Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Midnight Nowhere - návod

  12:00aktualizováno  26. listopadu 2:18
Lidé v Panice opouštějí město. Policie se marně snaží dopadnout pachatele, armáda uzavřela město, ale nic nemůže vraždícího maniaka zastavit. Nové oběti jsou nacházeny každý den, strach ovládá celé město. Nevíte co s tím? Proto tu je tento návod.

MIDNIGHT NOWHERE

Podrobný návod:
Lidé v Panice opouštějí město. Policie se marně snaží dopadnout pachatele, armáda uzavřela město, ale nic nemůže vraždícího maniaka zastavit. Nové oběti jsou nacházeny každý den, strach ovládá celé město. Po probuzení zjistíte, že jste v márnici. Místnost je v dezolátním stavu. Co tady děláte, co se stalo? Nevzpomínáte si...a odpověď je až na konci vašeho dobrodružství. Midnigt Nowhere vás ponoří do atmosférického světa. V tomto napínavém dobrodružství budete muset vyřešit spousty hádanek a bojovat s přízraky temnot, abyste odhalili celou záhadu. Připravte se na nejnapínavější dobrodružství v ohromujícím 3D světě plném napětí a strachu! Příběh tedy vypráví o muži, který se probírá z bezvědomí v márnici místní nemocnice z uzavřeného černého pytle pro mrtvoly. Nepamatuje si své jméno, ani jak a proč se objevil na tak (pro živého člověka) nepříjemném místě. Protože si však vůbec nevzpomíná na nic, co bylo před tím, kdo vlastně je, co se tu děje a co on zde pohledává, stává se jeho důležitým úkolem všechny taje a záhady odhalit. Záhy, když společně s hrdinou přijdete na to, že krvavé šmouhy se neomezují pouze na pitevnu a kolem není živáčka, začíná atmosféra hry pomalu houstnout a první mrtvola na sebe nenechá dlouho čekat. Od té doby se podvědomě obáváte okamžiku, kdy na vás z právě odemčených dveří vyskočí něco velice nečekaného a nepříjemného.

Připravte se na nejnapínavější dobrodružství v ohromujícím 3D světě plném napětí a strachu!

Márnice
Po skončení úvodní animace, kdy rozepnete zip na černém vaku, do nějž se ukládají mrtvoly a vystoupíte z něj ven, nejdříve si všimněte štítku s číslem na vašem vaku, je to 270871. Poté jděte dvakrát doprava a vlevo ze stolku seberte mikroskop a přečtěte si vlevo od něj obě listiny. Vpravo odsud si prohlédněte zasklenou vitrínu, v které je sekerka. Z inventáře seberte mikroskop, rozbijte sklo u vitríny a sekerku si vezměte. Prohlédněte si skleněné střepy na dolním okraji vitríny a jeden z nich seberte. Vlevo se nachází prosklená skříňka s lidskou lebkou, přibližte si ji, vpravo od ní si otočte fotografii, na její zadní straně je napsáno číslo, tedy 654321. Vlevo od této skříňky je rozvodová skříňka, z níž se kouří. Z inventáře vyjměte sekeru a odsekněte její dvířka, prohlédněte si dýmající pojistku a ihned ji odstraňte. Nyní se přesuňte dvakrát doleva, přesekněte sekerkou vlevo dole kabel od klimatizace, získáte svazek drátů, otevřete inventář, seberte z něj skleněný střep, musí se vám objevit v pravém horním rohu otevřený, pak klikněte na ikonku dotyku vlevo nahoře na obrazovce a v otevřeném inventáři klikněte na dráty, tak je odizolujete a máte drátek v inventáři. Nyní jsem vám vysvětlila, jak se pracuje s inventářem, takže si to zapamatujte i pro příště, nebudu to dále už tak podrobně popisovat. Teď si najděte tři jiné vaky s mrtvolami, prohlédněte si ten první, tedy pravý a dotkněte se ruky mrtvoly, ta se odkloní směrem dolů, sekyrkou ji usekněte palec  Midnight Nowhere – návod , přesuňte se doleva a prohlédněte si prostřední vak, otevřete si ho. Mrtvole prohlédněte tetování na ruce, zjistíte, že tam má vytetovaný název „Ariel“. Pozorně si prohlédněte u nohou mrtvoly štítek (měli jste ho na vaku také), získáte tak číslo 100001, pak otevřete poslední vak, tam je visačka s číslem 906090. Vydejte se zpět k rozvodové skříni, doutnající pojistku, kterou jste před chvílí vyndali nahraďte odizolovaným drátkem z inventáře, u dveří před vámi es zprovoznil jejich otevírací panel. Klikněte na něj a vstupte dovnitř, v malé místnosti si přečtěte lístek na zdi, pak se dejte doleva k výtahu. Tlačítkem si otevřete dveře výtahu, nastupte si, klikněte na panel, dveře se zavřou a vy automaticky vyjedete do 3. poschodí.

