LOTR: Fellowship of the Ring - návod #2

  12:00aktualizováno  20. února 10:44
Přinášíme vám dokončení návodu na velmi rozporuplnou hru - redaktoři Bonuswebu ji ve své recenzi roztrhali na malé kousky, přesto se najdou i tací, kterým se počítačové zpracování pohádky o prstenu líbí. Užijte si jej.

INFO: recenze - návod #1

III.) Za Froda
1.)Rivendell
Teď si zde nejdříve promluvte se všemi přítomnými osobami, potom vstupte do vysokých úzkých hnědých dveří, kde si promluvte s Bilbem. Následuje další animace a po jejím skončení se budete muset vžít do role Gandalfa. Moc jste si role Froda neužili, viďte? V animaci se všichni sejdete u ohýnku a pak už hurá na další pokračování, jde vám to pěkně, souhlasíte?

IV.) Za Gandallfa
1.)Hollin Gate
Jste tedy u ohýnku, máte jako zbraň mocnou hůl, kterou se pravým tlačítkem myši oháníte a pravým tlačítkem spouštíte silné elektrické výboje. Na zemi u ohně seberte uzdravující miruvor, je to dobíječ energie hole, holí pak elektrickými výboji pobijte všechny vlky, kteří se po chvíli objeví. I zde používejte na zaměření výboje stále klávesu “Home”, zásahy jsou potom mnohem přesnější. Ve slepé uličce před vámi najdete další miruvor. Potom se vydejte doprava od ohně po stezce, nejdříve ale zlikvidujte vlky. Teď musíte najít bránu do “Morie”, takže se vydejte doprava, zatočte doleva a utíkejte pořád dopředu. Máte sice k dispozici hodně mocných kouzel, ale lépe je všechny příšery, které se vám staví do cesty a usilují o váš život obcházet a vyhýbat se jim, při tom stále utíkat, jste totiž podstatně rychlejší, takže jim velice snadno utečete a jistě také znáte ono staré přísloví, že “ten, kdo uteče, vyhraje”. Tak tedy doběhnete až k bráně “Morie” a spatříte animaci. Potom za osobu Aragorna budete muset zabít vícehlavou zrůdu. Nejlépe to jde tak, že od ní poodstoupíte, přepnete se na zaměřování (klávesa “Home”) a lukem po ní střílíte šípy, přičemž musíte mířit na její smrtonosná chapadla, nejlépe hned dole u těla. Jakmile se jí zbavíte, spustí se animace, po které se ocitnete v “Morii”.

2.)Labyrinth
Zde seberte miruvor, strážce nechejte na pokoji, je to váš ochránce a průvodce, který vám hodně pomůže v následujících soubojích. Pokračujte tedy vpřed, dávejte pozor, ať vás nezraní, nebo dokonce nezabije padající kamení, likvidujte všechny nepřátele, přece nebudete pořád před nimi utíkat, máte také skvělého spolubojovníka. Tak se dostanete až ke dveřím, otevřete je (E) pákou vpravo dole a vstupte do nich. V místnosti seberte miruvor a naproti otevřete stejným způsobem další dveře. Ocitli jste se v honosném dómu, pobijte všechny nepřátele a seberte uzdravující sýr. Pokračujte chodbou dopředu, přejděte přes most, poté přes další, pozabíjejte nepřátele. Naleznete opět miruvor, možná, že najdete i nějaký ten sýr, už byste ho asi nutně potřebovali, nemýlím se? Pokračujte vpřed a doprava na další most, potom dopředu a doprava, co to před sebou vidíte, je to snad výtah? To víte, že ano, tak si nastupte a sjeďte dolů. Jděte dál chodbou, poté se dejte doprava (před vámi v místnosti najdete sýr), pokračujte po mírně stoupající cestě stále vpřed, pobíjejte ozbrojence, přijdete tak ke studni. Prohledejte všechny přilehlé místnosti a potom se vydejte ke kulaté díře v zemi. Po následující animaci díru zleva obejděte a jděte stále vpřed, u dveří přehoďte spínací páku na zemi a vstupte do nich. Pokračujte chodbou doleva, na konci je další páka, kterou si vysunete vpravo od vás most. Ve slepé chodbě se nacházejí dva miruvory a sýr. Vraťte se zpět dozadu a přejděte přes most, který jste si před chvílí pákou vysunuli na druhou stranu, zde zlikvidujte všechny ozbrojence a Trolla, používejte stále zaměřovač. Odbočte do chodby vlevo a pomocí páky si vysuňte další most. Vraťte se potom zpět, vpravo přistupte ke dveřím, otevřete si je a nechejte vašeho společníka, ať si to se všemi vyřídí sám. Pak pokračujte přes most, který jste si vysunuli, dál.

