Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Autoři League of Legends odhalili, proč změny vždy připravují tak dlouho

  10:00aktualizováno  10:00
Hráči kritizují rychlost, s jakou vývojáři League of Legends vydávají některé změny obsahu. Obávají se, že nezpeněžitelným změnám tvůrci nepřikládají dostatečnou vážnost a prioritu mají například nové vzhledy pro postavy.

League of Legends | foto: iDNES.cz

To však popřel návrhář sociálních systémů JeffreyLin, který se k záležitosti vyjádřil na otázkovém webu Ask.fm.

„Nový klient je důležitý. Ale abych trochu přiblížil vývoj, máme různé týmy s odlišnou odborností. Například champion tým, který se specializuje na herní inženýrství, grafiku a návrh herních principů. A ačkoliv jsou schopní vytvářet skvělé hrdiny, příliš se nehodí pro tvorbu nových vzhledů či dalších herních systémů jako ligy, tribunálu, nebo klientu,“ napsal Lin.

„Různé týmy tedy mají odlišné priority a každý projekt je jinak náročný a s vlastním harmonogramem,“ tvrdí vývojář. Upozorňuje navíc, že tvorba není lineární proces a důležitější proto může být tvorba funkce, která zabere nejvíce času. Zvenku se proto zdá, že studio na změnách nepracuje, na vině je však nedostatečně transparentní proces.

„Jako studio sázíte na několik větších věcí zároveň, což jsou velké projekty, které zaberou hodně času. A my věříme, že za to stojí. Například klient je považovaný za středně až velmi velký projekt a jeho realizace proto trvá déle než třeba nový vzhled.“

Lin proto upozorňuje, že zveřejňování drobnějších novinek a změn neznamená, že by měly větší prioritu nežlvelké projekty. „Jen to znamená, že menší projekty mají kratší cykly a dokončujeme je proto dříve a častěji.“

Autor:


Témata: Ask.fm


Nejčtenější

Příprava týmu Fnatic před profesionálním zápasem. Hráči mají i týmové dresy.
Esportovci jako celebrity? Musí zapracovat na svém chování

S tím jak se stále zvyšuje popularita e-sportů, množí se i skandály jednotlivých sportovců. Nebudou nakonec největší překážkou pro získání masové oblíbenosti...  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

Další z rubriky

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Battleborn
Smolný Battleborn půjde do důchodu, žádný nový obsah už nebude

Zvláštní kombinace střílečky a strategie Battleborn se v těžké konkurenci nedokázala prosadit, a proto bude její další vývoj brzy ukončen. Servery hry ještě...  celý článek

Call of Duty: WWII
Transporty smrti a zákopové peklo. Kampaň v Call of Duty bude velkolepá

Nový trailer na Call of Duty láká na kampaň hry pro jednoho hráče. Vypadá to, že po dlouhé době tu konečně budeme zase mít skvělý příběh z 2. světové války.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.