Microsoft a jeho boj o Japonsko

  • 5
Herní analytici tvrdí, že pokud chce někdo vyhrát konzolovou válku, musí dobýt Japonsko. Z tohoto důvodu Microsoft investoval obrovské částky právě k získání japonského trhu. Podle webu GamesThirst se zatím úspěch nedostavil. Pěti her pro Xbox 360, cílených právě na japonské hráče, se v Zemi vycházejícího slunce neprodal cekem ani milion. Je to ale opravdu pro Microsoft prohra?

Xbox 360 Herní analytici tvrdí, že pokud chce někdo vyhrát konzolovou válku, musí dobýt Japonsko. Z tohoto důvodu Microsoft investoval obrovské částky právě k získání japonského trhu. Podle webu GamesThirst se zatím úspěch nedostavil. Pěti her pro Xbox 360, cílených právě na japonské hráče, se v Zemi vycházejícího slunce neprodal cekem ani milion. Je to ale opravdu pro Microsoft prohra, ptá se web.



1. Star Ocean 4 (208,521)

2. Blue Dragon (203,740)

3. Tales of Vesperia (194,714)

4. Last Remnant (154,493)

5. Lost Odyssey (104,417)

Nintendo prodalo k loňskému prosinci v Japonsku 7,5 milionu kusů svého systému Wii, Sony k letošnímu březnu tři miliony PS3 a Microsoft také k březnu jen milion kusů. Je ovšem palčivou otázkou, zda se má Microsoft snažit nadále o ovládnutí japonského trhu, když právě před několika dny japonští vývojáři z Teamu Ico konstatovali, že se snižujícím se významem japonského trhu je nutné se dívat směrem Evropa a Amerika. Teorie o významu dobytí japonského trhu zjevně zastarala.
Zdroj: gamesthirst

Témata: Playstation 3, Xbox