Diskuze
Mass Effect Andromeda s odstupem a slevou, má to smysl? Pohled čtenáře
Děkujeme za pochopení.
D84a51n14i75e12l 67S16e49m59e69r55á75k
Problém je ale v tom, že BioWare s nástupem nového engine FrostBite de facto zakázalo tvorbu jakýchkoli modů. :-(
Proto je také docela technické složité udělat "mod" na češtinu. :-(
Jde to, ale snadné a intuitivní to zrovna není a chce to vážně borce, který se prokouše kodem a dokáže vytáhnout texty a pak je v upravené formě - tj. včetně diakritiky - nacpat zpět do hry a neporušit kod hry.
T78o28m77á70š 39C53h54r20a54s85t42n22ý
A prijde update a jste zas na bodu 0
O28n79d42ř93e78j 72Š42i10n43d53l98e81r
Jo a:Vystřílim emzáky. Jedu pryč, za 15s se otočim protože jsem si rozmyslel jakej quest udělám první a mohu sledovat jak se necelou minuto po vystřílení emzáci spawnujou znova... Vítejte ve hře s rozpočtem 40 000 000 USD. To bych odpustil možná indie hře před pěti lety. V áčková hře od velkýho studia to je skoro na vyhazov zodpovědného developera a testerů.
G26a22b16r11i33e11l 93H80o18r92t76e97n
To je bohužel pravda. Mnohem horší ale je, když dobýváte kettskou základnu a emzáci se spawnují v těsné blízkosti kolem vás, protože hra vůbec neřeší, kde hráč je. A úplně stejný problém je v některých příběhových misích - v té finální jsem kvůli tomu vzteky vyrval kabel napájení z PC.
Je evidentní, že zadání bylo "udělejte MP a nacpěte do toho nějaký příběh".
G48a66b67r39i74e47l 66H98o19r90t57e31n
Velmi dobrá recenze, klobouk dolů.
Co se mne týče, jako fanoušek předchozí série, kterou dělal úplně jiný tým, bych jen změnil výsledné hodnocení - 4/10. Hlavně proto, že byla ME:A pro nás fandy "must-have" záležitost a stav hry po vydání byl prostě otřesný.
T35o21m69á86š 37C54h42r34a28s95t53n26ý
Andromeda je jako Inquisition.
Oboji bylo dobre, svym zpusobem.
Oboji jsem rozehral a nedohral, akoliv predchozi DA/ME jsem zahral v podstate v zatahu a zatajenym dechem...protoze neco...pribeh...postavy...whatever.
Proste jsem chtel travit cas s Fenrisem, Varrusem, Zevranem, Mordinem...zde jsem nikoho takoveho nenalezl a ze jsem se snazil...
J47a52k85u53b 90B61o14h34o13n43ě55k
Jak dlouho se dá řešit velmi zapomenutelná hra jenom kvůli tomu, že jí dělal Bioware...
M22i40c17h52a62l 60V51e78r52n22e51r
Hrál jsem zatím jen těch prvních deset hodin nabízených zdarma, a fakt váhám, jestli hru koupit. Bodem pro je snad jen nostalgie. Z těch kladů jmenovaných v článku pro mě žádný neplatí stoprocentně:
- grafika je sice novější, ale jen těžko nádherná (hlavně chybí nějaké zajímavé "filmové" scenérie, zatím je všechno dost stereotypní)
- souboje jsou spíš chaotické, než svižné (taktickým možnostem šlápli v Bioware na krk, a je z toho jen podprůměrná střílečka)
- příběhu neprospěl přechod na otevřený svět, předchozí trilogie měla díky přímočařejším misím dynamický, opravdu filmový rytmus, kdežto v Andromedě se po příletu na první volně prozkoumávatelnou planetu všechno rozplizne do nepovedených sidequestů;
Když k tomu připočtete to, co zmiňuje autor článku - občas fakt děsivé animace obličejů nebo jednotvárné vedlejší postavy - je koupě hry opravdu jen pro fandy trpící nedostatkem sci-fi RPG (což já bohužel jsem). Jen je mi líto, že ani hlavní postava Andromedy mě zatím nedokázala tak chytit jako Shepar/Shepardová. Snad se to v pozdějších fázích hry zlepší, ale zdá se stejně jako zbytek hry trochu nedomyšlená a nedostatečně prokreslená (problémy s citově nevyzrálým tatínkem workoholikem jsou děsivé klišé).
O91n31d60ř22e17j 56Š86i33n28d90l64e57r
Andromeda je prostě strašná hra. Je to ten typ hry, za který by museli platit oni mě abych ho hrál - zcela bez nadsázky. Nekonečná zásoba mmo-like questů "udělej X s N of Y" se dá obhájit možná jako simulátor života činského farmáře goldů ve wowku.
Souboj. Nefunguje. Souboj je prostě nuda. Nekonečné střílení do emzáků, a ke všemu velice arkádovité. Nejlepší soubojový systém měl první ME a pak to šlo jaksi postupně do kopru.
No a co se týče příběhu. Ten neujde. Je unylý, plný klišé a nesmyslů, kterými se to autoři snaží držet pohromadě. Nemluvě o postavách, které prostě nenávidíte, protože jsou všechny napsány podle vzoru "nekompetentní ufňukanej milénial". Kdyby někdo z nich začal s kelímkem čokoládového mocha latte ze starbucksu v ruce filozofovat nad rolí genderu a kulturní apropriace ve formování jejich extraglaktické společnosti, vůbec by mě to nepřekvapilo.
Ve světě po Zaklínačovi (a obzvláště geniálním Hearts of Stone) prostě odmítám uplatňovat na herní scénaristiku tak uboze nízk= standardy jako autor.
M82i34c29h45a47l 28V33e28r61n62e76r
Mně se třeba líbil jak soubojový systém v ME1 tak v ME2, ale každý z jiného důvodu. ME1 bylo taktičtější a ME2 zase díky speciálním zbraním a schopnostem efektnější. ME3 to zabilo nudným level designem, kdy pár minut v určitém bodě nabíhaly vlny nepřátel, pak člověk chvíli šel v klidu dál, a pak zase vlny nepřátel atd.
L73u22k83á18š 50N72a60v63a13r98a
No nevím, ale hry od Bioware vždy hraju s tím, že na mě čeká skvěle propracovaný svět s kulervoucím příběhem. (Ostatně, které RPG si je tak sebejisté svým příběhem, že vám dá možnost se vykašlat na soubojové části hry?)
Jestli v MEA není dobrý příběh, hra je pro mě automaticky mrtvá. A tato recenze mi to jen potvrdila.
To je stejné, jakobych si koupil hru od Bethesdy GS, ve které by bylo všechno o trochu lepší, než v předchozích hrách, ale nešla by modovat.
O61n20d13ř45e73j 91Š25i48n41d65l84e56r
Tak ony hry od bethesdy jaksi počítají s tím, že to komunita spraví a dodělá. Takový Skyrim byl v podstatě polotovar
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...