Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dokáže vytvořit nejtěžší herní úroveň? Věnoval jí přes 650 hodin

aktualizováno 
Francis Travis usiluje o autorství nejobtížnějšího levelu pro titul Mario Maker. Vytvořil kvůli tomu úroveň tak náročnou, že se mu ji již přes 150 hodin nedaří dohrát „na jeden zátah“.

Individuální sekce má ozkoušené, bez čistého průchodu mu však hra neumožňuje sdílení projektu. Brání tím systém před levely, kterými nelze projít.

Snaha o vytvoření nejtěžší úrovně tak Francise Traverse stála již přes 650 hodin, během kterých ji vytváří a testuje.

Fanoušek však připouští, že obtížnost úrovně nelze objektivně otestovat. Počet smrtí je totiž v některých levelech zkreslený medializací. Větší popularita pak znamená i více neúspěšných pokusů.

Travers navíc s prací začínal jako občasný hráč Maria bez jakýchkoliv výjimečných dovedností. Pokročilé triky se tak učí během hraní, fandové série ale jeho projekt označují za šílenství.

„Nerozvážně jsem nezačal menšími kroky, a strávil tak téměř 70 dní a 500 hodin vytvářením revoluční úrovně, která měla naznačit nevyužitý potenciál (pohybujících se bomb) Bob-Ombs. Hlavní bylo umožnit doposud neviděné (pohybové) triky,“ řekl Travers pro server Kotaku. A od té doby se pokouší svůj vlastní výtvor dohrát.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

„Rozhodně to lze, dokázal jsem úspěšně provést každý trik. Jen to nebylo v jednom průchodu,“ tvrdí Travers.

Své zkušenosti s tvorbou úrovně navíc streamuje na serveru Twitch a někteří z fanoušků již začali vytvářet vlastní kopie levelu, aby ho mohli začít trénovat. Na základě toho pak poukázali na koncepční problémy návrhu.

Travers však svůj projekt hodlá dokončit za každou cenu. „Odevzdal jsem se tomu, na jak dlouho to jen půjde,“ tvrdí. Jeho hlavním cílem je tedy splnění podmínek pro nahrání úrovně do oficiální databáze. A tak ji musí hrát neustále dokola, dokud se mu ji nepodaří projít.

Autor:


Témata: práce, smrt


Nejčtenější

Outlast (PlayStation 4)
Stahujte brutální horor Outlast na PC zdarma. Ale pospěšte si

V časově omezené akci můžete prostřednictvím obchodu Humble Store získat zdarma brutální horor Outlast v deluxe edici, tedy i s rozšířením Whistleblower....  celý článek

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Výstava Game On v Praze
Game On byste měli vidět. Ukazuje průřez herní historií tou nejlepší formou

Ve čtvrtek otevřela své brány v hale 40 Pražské tržnici putovní výstava Game On, která přibližuje historii her a herních zařízení. Redakce Bonuswebu měla...  celý článek

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Další z rubriky

Left Alive
Sony oznámilo nové hry na PlayStation, některé potěší i PC hráče

Firma Sony oznámila na japonské výstavě několik nových her a remaků. Tím nejlákavějším jménem bude zřejmě nová střílečka Left Alive, kterou si zahrají i hráči...  celý článek

Tomb Raider film
První trailer filmového Tomb Raidera s Alicií Vikander jako Larou Croft

Netrpělivě očekávaná ukázka z chystaného filmu na motivy herní série Tomb Raider je konečně venku. Ať už si o něm myslíte cokoli, musíte uznat, že to hlavní...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.