout pouze tehdy, nejsou-li petlice nad posouvanou ve stejné pozici jako tato, nebo v pozici, do které chcete právě hýbanou petlicí pohnout. Postup k otevření je tedy tento: 1L 2L 1L 3L 1P 2P 1P 3L 1L 2L 1L 4L 1P 2P 1P 3P 1L 2L 1L 3P 1P 2P 1P 4L 1L 2L 1L 3L 1P 2P 1P 3L 1L 2L 1L. Za dveřmi prohledejte police s DVD. Na cestě ven vás čeká ještě jeden souboj.

New York
DVD prohlédněte ve svém počítači. Zajděte za Sullivanem a do počítačového sálu. V počítači si přečtěte e-mail. U Sharon se na počtvrté ( 4x použijte dveře) dostanete do pokoje. Po probuzení si oblečte oblek ze skříně, v pokoji seberte také vlásenku a nůžky. Na zástěnu použijte nůžky. Kus látky podstrčte pod dveře a vlásenkou vystrčte klíček. V dalším pokoji najdete pravítko a lepidlo. Ve vedlejší místnosti najdete láhev s alkoholem a vidličku. Tu pomocí lepidla připevněte k pravítku. S tímto nástrojem se pokuste vyndat klíček z akvária. Potom do něj nalijte obsah láhve. Klíč je od vchodových dveří. Z chodby utečte oknem.

Sarjevane
Přes e-mail se napojte na odesilatele zprávy. Cesta je na obrázku. Prohlédněte složky v počítači a promluvte si s Joy a Simonem. Znovu k počítači. Tentokrát bude získání informací těžší (save hack B). Až zjistíte kdo poslal mail promluvte se Salmou, je v tajné místnosti. Přes počítač navažte kontakt s Kerenskym a jděte směrem k Joy. Vlezte do tajných částí za krb a projděte až k mřížím, za kterými je stráž. Zatáhněte za páku napravo, u mříží seberte kabel a použijte ho na skříň. Znovu přehoďte páku. Z místnosti za vámi můžete projít také za sochu mnicha na nádvoří a jeho pomocí odstranit další stráž. Jděte zpět nahoru a nad schůdky směrem k místnosti s počítačem (která je nyní zavřená) leží náhrdelník. Ten položte na dlaždici v místnosti s propadlem (u popsaných dlaždic). Jděte nahoru a vázou na okně přilákejte stráž. Nyní k lanu od zvonu, jež je obmotané okolo jednoho sloupu nad poslední stráží a použijte ho. Nakonec vás čeká ještě souboj na nádvoří (pěkně tuhý save po boji).

Loď
Vezměte kotvu a otevřete s ní zamčenou skřínku. Získáte kabel. Ten přivažte na kotvící oko velké bedny s řetězem a zazvoňte na zvon. Pod schody zapojte zástrčku. Pomalu projděte za strážemi a seberte kbelík. Naplňte ho vodou z kohoutku nad schody. Přibližte se k strážím a vodu vylijte, stisknutím tlačítka u zástrčky je odstraníte z cesty. U paralyzovaných stráží přelezte zábradlí. Vylezte po žebříku na střechu. Najdete tu klíč a pod schody lano. V lodi jděte dolů, najdete kus dřeva. Nahoře prolezte ventilací až k větráku, na něj použijte dřevo a získáte spec. klíč od dvířek na druhé straně ventilace. Tam uzavřete přívod páry. V chodbě dříve blokované párou najdete olejničku. S její pomocí se dostanete za mřížku od ventilace o patro níže vedle beden. Prolezte až k další místnosti. Po stráži hoďte klíč a spusťte se na laně dolů. Po souboji odtlačte bednu. Nad schody se po zadání kódu 882 dostanete do skladu munice. Na zemi seberete C4 a z kufříku detonátor. Zpátky do strojovny, kde se dejte po schodech z vašeho pohledu do leva. Na sudu vlevo leží časovač. Spojte ho s roznětkou a výbušninou. Celé to připevněte na bednu ve skladu. Utečte po žebříku. Venku vás čeká finální souboj s Helenou. Zabít jí lze snad jen jedním, zato velmi prostým způsobem. Nejprve použijte kanistr (to úplně napravo) a hned poté nůž.

Pokud by jste měli i s tímto návodem nějaké problémy, neváhejte a pište do diskuse, rádi vám poradíme.

Autor:


Témata: Alkohol, bitka, hacker, krb, nůž, Socha


Nejčtenější

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Další z rubriky

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.