Třetí poschodí
Po vystoupení z výtahu se vydejte doprava, jděte až k posledním dveřím a na levé předposlední dveře použijte useknutý palec s inventáře na jejich kódový zámek, vstupte do místnosti. Z podlahy seberte klíč, pod stínidlem červené lampy seberte další, prohlédněte si stůl, tak si ho přiblížíte a sekerkou z inventáře vypáčte stolní zásuvku. Odhrňte popsaný list, přečtěte si ho a pod ním seberte modrou kódovou kartu. Prohlédněte si potom polici s knihami, v druhé knize zleva, pokud ji otevřete, naleznete další kódovou kartu, tentokráte červenou, seberte ji rovněž. Vraťte se zpět na chodbu a vpravo z chodby vejděte na recepci, projděte dál přes dvoje dveře se dostanete do místnosti s mrtvolou vědce, vlevo v horním rohu aktivujte fax, na kterém aktivujte tlačítko „auto“, musí se rozsvítit zelená kontrolka. Jděte k mrtvole, drcněte do ní a potom jí seberte navštívenku, pokud si ji v inventáři přečtete, zjistíte faxové číslo 9-45-11. Vraťte se k faxu, přibližte si jej a vpravo pod modrým kotoučem klikněte na šipku, přečtete si tak faxovou zprávu. Nyní se vraťte zpět do hlavní chodby, najděte dveře, které lze otevřít červenou kódovou kartou a vstupte do místnosti. Po vaší pravé straně svítí monitor, přibližte si ho a zadejte heslo „ariel“, poté klikněte na „current paswords“ a hned nato na „checkroom“, tak získáte číselný kód 928374, můžete si i prohlédnout telefonní záznamník. Opět se vraťte zpět do chodby, jděte zpět do místnosti, kterou jste si otevřeli useknutým palcem, na protější kódový spínač zadejte kód 928374, tak se dostanete dovnitř místnosti. Prohlédněte si polici, odsuňte kávový hrníček, pod ním seberte klíč, ten použijte na červený bod na klávesnici, tak ji zprovozníte, rozsvítí se zelená kontrolka. Úplně vpravo pod hnědou deskou najdete druhý klíč, seberte ho a použijte ho na druhý červený bod dole u vaší obrazovky, kontrolka musí též zezelenat. Nyní si přibližte klávesnici, klikněte na „morgue“. Poté na „Belov a zadejte heslo 270871  Midnight Nowhere – návod (je to číslo z visačky vašeho vaku), opusťte klávesnici, za vámi se otevřel další prostor, který si prohlédněte.