3.)3 Passages
Lotr: Fotr Znovu dopředu, zlikvidujte zbrojnoše, pak vejděte pod oblouk a pokračujte dále klikatou chodbou doprava a stále dál, je tu však hodně nepřátel. Tak se dostanete až ke dveřím, otevřete je opět pomocí páky, vpravo ještě seberte miruvor. Po animaci vykročte do levé chodby, je tam další miruvor, v prostřední chodbě seberte lembas a nakonec pokračujte pravou chodbou dál. Dojdete tak až ke dveřím, kde známým způsobem pomocí páky je otevřete a vstupte si do nich. Následuje animace, po jejím skončení pokračujte dále.V místnosti vlevo bojují vaši přátelé se dvěma Trolly, toho si ale nevšímejte, oni si s nimi poradí i bez vaší pomoci. Vy přistupte k soše uprostřed místnosti a nyní musíte dotlačit čtyři podstavce, na kterých vidíte kamenné koule v lidské ruce, na pohyblivá tlačítka na zemi. Spustí se tak modré paprsky, jejichž propojení otevře bránu vlevo od vás. Jděte tedy tam a pokračujte chodbou stále dopředu. Spatříte závěrečnou animaci této části hry, zakončenou zběsilým hromadným útěkem zpanikařených Černých jezdců.

V.) Za Froda
1.)2nd Hall
Jako Frodo se nalézáte v obrovské hale, naštěstí opět s všehoschopným pro vás udělat průvodcem. Máte v inventáři 44 houbiček, což už něco samo o sobě napovídá. Pozabíjejte tedy před sebou všechny zbrojnoše, jeden lučištník na vás ale ještě střílí shora, tak se ho musíte nejprve zbavit. Popojděte tudíž dopředu, za košem zavěšeným na lanech odbočte vlevo, pak rovně a přeskočte na druhou stranu. Vpravo před vámi je před propastí na vaší straně takový výstupek v podlaze, utíkejte tedy k němu a s rozběhem přeskočte na druhou stranu. Vyjděte po nakloněném kamenném kvádru a tam toho výtečníka zlikvidujte. Potom pokračujte dozadu a shoďte kamennou krychli dolů. Vraťte se dolů a stejnou cestou pomocí přeskoků utíkejte zpět, jděte ke kamenné krychli, kterou dotlačte na tlačítko na zemi před vámi, vpředu se vám tak otevřela brána, kterou později opustíte tuto hrací část. Vraťte se k mostu, přehoďte páku, zlikvidujte zbrojnoše, pak přejděte přes lávku, nechejte vašeho společníka zlikvidovat další dva darebáky, pokračujte k vysokému žebříku, po kterém vylezte zezadu nahoru. Zde pozabíjejte zbrojnoše a lučištníky, na druhé straně slezte po jiném žebříku dolů, přehoďte páku a utíkejte přes most k vašemu průvodci. Vyřítí se totiž horda krvežíznivých hrdlořezů, ale vyčkejte na místě, váš společník jim vyběhne přes most naproti a dodělá tak dílo zkázy sám bez vašeho přispění. To jste na to vyzráli, ani jste nepotřebovali ty uzdravující houbičky, viďte? Přejděte tedy po mostě zpět a přes dvě lávky dojdete konečně k oné vytoužené bráně. Pak uvidíte animaci a po jejím skončení už ale jako Gandalf budete nuceni podstoupit litý boj na život a na smrt s velmi nebezpečným útočícím okřídleným drakem, který půjde jen velmi těžce zabít.

