VIDEO: Bláznivá herní reklama využívá kulturních symbolů

  • 0
Co jednotlivým dílům sportovních her chybí v inovaci, to dohánějí nápady v propagaci. Reklama na americký fotbal Madden 15 tak využívá kulturních odkazů, absurdních momentů a nabubřelosti. Video svým pojetím připomíná chaotický videoklip.

Nechybí krásné ženy, rappeři se zlatými řetězy, ani hořící dům. Titul v Evropě vychází v pondělí 29. srpna a verze pro jednotlivé generace konzolí využívají odlišné technologie (engine).

Herní změny se tentokrát týkají zejména obranné hry a systému kamer. Pohled například lze zamknout na jednom konkrétním hráči.

Obří obrazovky na stadionech nyní zobrazují záběry z dynamických kamer. V minulosti na nich byly vidět generické obrázky, či akce vždy ze stejného úhlu.

V titulu se také objeví show po prvním poločase ligového finále, tzv. Superbowlu. Ta je význačná pro americkou kulturu a mnohdy během ní vystoupí známý zpěvák, či hudební skupina. Cílem pro skutečný sport je zvyšování sledovanosti v televizi. Během "halftime show" tak během let vystoupili například Bruno Mars, nebo Maddona.


Technika

Studia

Očekávané

Elektromobilita

Termíny

Biatlon 23/24

Nepřehlédněte