Přečtěte si všechny výstřižky z novin, pak seberte váš elektronický záznamník a tužku, všimněte si, že vlevo nahoře na vaší obrazovce přibyla nová ovládací ikonka, pokud bude k dispozici nějaká nová důležitá informace, tato počne zeleně blikat, klikněte tudíž na ni a zjistíte tak, o co se jedná, vyzkoušejte si to ihned zde přímo na místě. Otevřete si inventář a klikněte na tužku, tak naleznete svazek klíčů. Teď se vraťte zpět na chodbu, na levé straně si otevřete dveře klíčem s přívěskem #1, uvnitř si prohlédněte ve skříňce kabát, najdete kapesní svítilnu, bohužel nejsou v ní baterie, je tedy nefunkční. Potom vlevo ze skříňky seberte obrázek dívky, získáte tak magnet. Na ponku seberte šroubovák, shoďte dolů z trezoru kabát, na trezor použijte svazek dvou klíčů, z otevřeného trezoru seberte papír a přečtěte si ho, získáte kódové heslo „BYRGR“. Vraťte se zpět na chodbu a posledním klíčem z inventáře si otevřete dveře vpravo, jděte k pravému monitoru a z pod něj vyberte video pásku, v inventáři si ji přečtěte. Opět se vraťte na chodbu a pomocí modré kódové karty si otevřete dveře naproti. Na obraz vedle vchodu použijte magnet, tak získáte další klíče. Prohlédněte si křeslo, seberte dálkový ovladač, dejte se v místnosti doprava a pomocí šroubováku vyndejte z rádia baterii, kterou vložte v inventáři do dálkového ovladače. Dálkovým ovladačem zapněte televizi, vlevo do třetí poličky shora vložte do videa video kazetu a sledujte pozorně na obrazovce probíhající záznam. Spatříte zdravotní sestru, která si otevírá dveře pomocí kódu 260731, pak nějakého muže, oddělávajícího kryt od elektrického jističe. Vraťte se do místnosti s videem a vpravo si otevřete klíčkem z inventáře kastlík s nápisem „Kolya“, z krabičky, kterou tam najdete, seberte elektrický jistič. Vyjděte zpět na chodbu a dojděte doprava až ke dvoukřídlým dveřím. Šroubovákem vlevo od nich si oddělejte kryt od horního panelu, vložte do něj jistič z inventáře a otevřete si pod ním kódový zámek, kam vložte kód 260731, pak projděte dveřmi do 2. poschodí.

Druhé poschodí
Jakmile vstoupíte do chodby, vlevo naleznete mrtvého hocha, který blokuje dveře od výtahu. Prohlédněte si ho a odtáhněte ho na druhou stranu naproti výtahu, pak jděte až na konec chodby a vstupte do dveří vpravo. Z mrtvoly stáhněte prostěradlo, z jejího krku vytáhněte lékařský skalpel. Pokračujte doleva, narazíte na mrtvolu ošetřovatelky jménem Lara. Důkladně a pozorně si ji několikrát prohlédněte, z krku jí stáhněte malý klíček, prohlédněte si dobře její pravou ruku, svírá v ní pevně prezervativ, seberte jí ho také. Nyní se vraťte zpět do chodby, vstupte do posledních dveří vpravo na WC a u levého umyvadla otevřete kohoutek a napusťte do kondomu vodu. Vraťte se zpět do 3.patra a vstupte do dveří naproti zelenému plakátu, dveře jsou ale přivázány pevně provázkem, takže na ně použijte skalpel. Vpravo před vámi si otevřete rozvodový panel a vhoďte do něj prezervativ, naplněný vodou, tak nastane zkrat, který zastaví otáčející se turbínu. Přejděte po ní do protější místnosti, dobře si prohlédněte mrtvolu Katzmana, seberte jí pistoli a její identifikační přívěšek. Vraťte se do místnosti s modrými kastlíky a klíčkem tentokrát otevřete skříňku se jménem Lara, uvnitř použijte na pohlavní masážní strojek šroubovák  Midnight Nowhere – návod a získáte tak druhou baterii, nyní již tedy musíte mít v inventáři dvě, které vložte do kapesní svítilny (baterky) v inventáři, máte nyní funkční kapesní svítilnu. Vraťte se zpět do 2.poschodí a vstupte do dveří vlevo od tabule CARDIOLOGY, která byla doposud tmavá a pokud jste do ní vstoupili, vyšli jste hned ven. Nyní je už v místnosti šero, vyndejte tedy baterku a posviťte si na vypínač vedle dveří od visící bundy, rožněte si a bundu prohledejte, najdete klíč. Obejděte mrtvolu, prohlédněte si její pravou ruku, seberte z ní náboje, v inventáři je vložte do pistole. Vraťte se zpět do 3.poschodí, vejděte do dveří vedle zeleně světélkujícího plakátu, klíčem otevřete trezor a vyjměte z něj disketu. Vraťte se na chodbu a vejděte do dveří naproti křeslu, přibližte si prostor pod bílým monitorem, do přihrádky pod popelníkem vložte disketu. Potom klikněte na monitor a opět napište heslo „ariel“, klikněte na „floppy drive acces“, poté na „fax“ a zadejte známé číslo 94511.

