Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dokáže vytvořit nejtěžší herní úroveň? Věnoval jí přes 650 hodin

aktualizováno 
Francis Travis usiluje o autorství nejobtížnějšího levelu pro titul Mario Maker. Vytvořil kvůli tomu úroveň tak náročnou, že se mu ji již přes 150 hodin nedaří dohrát „na jeden zátah“.

Individuální sekce má ozkoušené, bez čistého průchodu mu však hra neumožňuje sdílení projektu. Brání tím systém před levely, kterými nelze projít.

Snaha o vytvoření nejtěžší úrovně tak Francise Traverse stála již přes 650 hodin, během kterých ji vytváří a testuje.

Fanoušek však připouští, že obtížnost úrovně nelze objektivně otestovat. Počet smrtí je totiž v některých levelech zkreslený medializací. Větší popularita pak znamená i více neúspěšných pokusů.

Travers navíc s prací začínal jako občasný hráč Maria bez jakýchkoliv výjimečných dovedností. Pokročilé triky se tak učí během hraní, fandové série ale jeho projekt označují za šílenství.

„Nerozvážně jsem nezačal menšími kroky, a strávil tak téměř 70 dní a 500 hodin vytvářením revoluční úrovně, která měla naznačit nevyužitý potenciál (pohybujících se bomb) Bob-Ombs. Hlavní bylo umožnit doposud neviděné (pohybové) triky,“ řekl Travers pro server Kotaku. A od té doby se pokouší svůj vlastní výtvor dohrát.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

„Rozhodně to lze, dokázal jsem úspěšně provést každý trik. Jen to nebylo v jednom průchodu,“ tvrdí Travers.

Své zkušenosti s tvorbou úrovně navíc streamuje na serveru Twitch a někteří z fanoušků již začali vytvářet vlastní kopie levelu, aby ho mohli začít trénovat. Na základě toho pak poukázali na koncepční problémy návrhu.

Travers však svůj projekt hodlá dokončit za každou cenu. „Odevzdal jsem se tomu, na jak dlouho to jen půjde,“ tvrdí. Jeho hlavním cílem je tedy splnění podmínek pro nahrání úrovně do oficiální databáze. A tak ji musí hrát neustále dokola, dokud se mu ji nepodaří projít.

Autor:


Témata: Level, Twitch.tv, práce, smrt

Nejčtenější

Na Steamu vyšla první necenzurovaná erotická hra. Tak jsme ji vyzkoušeli

Negligee: Love Stories

Hra Negligee: Love Stories se zásadně zapsala do historie. Ne však díky svým výjimečným kvalitám, ale proto, že jako...

RECENZE: Lara Croft nabrala životní formu, nový Tomb Raider vás pohltí

Shadow of the Tomb Raider

Završení trilogie restartovaného Tomb Raidera se nadmíru povedlo. Na první pohled je hra od svých předchůdců k...



Která herečka by se podle vás hodila na roli Ciri v chystaném Zaklínači?

Ciri v třetímu dílu hry Zaklínač

Zpráva, že postavu Ciri v chystaném seriálu podle Zaklínače nebude hrát běloška, vyvolala u mnoha fandů nesouhlasné...

Legendární PlayStation vyjde v mini verzi s dvacítkou her

PlayStation Classic

Připravovaná retro konzole od Sony se jmenuje PlayStation Classic. Vyjde letos v prosinci a obsáhne dvacet...

RECENZE: F1 2018 jsou vypilované závody formulí a opravdová simulace

F1 2018

Sezona F1 2018 je stále v plném proudu. Díky legendárním Codemasters se jí nyní mohou zúčastnit virtuálně i hráči.

Další z rubriky

Podívejte se, jak by vypadal kultovní Half-Life v enginu Unreal 4

Project Lambda

Project Lambda je fanouškovský pokus o převedení legendárního Half-Lifu do moderního Unreal Enginu 4. Sice nejspíše...

Chaosbane přináší do světa Warhammeru hratelnost Diabla

Warhammer: Chaosbane

Chystaná diablovka Chaosbane sice neuchvátí originalitou, ale pokud se autorům povede naplnit svoji vizi, mohlo by to...

Hraní online, retro hry i záloha do cloudu. Nintendo Switch Online je venku

Nintendo Switch Online

Nintendo spustilo placenou službu Nintendo Switch Online, bez níž nepůjde na konzoli Switch hrát většinu her online....



Najdete na iDNES.cz