Metal Gear Solid 4 - framerate mezi 30 a 60 fps

Metal Gear Solid 4Nejnovější build očekávaného PS3 hitu Metal Gear Solid 4, předváděný na výstavě spotřební elektroniky CES v Las Vegas, byl doprovázen změnou framerate. Při scénách, kdy okolo Snakea nezuřil boj a jeho postava se nacházela blízko budov, byl framerate na stálých 60 fps. V okamžiku, kdy se na scéně objeví více postav, výbuchy rozmetávají množství částic, z budov se valí plameny a dým, framerate se přepne na 30 fps.

K přepnutí dochází prý takřka nepozorovatelně a jen při pozorném sledování je vidět, že textury při 60 fps jsou ostřejší a detailnější. Animace běží pochopitelně v 60 fps. Konami zatím tvrdí, že hra vyjde v druhém kvartálu roku 2008 a oznámila, že na hře se bude nadále pracovat, aby výsledek byl co nejkvalitnější.

Zdroj: Punchjump