 Jděte do místnosti s mrtvým vědcem, prohlédněte si fax, přibližte si papír, všimněte si kódu KATZMAN 9994. Nyní jděte zpět do druhého poschodí, nastupte si do výtahu a do panelu vložte identifikační přívěsek Katzmana, tak zprovozníte výtahový panel, na klávesnici zadejte kód 9994, poté 654321, sjeďte dolů do 1.poschodí. Dejte se doprava, na konci chodby u dveří vlevo ustřelte zámek a vejděte do místnosti. Klikněte na horní levé okno a to spadne dolů, přičemž mrtvole utne hlavu, jako gilotina. Vraťte se do chodby a vydejte se k okénku, kde zavazela mrtvola, nyní se posunula o kousek doleva. Na místě, kde původně stála, odhrňte koberec, otevřete v podlaze poklop a otočte ventilem, tak jste si naproti v koupelně zavřeli přívod unikající páry. Vydejte se tudíž přes chodbu do koupelny, nyní již můžete projít do druhé místnosti, kde ve vaně leží mrtvola. Mrtvole prohlédněte pravou ruku, na vaší obrazovce se vlevo nahoře zeleně rozzáří poslední ikonka, neklamné to znamení, že jste obdrželi novou informaci. Klikněte tedy na ni, projděte si záznamy, všimněte si nového záznamu MM=2000. Vraťte se do vedlejší místnosti a na kódový zámek skříňky zadejte kód 2000, tak skříňku otevřete, z kabátu seberte klíček. Vraťte se na chodbu, přejděte na druhou stranu až ke dveřím s nápisem „EXIT“. Vpravo od nich si získaným klíčkem otevřete dvířka od malé skříňky, přibližte si panel  Midnight Nowhere – návod a na něm zadejte tisknutím tlačítek heslo BYRGR a to takto: 1.řada B, 2.řada Y, třetí řada R, 4.řada G a v poslední 5.řadě klikněte na tlačítko R. Nyní již otevřete dveře pod nápisem „EXIT“, projděte jimi ven, obklopí vás tři policisté. Budou vám pokládat otázky, vy na ně odpovídejte kliknutím na nabídku odpovědí vlevo. Tak vyčerpáte první vlnu otázek, poté přijde druhá, pokračujte stejným způsobem. Zde vám mohu říci jediné, ať budete odpovídat jakýmkoliv způsobem a v jakémkoliv pořadí, nebude vám to stejně nic platné, neboť nakonec budete v policejním Antonu v následující animaci převezeni do vězení.