VI.) Za Gandalfa
1.)Abyss Fight
Lotr: Fotr Tak se tedy připravte, půjde do tuhého. Drak má ohnivý meč a navíc po vás ještě plivá oheň, velmi důležité tedy je, nezůstávat ani na chvíli v klidu a neustále pobíhat a kličkovat. Nejdříve posbírejte po obou stranách sýr a doplňovací miruvor energie a hned si hru uložte. Po každém úspěšném zásahu doporučuji opět znovu hru uložit. Pak kličkujíce, utíkejte doprostřed mostu, použijte na draka kouzlo ”Lighting” pravým tlačítkem myši, drak na chvíli znehybní. Doběhněte k němu a 2-3x ho holí pravým tlačítkem myši přetáhněte, hned se obraťte a znovu kličkujíce, utíkejte zpět k přátelům. Znovu kličkujte a vraťte se do půli mostu a celý postup takto několikrát zopakujte, mezi tím nezapomeňte hru pokaždé ukládat! Není to sice moc gentlemanský způsob boje, ale je velmi účinný, nehledě na to, že již naši dávní předkové říkávali, že “účel světí prostředky”, tak proč byste se tím neřídili? Jakmile se vám podaří tuto nestvůru skolit, uvidíte v animaci, jak se s prokletým drakem propadne lávka a on spadne dolů do propasti. S ním tam ale bohužel zahučíte i vy, tedy Gandalf. To hodně rozesmutní všechny jeho přátele, ale nebojte se, nakonec v jiném pokračování, pokud znáte knižní příběh tak jistě víte, že tento dobrý muž nezahynul, všechno dobře dopadne!

VII.) Za Froda
1.)Lothlórien
Celí smutní nad ztrátou dobrého přítele a souputníka se nyní objevíte v chrámu vesnice Lothlórien. Projděte mezi přáteli k žebříku před vámi, spustí se animace, spatříte čarodějku Elfku Galadriel u malé kašničky, dozvíte se od ní příběh o osudu vesničanů a poví vám také o tom, jak by to vše mohlo špatně dopadnout, kdyby se Prstenu zmocnil nepovolaný a zlý člověk. Poté ještě spatříte, jak Frodo a jeho přátelé odplouvají do neznáma na lodičce.

VIII.) Za Aragorna
1.)Orc Dam
Nyní je vašim jediným, zato nesmírně důležitým úkolem zbavit okolí vesnice všech příšer, zloduchů a skřetů. Jděte tedy dopředu, narazíte na první z nich, vaši tři přátelé vám samozřejmě ihned přispěchají na pomoc, takže v tom nebudete sami. Pokračujte stále vpřed, budete znovu přepadeni skřety a ozbrojenci, vyřítí se i dva Trollové. Nejlépe uděláte, když po objevení se nepřátel ustoupíte dozadu za své přátele, odvedou tak pořádný kus práce a na vás toho potom už moc nezbude, můžete jim pochopitelně pomáhat přes zaměřovací mód svým lukem. Na konci po zlikvidování posledních příšer posbírejte několik krémů, které po nich zbyly. V animaci se pak ocitnete na loďce, ale jednoho vašeho přítele, Sama, unese Černý rytíř na okřídleném drakovi. Však to tomu rytíři nakonec spočítáte, ale nepředbíhejme událostem. Po animaci , po kolikráte už ale, se ocitnete na louce u ohýnku.

2.)Amon Hen
Lotr: Fotr Zde na vás hned na začátku zaútočí několik vlků, s těmi si ovšem při vašich zkušenostech už lehce poradíte. Odtud pokračujte k dalšímu ohni, všude kolem vás jsou spousty nepřátel, takže o práci máte postaráno. Až obejdete celé pobřeží, vraťte se zpět a vpravo vejděte do otvoru ve skále, je za ním malá jeskyňka. Je však plná příšer, dokonce jsou tam i dva Trollové, takže si dávejte velký pozor a bijte je, seč můžete. Pokračujte v cestě, narazíte i na další párek Trollů, bojujících s vlky, nedělejte jim pouze rozhodčího, ale zapojte se lukem do boje a spočítejte jim to. Pokračujte dál ke skále, tu však z druhé strany roztříští další Troll, tak i jemu utněte tipec. Postupujte dále dopředu soutěskou, vyřítí se na vás vlci, s těmi byste neměli mít žádný problém. Teď už ale dále vpředu čekají lučištníci, přepněte se tedy raději ihned do zaměřovacího módu, pokračujte opatrně vpřed a postupně je tak likvidujte. Zabočte do protisměru do schodů, narazíte na další lučištníky a jednoho Trolla. Teď vám zprava nahoře ze skály trochu pomůže váš přítel Legolas, ale hlavní tíha soubojů zůstane ležet přece jenom na vás. Pokračujte vpřed, podlezte průchodem ve skále, je to vlastně jakýsi mostík, vlevo od něj je lembas. Pak si vylezte na ten most, který jste před chvílí podlezli a pokračujte po jeho hřbetě dopředu. Teď budete pokračovat dále za Froda.

