|
|
V menu hry najdete většinu známých režimů, jako je arcade, survival nebo training. Pokud si hned ze začátku nebudete věřit na režim arcade, který je navíc podložen třemi stupni obtížnosti, můžete si zkusit tutorial nebo training. V nich se naučíte ovládat postavu, její kouzla a hlavně na sebe navazující kombíčka. Tutorial je sice trochu pomalejší, ale zase vás provede každý úderem, takže postavu dokonale poznáte a můžete se s ní vydat do boje, a nebo si ještě vyzkoušet training, kde se postavíte proti vámi vybranému soupeři, na němž si vyzkoušíte, co vás tutorial naučil.
Po vpravení do úderů a kouzel bojovníků vám nic nebraní v tom, abyste si odemknuli jednu ze skrytých postav, což lze učinit dohráním režimu arcade. Ze začátku bych doporučoval vybrat střední obtížnost, neboť ta nejlehčí hodně připomíná training, kdy na vás soupeř vůbec neútočí. Ve střední úrovni můžete čekat, že když se jednou dvakrát ukliknete, mohli byste dostat pár ran a trochu se ve finálovém boji zapotit. Nejtěžší úroveň je asi to nejlepší, a začíná s ní i sada pořádných rvaček, kdy není hned ze začátku jasný vítěz.
Kouzla a následně i velké kombíčko lze využít jen v momentě, kdy máte nabitou energii. K běžnému kouzlu stačí jen trocha, ke kombu už potřebujete maximální hodnotu a nikdo vám navíc nezaručí, že se vám kombo povede. Jeho provedení záleží na vás. Jak už bylo na začátku řečeno, bojovka by měla splňovat několik zásadních požadavků, a tím nejvíce ceněným bude v případě MC asi grafika. S tou si dal Gameloft dost práce a stojí za to. Mimo ní by se daly vyzdvihnout i hratelnost a trvanlivost, kterou sice zachraňuje nejvyšší obtížnost hry, ale i bez ní by vám MC nějakou dobu v mobilu vydržela. Co dodat, Gameloft je gigantem jak se sluší a patří a dnes recenzované dílo si může s hrdostí zařadit mezi to nejlepší, s čím přišel na trh.