Vězení
Zde nezačnete zrovna nejlépe, neboť si musíte promluvit s oběma muži, ale jakmile tito začnou mazat karty, budou se vám ztrácet aktivní místa z hrací plochy. V pravý čas si tedy promluvte s hubeňourem vpravo, dozvíte se, že vlevo nahoře je na posteli volné místo. Jakmile chlapi přestanou na chvíli hrát karty, pohovořte si s tlouštíkem, bude to dlouhatánský dialog, zeptejte se ho na všechny postele, kde je vaše místo. Vyčerpejte všechny dotazy, po dobrém to nepůjde, tak dáte tlouštíkovi do nosu, hubeňour vytáhne na vás kudlu, ale do hádky zasáhne doposud netečný muž na posteli vpravo nahoře a spor urovná, aha, tak tento chlapík je zde kápem. Jakmile jste tedy prokázali odvahu a získali podporu samotného kápa, využijte opět všechny dotazy, tento další dialog je vskutku téměř nekonečný. Po jeho skončení klikněte na zamřížované okénko, potom si prohlédněte radiátory a z nich seberte všechny tři krajíce chleba, v jednom z nich naleznete žiletku. Posuňte se zpět, prohlédněte si karty na stole, potom štítek na noze stolu. Na něj použijte žiletku, vyříznete z něj tak kartu kárového esa, ze země seberte kartu pikového klika.

Všechny i dále sebrané karty si v inventáři vždy prohlédněte a přečtěte si na nich napsané poznámky. Vpravo dole ze spodní postele seberte zpod polštáře černý drát, z horní postele vpravo z polštáře seberte nitě. Nyní jděte zpět ke dveřím a z vodovodního kohoutku pravého umyvadla seberte kličku, touto zastavte vlevo na obou trubkách ventily pro přívod teplé i studené vody. V inventáři spojte kličku s drátem, dostanete háček, potom spojte háček z nití a tak jste si vyrobili vlasec. Vodovodní kohoutek, z kterého tekla horká voda otočte vzhůru nohama, pak na něj použijte vyrobený vlasec, získáte tak osmičku křížovou. Nyní si přibližte splachovací nádrž vlevo, pákou na její levé straně z ní vypusťte vodu, tedy spláchněte, do splachovacího otvoru ponořte vlasec, získáte tak dalších šest karet, uložených v inventáři vedle sebe. Vraťte se ke spoluvězňům a kápovi na horní posteli ukažte osmičku křížovou, jako odpověď zvolte číslo 44. Poté mu nabídněte kárové eso, nyní jako odpověď zvolte číslo 5. Znovu si s ním promluvte, dejte mu prostřední otázku (zeptáte se ho na brýle), potom mu podejte jednu ze šesti karet vedle sebe v inventáři, zvolte odpověď BATMAN, dostanete brýle. V inventáři si znovu prohlédněte poslední kartu, nyní je již nápis na ní čitelný, nabídněte ji pak kápu, vaše odpověď nyní bude BALZAC. Znovu si promluvte se všemi muži, vraťte se ke dveřím a zaklepejte na ně, tak jste vzbudili pozornost dozorce. Jakmile se ozve, zaklepejte znovu a zvolte druhou otázku. Znovu zaťukejte na dveře, nyní vzneste třetí otázku, opětovně zaťukejte a klikněte na čtvrtou otázku, klepejte dále a zvolte pátou otázku. Poté zaťukejte na dveře naposledy, dozorci tak dojde trpělivost a v animaci vás odvede k výslechu. Zde vyčerpejte všechny otázky, v další animaci budete odvedeni do izolační cely (na samotku), v další animaci se dozorce vyskládá, spadne v chodbě na podlahu, je zřejmě mrtvý, to nyní bude nyní vaše příležitost.