IX.) Za Froda
Nechejte Aragorna ať si vyřizuje účty se dvěma ozbrojenci a do souboje se nepřiplétejte. Vydejte se zpět po hřebenu mostu, ale tentokrát odbočte doleva. Cesta bude plná všemožných zbojníků, ale na otevřený a přímý boj nemáte za tuto postavu dostatek síly, takže raději vezměte nohy na ramena a po schodech a úzkých cestičkách utíkejte co nejrychleji pořád vpřed, všem násilníkům se pouze vyhýbejte a přeskakujte je. Tak se dostanete až na vrcholek hory, kde vaše cesta skončí animací.

X.) Za Aragorna
Lotr: Fotr Aragorn zřejmě se svými protivníky pořádně zatočil, takže vás čeká stejná cesta, kterou jste před chvíli absolvovali jako Frodo. Můžete to udělat také jako on, proběhnout bez zastávky až na vrchol hory, ale pokud si v této hře chcete naposledy zabojovat proti všem skřetům, lučištníkům a ozbrojencům, můžete se na cestě pustit do soubojů, sil a prostředků k tomu máte dost. Nakonec se taky ocitnete až na vrcholku hory a po animaci vás už čeká jen závěrečný souboj s Černým rytířem na létajícím drakovi, tak osvobodíte i uneseného přítele Sama. Vylezte si tedy na nejvyšší místo, je to jakási malá rozhledna, přepněte se do zaměřovacího módu a lukem se snažte sestřelit draka. Není to lehké, i když na jeho likvidaci postačí pouhý jediný přesný zásah, dá vám to určitě dosti práce, než ho z oblohy sundáte. Musíte totiž počítat s rychlostí letu a mířit a střílet kousek před něj, ale jeho dráha letu je nevyzpytatelná. Takže využijte toho, když na vás zaútočí (plive při tom po vás zelený zraňující oheň), tehdy přímo nad vaší hlavou je nejlépe k zasáhnutí. Pokud se vám ho podaří sestřelit, hra končí. V závěrečné animaci si ještě prohlédněte závěrečný souboj, potom již jen seznam těch, kteří mají tuto hru na svědomí. Tak vidíte, všechno nakonec dobře dopadlo, jako v nějaké pěkné pohádce. Ale co to povídám? Vždyť ona to vlastně ve skutečnosti pohádka byla, takže zazvonil zvonec a i této pohádky je už konec.

Autor:

Největší světová herní výstava Gamescom 2019 se koná od 20. do 24. srpna v Kolíně nad Rýnem. Čeká nás opět řada nových oznámení a ukázek z nadcházejících titulů jako jsou Gears 5, Minecraft Dungeons a Zaklínač.

Témata: Socha

Nejčtenější

Chernobylite se chce svézt na popularitě seriálu. A asi mu to vyjde

Chernobylite

Havárie v Černobylu skrývala mnohem vážnější tajemství, než je známo. Tedy alespoň v podání připravované hry...

Jedna z nejočekávanějších her roku Death Stranding je čím dál záhadnější

Death Stranding

Jedna z nejočekávanějších her letošního roku se s každou další ukázkou stává záhadnější a podivnější – v tom nejlepším...

Neurážejte našeho bezpohlavního robota, vyhrožují herní komunitě

V Borderlands 3 můžete hrát za bezpohlavního robota.

Připravovaný titul Borderlans 3 si nemůže oddychnout od kontroverzních témat. Nejnovějším popraskem na internetu jsou...

Pět scén z her, které narazily na australskou cenzuru

South Park: Stick of Truth

O cenzurování videoher v Austrálii toho bylo napsáno již mnohé, málo se už však ví, že se v posledních letech situace...

Fanoušci upravili vzhled zaklínače, aby se podobal seriálové adaptaci

Zaklínač 3 – Geralt jako Henry Cavill

Tvůrci chystaného seriálu Zaklínač vycházejí z původních knih Andrzeje Sapkowského, nikoli jeho oblíbené videoherní...

Další z rubriky

Jedna z nejočekávanějších her roku Death Stranding je čím dál záhadnější

Death Stranding

Jedna z nejočekávanějších her letošního roku se s každou další ukázkou stává záhadnější a podivnější – v tom nejlepším...

Najdete na iDNES.cz