Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Dokáže vytvořit nejtěžší herní úroveň? Věnoval jí přes 650 hodin

aktualizováno 
Francis Travis usiluje o autorství nejobtížnějšího levelu pro titul Mario Maker. Vytvořil kvůli tomu úroveň tak náročnou, že se mu ji již přes 150 hodin nedaří dohrát „na jeden zátah“.

Individuální sekce má ozkoušené, bez čistého průchodu mu však hra neumožňuje sdílení projektu. Brání tím systém před levely, kterými nelze projít.

Snaha o vytvoření nejtěžší úrovně tak Francise Traverse stála již přes 650 hodin, během kterých ji vytváří a testuje.

Fanoušek však připouští, že obtížnost úrovně nelze objektivně otestovat. Počet smrtí je totiž v některých levelech zkreslený medializací. Větší popularita pak znamená i více neúspěšných pokusů.

Travers navíc s prací začínal jako občasný hráč Maria bez jakýchkoliv výjimečných dovedností. Pokročilé triky se tak učí během hraní, fandové série ale jeho projekt označují za šílenství.

„Nerozvážně jsem nezačal menšími kroky, a strávil tak téměř 70 dní a 500 hodin vytvářením revoluční úrovně, která měla naznačit nevyužitý potenciál (pohybujících se bomb) Bob-Ombs. Hlavní bylo umožnit doposud neviděné (pohybové) triky,“ řekl Travers pro server Kotaku. A od té doby se pokouší svůj vlastní výtvor dohrát.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

Pracovní verze úrovně, se kterou Francis Travis strávil již přes 650 hodin.

„Rozhodně to lze, dokázal jsem úspěšně provést každý trik. Jen to nebylo v jednom průchodu,“ tvrdí Travers.

Své zkušenosti s tvorbou úrovně navíc streamuje na serveru Twitch a někteří z fanoušků již začali vytvářet vlastní kopie levelu, aby ho mohli začít trénovat. Na základě toho pak poukázali na koncepční problémy návrhu.

Travers však svůj projekt hodlá dokončit za každou cenu. „Odevzdal jsem se tomu, na jak dlouho to jen půjde,“ tvrdí. Jeho hlavním cílem je tedy splnění podmínek pro nahrání úrovně do oficiální databáze. A tak ji musí hrát neustále dokola, dokud se mu ji nepodaří projít.

Autor:


Témata: Level, Twitch.tv, práce, smrt

Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Nikdo ji ještě nehrál, ale už autorům vynáší 100 tisíc dolarů měsíčně

Phoenix Point

Chystaná tahová strategie Phoenix Point útočí na nostalgické vzpomínky hráčů legendárního X-COMu. Ti tak zaplavují její...

Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Další z rubriky

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Originální herní bonus. Autoři Two Point Hospital rozdávají zlaté záchody

Zlatý záchod do hry Two Point Hospital

Toaleta ze zlata sice do hry nepřináší žádné bonusy, ale z marketingového hlediska jde o geniální nápad. Do hry ji...



Najdete na iDNES.cz