Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Cesta k vykoupení hříchů je v Lords of the Fallen brutální

aktualizováno 
Odsouzený zločinec se vydává na cestu ke spasení, pouť je to však překvapivě krvavá. V Lords of the Fallen totiž na svět zaútočí armáda dávno zapomenutého boha. A ústřední postava hry se společně se svým mentorem Kaslem pokusí válku zastavit.

Lords of the Fallen | foto: Bandai Namco

Kromě pozemských prostředí se v titulu vydáte i do démonické dimenze a nepřátelé vaše dovednosti otestují beze zbytku. Lords of the Fallen sice obsahují děj, podle tvůrců je však důležitá především učící křivka hráče. Tedy cesta od nováčka k ošlehanému veteránovi, který dokáže čelit i absurdním výzvám.

Herně tedy počin připomíná titul Dark Souls a vývojáři se tomuto srovnání nijak nebrání. Hlavním prvkem jsou obtížné souboje plné rozličných kombinací s důrazem na přesné načasování útoků a obrany.

Hrát lze za trojici povolání, která určuje výbavu. Na výběr je válečník, zloděj a léčitel. Titul však slibuje volnost v kombinaci dovedností a výbavy v rámci jednotlivých specializací.

Demo na herním veletrhu E3 působilo poněkud těžkopádně a bylo plné technických chyb. Přesto však naznačilo, že by Lords of the Fallen mohli být výtečným titulem.

Lords of the Fallen

Postava pro souboje používá ukazatel energie sdílený pro útoky i úskoky. Každý krok je proto třeba pečlivě vážit, souboje jsou nicméně svižné a rozhodovat se musíte bleskurychle. Ovládání však mělo zpoždění, což u rozmáchlých útoků bylo pochopitelné. U pohybu to ale obtěžovalo.

Útoků je k dispozici více typů a jejich volba závisí na konkrétní situaci. V demu bylo možné využívat pomalé máchnutí kladivem, se kterým bylo třeba předvídat pozici protivníka zhruba na tři vteřiny dopředu. Útok navíc vytvářel výraznou slabinu a bylo ho možné používat jen na notnou vzdálenost. Jinak monstrum postavu vždy zasáhlo a rozmach tím zrušilo.

Fotogalerie

Souboje jsou obtížné a řadu z nich zpočátku budete opakovat. Právě v tom však spočívá kouzlo hry, a milovníky výzev by proto mohla potěšit.

Vizuálně hra na veliké obrazovce neoslnila. Grafika totiž vypadala příliš roztaženě a mírně kostičkovaně. Většina ostatních titulů přitom na srovnatelných televizorech působila obstojně. Se stejným problémem se ostatně potýkají i oficiální ukázky ze hry.

Problém představovala i automatická kamera, která při úprku často zamířila přímo do zdi, a nebylo tak vidět zhola nic. Tu však lze upravovat i manuálně a systém se nejspíš do vydání zlepší.

Sečteno a podtrženo, Lords of the Fallen je titul s potenciálem. Vývojáře však ještě čeká kus cesty a otázkou zůstává, jestli ji dokážou překonat. Titul ostatně vzniká ve spolupráci dvou méně známých společností, tedy německých Deck13 Interactive a polských CI Games.

Hra vyjde letos na podzim, a to pro PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Autor:




Nejčtenější

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Age of Empires: Defintive Edition
Legendární strategie Age of Empires v nové grafice se vrátí až příští rok

Nečekaný odklad na poslední chvíli postihl modernizovanou verzi kultovní strategie Age of Empires. Navíc to vypadá, že hra bude k dispozici pouze přes...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

Další z rubriky

Quake Champions
První dojmy z Quake Champions: Návrat legendy, nebo pohřbení značky?

Oživovat po dvanácti letech tak klasickou sérii jako je Quake bude vždy představovat problém. Vývojáři totiž nikdy nemají šanci se zavděčit všem fanouškům.  celý článek

FIFA 18
Zahráli jsme si za Ronalda a je to paráda. První dojmy z FIFA 18

Vyzkoušeli jsme letošní ročník fotbalu od EA Sports. Žádné revoluční novinky se nechystají, ale změn je dost na to, aby obhájily cenu nové hry. Lepší animace,...  celý článek

Super Mario Odyssey
Super Mario Odyssey má být hit letošních Vánoc. První dojmy

Vypravil jsem se do německé centrály Nintenda zahrát si několik připravovaných her. Jako první jsem samozřejmě vyzkoušel hru, od které si Nintendo slibuje...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.