Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ani po roce od vydání hry nemají kickstarteroví přispěvatelé své dárky

  16:35aktualizováno  16:35
Ani více než rok od vydání nebyli schopní autoři hry Mighty No. 9. dodat fanouškům odměny, za které si v kickstarterové kampani zaplatili.

Mighty No. 9 (PS4) | foto: Honza Srp, Bonusweb.cz

Plošinovka Mighty No. 9 (naše recenze tady) od společnosti Comcept je jedním z největších herních průšvihů, jaké se kdy na Kickstarteru objevily.

Mighty No. 9 (PS4)

Mighty No. 9 je zbytečná, ošklivá, nudná a přehnaně těžká arkáda, která se svému vzoru Mega Man ani nepřiblížila na dohled.

V roce 2013 se na něj podařilo vybrat čtyři miliony dolarů (cca 90 milionů korun) a zárukou mělo být především jméno Keijiho Inafuneho, člověka zodpovědného za legendární sérii Mega Man. Ale netrvalo dlouho a situace kolem hry začala poněkud zapáchat: nedodržování termínů, paralelní kickstarterové žebrání na jiný titul, velký nesoulad mezi původně slibovanou podobou a skutečností. I ty poslední naděje pak uťal epicky špatný trailer, který napáchal více škody než všechny následné negativní recenze.

Vydáním hry ovšem pro vývojáře utrpení neskončilo. Díky podmínkám kickstarterové kampaně totiž ještě musí přispěvatelům rozeslat fyzické odměny, kam patří mimo jiné trička nebo plyšáci s motivy hry. Po více než roce od vydání někteří tyto předměty stále nemají.

Mighty No. 9 (PS4)

Konec? Bohužel ještě ne.

Nyní to vypadá, že se s tímto problémem konečně začne něco dít, protože zbývající fanošuci byli vyzváni k potvrzení dodací adresy, čistě pro případ, že by se někdo za ty čtyři roky od zaplacení příspěvku přestěhoval.

Ale problémy Comceptu, jehož mezitím odkoupil japonský distributor Level-5, tím zdaleka nekončí. Stále totiž musí dodat verze hry pro konzole PS Vita a Nindendo 3DS, které byly jedním z milníků kampaně.

Musí to být frustrující stále pracovat na hře, na niž se snesla taková vlna kritiky, ale tak zněla dohoda, ze které už nejde nijak vycouvat.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Projekt boje proti šikaně v počítačových hrách skončil trapasem

The Bully Hunters

Projekt Bully Hunters měl pomáhat v boji proti obtěžujícímu chování a chránit oběti kyberšikany. Dopadl však velikou...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....

Další z rubriky

Jaká je vaše nejhorší nebo nejvtipnější zkušenost s toxickými hráči?

Duke Nukem Forever

V návaznosti na článek, v němž jsme se věnovali způsobům, jakými chtějí herní společnosti bojovat proti tzv. toxickým...

Jak herní firmy bojují proti toxickým hráčům

Grand Theft Auto 5

Dříve se říkalo „sprostý jako dlaždič,“ dnes bychom mohli jako odstrašující případ zmiňovat spíše hráče počítačových...

Realismus versus zábava, k čemu se kloníte spíše?

Kingdom Come: Deliverance

Je pro vás realistický zážitek, jak ho dokážou hry zprostředkovat, důležitý, nebo se kloníte spíše k zábavě? Na vaše...



Najdete na iDNES.cz