Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Martian Gothic: Unification - 3D horor

  12:00aktualizováno  29. března 11:10
Hra Martian Gothic: Unification se hodlá zařadit po boku slavných Alone in the Dark a Resident Evil, mezi hry spadající do žánru 3D hororových her, ve kterých jde v první řadě o přežití. Tentokrát se však děj přesouvá do poněkud vzdálenější budoucnosti neméně vzdáleného vesmíru...

 Martian Gothic: Unification Hra Martian Gothic: Unification se hodlá zařadit po boku slavných Alone in the Dark a Resident Evil, mezi hry spadající do žánru 3D hororových her, ve kterých jde v první řadě o přežití. Tentokrát se však děj přesouvá do poněkud vzdálenější budoucnosti neméně vzdáleného vesmíru.

Představte si potemnělou a tichou vesmírnou stanici. Těla mrtvé posádky leží bezvládně na zemi, ačkoliv není patrná žádná skutečná příčina jejich smrti. Speciální průzkumný tým, který je na palubu této stanice vyslán, aby záhadná úmrtí objasnil, je nucen se před vstupem na půdu základny rozdělit. Jediná informace, kterou po sobě zanechala umírající posádka napadená patrně neznámým virem, je: "Chceš li přežít - zůstaň sám."

Každý ze tří členů vašeho týmu tedy vstupuje do stanice jiným vstupním vchodem. Hydraulické dveře automaticky spuštěné při neštěstí, které posádku stanice potkalo, jsou hermeticky uzavřené a nebude snadné získat kódy pro jejich opětné otevření.  Martian Gothic: Unification Členové vaší mise jsou tedy odkázáni jen sami na sebe. Překvapení a zděšení nastává, když se jedna z mrtvol začíná pozvolna zvedat.

Základním rysem ovládání této hry bude možnost kdykoliv se přepnout mezi členy výsadku a využívat tak jejich odlišných schopností. Na spolupráci bude záviset úspěšné vyřešení mnoha hádanek, které si pro nás tvůrci z Creative Reality připravily. Předměty, které jednotlivý členové vaší skupiny objeví si mezi sebou mohou vyměňovat pomocí důmyslného systému potrubní pošty, který je na základně instalován. Komunikace probíhá pomocí osobních vysílaček.

Prostředí, ve kterém se hra odehrává, nenechá nikoho na pochybách, že se jedná o hororově laděnou hru. Architektura vesmírné stanice je inspirována pochmurnou gotikou a spolu s takovými doplňky, jako jsou koberce a obrazy, připomíná na první pohled vše jiné, než opuštěné místo ztracené hluboko ve vesmíru.  Martian Gothic: Unification Tyto prostory značně kontrastují s jinou částí základny, která je prosta jakéhokoliv nadstandardního vybavení a sestává se jen z chladného a nevlídně působícího kovu. Atmosféru bude dokreslovat i gotická hudba spolu s šeptajícími hlasy, které se budou ozývat spolu s jejich ozvěnou na různých místech tajuplné základny.

Na závěr ještě jedna podstatná informace pro akcechtivé hráče. Kromě zapeklitých hádanek, které bude nezbytné vyřešit, naleznou vaši svěřenci mezi ostatními předměty i zbraně a munici. Jak již bylo v úvodu napsáno, někteří mrtví členové původní posádky se v podobě zombie probouzejí opět k životu. Závěr je tedy tak jasný, že se mi to zde ani nechce napsat. ...jen aby nedošlo k omylu - cvrnkat náboje do důlků v podlaze vesmírné stanice členové vašeho týmu spolu s oživlou částí posádky rozhodně nebudou.

Autor:




Nejčtenější

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Další z rubriky

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Assassin's Creed: Origins
Assassin’s Creed Origins v DLC nabídnou i boj proti zombie faraonům

Vypadá to, že placené přídavky pro hru Assassin’s Creed nabídnou o něco pestřejší hratelnost než původní dějová linka. Dočkáme se tak i výletu do egyptské...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.