Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rozhodnutí postavit Mass Effect: Andromeda na Frostbite přišlo z Bioware

  9:34aktualizováno  9:34
Electronic Arts měli loni opravdu špatný rok a většina jejich ambiciózních her skončila průšvihem. Ne všechny chyby však byly způsobeny nekompetentním vedením.

Cora Harper - V případě, že hrajete za mužskou postavu je nadporučík Cora Harper asi tou nejvíce se nabízející volbou. Jednak je to jedna z postav, které potkáte ve hře jako ty vůbec první, jednak si scénáristé s jejím prokreslením pohráli asi nejvíce. Cora je biotička (ve vesmíru Mass Effectu něco jako kouzelnice) a od osmnácti let byla součástí "ženského" bojového komanda. S hlavním hrdinou má od začátku komplikovaný vztah, jelikož jí přeskočil v kariérním žebříčku. | foto: bsn.boards.net

Bývalý manažer studia Bioware Aaryn Flynn rozhovoru pro Kotaku nedávno vyvrátil zhusta citovanou domněnku, že rozhodnutí použít „inhouse“ engine Frostbite pro Mass Effect: Andromeda (naše recenze) bylo nařízeno vydavateli z Electronic Arts.

Kontroverze v Mass Effectu

Nepovedené obličeje se staly terčem výsměchu, přitom šlo v podstatě o prkotinu, která byla opravena v rámci dní.

„Mohli jsme si vyvinout vlastní engine, nebo použít Unreal, anebo jsme mohli sáhnout po Frostbitu, který tehdy ukazoval slušné výsledky a už obsahoval multiplayer,“ popsal Flynn. A navzdory mnoha problémům, které to přineslo, si za tímto rozhodnutím stojí i dnes.

Mass Effect: Andromeda byl dlouho očekávaný titul, a přestože šlo v jádru o dobrou hru, nebyla tím, co od pokračování kultovní značky většina fanoušků čekala. Prodeje zůstaly daleko za očekáváními, a studio tak k velikému překvapení do hry nevyrobilo žádný dodatečný obsah. Všechny lidské zdroje byly raději přesunuty na výrobu Anthem.

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...



Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...

Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Další z rubriky

Oznámena střílečka Remnant: From the Ashes od autorů Darksiders

Remnant from the Ashes

Remnant: From the Ashes bude kooperativní akce zasazená do postapokalyptického světa, v němž zbytky lidstva bojují o...

Původní začátek Mafie 3 byl prý tak drsný, že ho autoři nemohli vydat

Mafia III (PS4)

Mafia 3 prý měla na samém začátku obsahovat velice kontroverzní scénu, ale autoři ji nakonec nepoužili. Nejen, že ji ze...

Nathan Fillion natočil krátký film na motivy Uncharted. A je skvělý

Nathan Fillion jako Nathan Drake

Populární herec Nathan Fillion si zahrál v patnáctiminutovém fanouškovském filmu na motivy série videoher Uncharted....



Najdete na iDNES.cz