Na samotce
Jakmile tedy bude vzduch čistý, skrze mříže si z chodby vedle mrtvoly dozorce přitáhněte nůžky a obvazy. Nůžky použijte na deku na posteli, získáte tak chumáč bavlny. Otevřete si inventář, v něm klikněte na nůžky, tak si vytvoříte jakýsi hák. Rovněž v inventáři spojte hák s obvazy, vyrobili jste teď silný vlasec. Použijte takto vyrobený vlasec na mrtvého strážce, seberete mu tak pistoli s náboji. Přesuňte nádobu s odpadky na druhou stranu ke zdi, vylezte si na ní, tak si přiblížíte mříže. Za mříží vidíte gumovou rukavici, naplněnou nějakou červenou výbušninou, seberte ji, v inventáři ji spojte s chuchvalcem bavlny, slezte z nádoby dolů a namočený chumáč bavlny strčte do zámku mříží, potom do něj vystřelte a tak si mříže otevřete. Projděte jimi do chodby a pod mrtvolou strážného seberte pilulky a ampulku kapalného čpavku. Vstupte do střední kobky vlevo a mrtvole seberte z ruky její mobilní telefon. Vraťte se zpět do chodby a vstupte do cely číslo 101, to je kobka, ve které jste byli nedávno vězněni. Kápo zmiznul a tlouštík je mrtev, hubeňour je dýkou přišpendlen ke zdi. Přistupte k němu a dýku z něj vytáhněte, vraťte se znovu na chodbu. Naproti seberte ze zdi hasící přístroj, vpravo od něj vstupte do místnosti a na červené tlačítko vlevo na zdi použijte hasící přístroj  Midnight Nowhere – návod , tak způsobíte elektrický zkrat a mříže se otevřou. Vejděte dovnitř a v místnosti napravo na polici si prohlédněte arch s otisky prstů, vlevo stiskněte další červený knoflík, přes uvolněný vchod pokračujte do další místnosti. Prohlédněte si dveře vlevo od kulečníkového stolu, indikační ikonka vám hlásí novou informaci, klikněte na ni, posuňte si zprávy šipkami až na tu poslední, získali jste kód 30461.

Z kulečníku seberte tágo, pak pokračujte rovně do další místnosti, na stole si prohlédněte kalendář, u data 1.ledna je číslo 8381 a u data 2.leden je heslo FLORALIFE, pokud si nápis přečtete, dozvíte se, že správné číslo je 8181?!?. Přečtěte si dopisy na Maslovově stole, pak vstupte doleva do koupelny, jděte ještě více doleva, otevřete dveře od WC, prohledejte mrtvolu a seberte jí klíč. Vraťte se do kanceláře Maslova a ze zdi vedle dveří naproti strhněte noviny, strčte je pod dveře, dýkou z inventáře vyrazte z klíčové dírky klíč, tak se automaticky ocitnete v místnosti se dvěma mrtvolami. Projděte dveřmi vlevo dál a tam třetí mrtvole seberte magnetickou kartu. Vraťte se zpět do místnosti s kulečníkem, vstupte do místnosti vlevo, na první magnetický zámek na dveřích vlevo použijte magnetickou kartu z inventáře, vejděte a ocitnete se v mučírně. Prohlédněte si pootevřený trezor vlevo, otevřete jej a potom prozkoumejte všech pět šanonů, tak zjistíte, že mrtvý muž, kterému jste sebrali mobilní telefon se jmenoval Makarovich Golovan (druhý šanon zleva). Nyní si přibližte stůl a sejměte si vlastní otisky prstů (klikněte na podušku s barvou), vyjděte z mučírny a prohlédněte si oba stoly inspektorů Stoidzeho a Salamiho, prohlédněte si jejich lejstra na obou stolech, Salmiho heslo je Elvíra a Stoidzeho heslo je jeho monogram, oba tyto údaje ale nebudete potřebovat, jsou zavádějící.

