Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozhodnutí postavit Mass Effect: Andromeda na Frostbite přišlo z Bioware

  9:34aktualizováno  9:34
Electronic Arts měli loni opravdu špatný rok a většina jejich ambiciózních her skončila průšvihem. Ne všechny chyby však byly způsobeny nekompetentním vedením.

Cora Harper - V případě, že hrajete za mužskou postavu je nadporučík Cora Harper asi tou nejvíce se nabízející volbou. Jednak je to jedna z postav, které potkáte ve hře jako ty vůbec první, jednak si scénáristé s jejím prokreslením pohráli asi nejvíce. Cora je biotička (ve vesmíru Mass Effectu něco jako kouzelnice) a od osmnácti let byla součástí "ženského" bojového komanda. S hlavním hrdinou má od začátku komplikovaný vztah, jelikož jí přeskočil v kariérním žebříčku. | foto: bsn.boards.net

Bývalý manažer studia Bioware Aaryn Flynn rozhovoru pro Kotaku nedávno vyvrátil zhusta citovanou domněnku, že rozhodnutí použít „inhouse“ engine Frostbite pro Mass Effect: Andromeda (naše recenze) bylo nařízeno vydavateli z Electronic Arts.

Kontroverze v Mass Effectu

Nepovedené obličeje se staly terčem výsměchu, přitom šlo v podstatě o prkotinu, která byla opravena v rámci dní.

„Mohli jsme si vyvinout vlastní engine, nebo použít Unreal, anebo jsme mohli sáhnout po Frostbitu, který tehdy ukazoval slušné výsledky a už obsahoval multiplayer,“ popsal Flynn. A navzdory mnoha problémům, které to přineslo, si za tímto rozhodnutím stojí i dnes.

Mass Effect: Andromeda byl dlouho očekávaný titul, a přestože šlo v jádru o dobrou hru, nebyla tím, co od pokračování kultovní značky většina fanoušků čekala. Prodeje zůstaly daleko za očekáváními, a studio tak k velikému překvapení do hry nevyrobilo žádný dodatečný obsah. Všechny lidské zdroje byly raději přesunuty na výrobu Anthem.

Autor:



Nejčtenější

Popularita hry Fortnite se vymkla z kloubů, ale je vůbec zasloužená?

Fortnite

Fortnite dnes válcuje svět a minimálně z doslechu ji zná snad úplně každý. Co je však na něm tak výjimečného oproti...

V Německu poprvé po 20 letech povolili hru s hákovým křížem

Wolfenstein - cenzura

Satirická hra Bundesfighter II Turbo se stala prvním titulem od roku 1998, ve kterém bylo povoleno zobrazit hákový kříž.



Mají uživatelské recenze nějakou váhu? Studie ukázala, jak lidé hodnotí

Review bombing hry Dota 2

Čtyřčlenný tým výzkumníků analyzoval, jakým způsobem hodnotí lidé hry v nejpopulárnějším digitálním obchodě Steam....

Zpátky do Černobylu. S.T.A.L.K.E.R. 2 se vrací do výroby

STALKER

Ukrajinské studio GSC Game World zcela nečekaně oznámilo, že opět pracuje na dříve zrušeném pokračování kultovního...

KVÍZ: Orientujete se v letošních hrách? Zkuste je poznat podle obrázku

Kingdom Come: Deliverance

Sledujete aktuální herní scénu? Tak schválně: otestujte se v našem kvízu, v němž musíte na základě obrázků poznat hry,...

Další z rubriky

Šanghajští Draci trénují 12 hodin denně, přesto v OWL ještě nevyhráli

Overwatch

Ani mimořádně intenzivní tréninková zátěž není čínskému týmu Šanghajští Draci nic platná. Přes veškerou snahu je totiž...

Nově oznámené tahové strategie potěší milovníky historie i sci-fi

Imperator: Rome

Švédské vydavatelství Paradox Interactive během uplynulého víkendu pořádalo akci PDXCON, během které došlo k řadě...

Call of Duty: Black Ops 4 nebude mít tradiční kampaň a nevyjde na Steamu

Call of Duty: Black Ops 4

Dřívější úniky informací se potvrdily. Letošní díl válečné střelnice Call of Duty nebude obsahovat tradiční příběhovou...



Najdete na iDNES.cz