Přes kancelář Maslova vstupte doleva do bíle osvícené místnosti s počítačem, do skeneru vložte z inventáře arch s vašimi otisky prstů. Spusťte počítač, klikněte na rudou vlajku a šipkami dole si natočte nad prostřední tlačítko ikonku skeneru, klikněte na tlačítko dole mezi šipkami, poté na SCAN 49. Otevřete znovu schránku a klikněte na Maslov, tento doklad si uložte jako SCAN 49. Vraťte se zpět do kanceláře inspektorů Salmiho a Stoidzeho, přistupte vlevo k mřížím a na kódový zámek použijte číselné heslo 8381, tak ale způsobíte zkrat (správné číslo bylo 8181, to ale nereaguje, je to záměr autorů zamotat vám hlavou a zdůvodnit zkrat). Z inventáře vyberte kulečníkové tágo a použijte ho na tlačítka na stole za mřížemi, tak si otevřete mříže. Uvnitř zprovozněte počítač, zadejte Maslov, jako heslo použijte FLORALIFE, potom klikněte na E-mail, následuje klepnutí na Incoming from OSM, přečtěte si zprávu a potvrďte OK. Nyní otevřete Incoming from_red Corner : file SCAN49, uložte si zprávu pomocí Save attachment. Vraťte se zpět (klikněte na back) a nyní otevřete Internet, vyberte adresu www.garbage/ru/tomatoes, přečtěte si News, dolní šipkou vpravo se vraťte, známá zelená ikonka vám dává avízo o novince, tak zjistíte heslo STUFF, klikněte na back a nato na Acces for agents. Zvolte si agenta Karasko, zadejte kód 17653007, další heslo je STUFF, nyní zvolte Fingerprint identifikacion, pak SCAN49, opět bude blikat ikonka. Zjistíte svoje jméno agent Artem Mikhailovich Gorin a vaše registrační číslo 17789006. Klikněte dvakrát na back, zvolte Gorin, vložte číslo 17789006 a hned poté další heslo ELDORADO. Klikněte na Special door opening, poté na Black Lake, vyberte Police Department, vložte heslo 30461, teď jste si otevřeli dveře v místnosti u kulečníku.

Nyní klikněte na Cellular Communication, poté na Roy Makarovich Golovan a hned nato si aktivujte jeho telefon kliknutím na Activate Subsriber, teď je mobil váš a budete z něj moci později telefonovat. Tak jste tuto složitou práci s tímto počítačem ukončili, připravili si podmínky pro další pokračování, takže počítač už opusťte. Vyjděte ven z místnosti a kolem kulečníkového stolu vejděte do dveří vlevo, uvnitř naleznete chlapce jménem Dimedrol v bezvědomí, dejte mu čichnou čpavku z vašeho inventáře, tak ho proberete k životu. Následuje dlouhý dialog, po jeho skončení pokračujte doleva, v místnosti za mřížemi spatříte dvě mrtvé ženy. Od první mrtvoly si kulečníkovým tágem přitáhněte k sobe její kabelku a prohledávejte ji tak dlouho, dokud nenaleznete cigaretu. Pokračujte dál hnědými dveřmi vlevo, mrtvému muži na podlaze seberte zapalovač, disketu a cár papíru, tento si prohlédněte v inventáři, získáte tak kód GRDA25. Prohlédněte si jeho levou ruku s hodinkami, na nich je ukazatel času 23:08, máte tedy další číslo 2308. Projděte levými dveřmi do následující místnosti, prohlédněte si skartovací zařízení, vyjměte z něho částečně poškozený papír, v inventáři si jej přečtěte a máte další kód, tedy KAY52. Mrtvole seberte rozbitý mobilní telefon, v inventáři z něj vyberte baterii, kterou vložte do nyní už vašeho mobilu. Pod obrazem dole je stereofonní přehrávač, vyberte z něj CD-čko.

Vraťte se zpět k chlapcovi, kterého jste před chvílí probrali z bezvědomí, nejdříve mu dejte z inventáře pilulky, nato cigaretu a nakonec zapalovač. Jakmile si zapálí cigaretu, bude ochotný s vámi dál pokračovat v dialogu, ale nyní bude chtít po vás kokain. Vraťte se zpět k mrtvole muže na podlaze, nyní projděte druhými dveřmi, ocitnete se u turniketu, uslyšíte vyzvánět telefon, pokud chcete, můžete jít doleva ho zvednout a promluvit si s volajícím, nic rozumného, či podstatného se však nedozvíte (telefon bude vyzvánět pokaždé, když se v této místnosti objevíte, nevšímejte si ho). Vraťte se k turniketu a pokračujte dál druhým otevřeným vchodem do místnosti, zde si otevřete první dveře klíčkem z inventáře, v místnosti si prohlédněte malý stoleček s červenou deskou, na které stojí květináč, pak z něj seberte porci kokainu. Vraťte se zpět k hochovi a dávku kokainu mu předejte. Nastane další delší dialog, po jeho skončení zabliká informační ikonka, pokud si ji prohlédnete, zjistíte číslo 24343. V inventáři klikněte na váš mobil, tak ho zprovozníte  Midnight Nowhere – návod , zadejte tam toto číslo a odešlete ho. Promluvíte si tak s volaným, bude to hovor předlouhý, takže buďte trpěliví, dozvíte se však spousty nových informací.

Po skončení telefonátu se vraťte zpět do chodby, kde jste si před chvíli otevřeli dveře klíčem, nyní však si prohlédněte dveře, ke kterým se táhne krvavá čmouha. Klikněte na nápis Lavatory out of Order, přiblížíte si tak kódový zámek, na kterém zadejte číslo 2308, poté vstupte do místnosti. Přistupte k počítači a aktivujte ho, vložte heslo GRDA25, nato klikněte na BELOV a ihned poté zadejte heslo KAY52. Disketa i CD-čko teď zmizely z vašeho inventáře, ale získali jste nový číselný kód 8032000. Opusťte počítač, za vašimi zády je pootevřený šuplík, vyberte z něj cedulku Iceberg Logo. Nyní z mobilu znovu zavolejte na číslo 24343, jakmile se vám volaný ozve, zvolte prostřední odpověď. Zavolejte znovu na stejné číslo, obdržíte od volaného číslo cely 102. Takže se tedy vraťte až do chodby na začátek s mrtvým strážcem, naproti cele, v níž jste byli uvězněni, je za otevřenými mřížemi špatně viditelný vchod do cely 102. Vejděte dovnitř a promluvte si se sedícím starým mužem, po skončení rozhovoru si prohlédněte noviny na stole, klikněte na obrázek, spatříte nedořešenou křížovku, dobře si ji prohlédněte a vyjděte z obrazu. Znovu si promluvte s dědulou, odpovězte třetí možností, pak klikněte na odpověď NEBUCHADNEZZAR, tak se spustí animace, při níž sejdete po schodech dolů do sklepa. Na konci chodby před vámi je žebřík, po kterém vylezte nahoru, v animaci si otevřete poklop a ocitnete se venku na ulici. Teď již jen sledujte pozorně celý průběh animace, tak se dozvíte překvapivé rozuzlení celého příběhu.

Konec.

Autor:


Nejčtenější

KVÍZ: Poznáte nejslavnější herní padouchy?

Call of Duty: WW2 - Zombie Mode

Většina kladných herních hrdinů si je podobná jako vejce vejci. Zato u záporáků se mohou vývojáři daleko více vyřádit,...

Umělá inteligence od Elona Muska už teď poráží profesionály ve hře Dota 2

Organizace OpenAI slaví s vývojem umělé inteligence spoustu úspěchů.

Vývojáři projektu OpenAI, u jehož zrodu stál vizionář Elon Musk, představili umělou inteligenci, která je schopná...



Speedrunner dohrál nejtěžší hru loňského roku za 50 minut

Cuphead

Pouhých 50 minut stačilo hráči s přezdívkou TheMexicanRunner k tomu, aby pokořil neskutečně obtížnou skákačku Cuphead....

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Další z rubriky

Online střílečka The Culling 2 nemohla dopadnout hůře, nikdo ji nehraje

The Culling 2

Týden po vydání battle royale hry The Culling 2 můžeme její hráče spočítat na prstech jedné ruky. Pro autory to bude...

Původní začátek Mafie 3 byl prý tak drsný, že ho autoři nemohli vydat

Mafia III (PS4)

Mafia 3 prý měla na samém začátku obsahovat velice kontroverzní scénu, ale autoři ji nakonec nepoužili. Nejen, že ji ze...

RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...



Najdete na iDNES.cz