Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Miloš Mastník o OnTime Solutions

  5:10aktualizováno  13. června 2000 12:54
Miloš Mastník o OnTime Solutions

OnTime Solutions existuje podle profilu již dlouho a údajně se zaměřuje na distribuci her už nějakou tu dobu. Proč o ní nebylo doposud slyšet?
Doposud jsme byli a i do budoucna budeme firmou, která dává hlavní důraz na multimédia (celou řadu titulů vydáváme sami) a hry bere jako doplněk sortimentu. Jinak zase až tak neznámí nejsme. Dodáváme především obchodníkům, takže ti nás znají, koncový zákazník o nás asi skutečně slyšel zatím pouze málokdy.

Co Vás vedlo k tomu zaměstnat Andreje Anastasova a s jeho pomocí zlanařit pár známých světových distributorů a začít tak konkurovat se současným dominantním dovozcem počítačových her firmou Bohemia interactive?
Andrej za námi přišel a nabídl určité konzultace v oboru herního průmyslu. Díky němu jsme získali některé kontakty na firmy, které nebyly na našem trhu doposud nijak zvlášť vidět, ale mají zajímavé tituly, které bychom rádi na náš trh dostali.

Začali jste překládat hry do češtiny a to ne náhodně, ale v docela velké míře, o čemž svědčí skvělá strategie Gorky 17, nebo nadějne vypadající, všemi milovníky adventur netrpělivě očekávaný, Atlantis 2. Myslíte si, že to hráči ocení a budou překlad her podporovat kupováním originálních verzí her?
Obávám se, že situace se nezmění ze dne na den. Mám pocit, jakoby si málokdo v této zemi uvědomoval, že kopírováním software se dopouští trestného činu, který je klidně srovnatelný s tím, jako když ukradnu něco v samoobsluze, a to hned třeba za tisíc korun.

Budete se snažit stlačit ceny počítačových her dolů, nebo se nebudou příliš lišit od těch současných, JRCčkem úspěšně prosazovaných zhruba patnácti stovek za nový zahraniční titul?
Tady asi zklamu některá očekávání, neboť při obrovském množství nelegálních kopií se snižuje počet prodaných originálů, což neumožňuje s cenou výrazně hýbat směrem dolů.

Jaké další firmy, jejichž tituly byste chtěli na českém trhu distribuovat, plánujete ulovit? Proslýchá se například něco o Eidos interactive. Můžete toto potvrdit nebo vyvrátit?
V současné době se jedná o TopWare, Infogrames, Virgin/Interplay, Monolith, THQ, něco od TLC, SoldOut a Cryo. Prozatím nehodláme naše aktivity rozšiřovat.

Kolik procent her vlastně chcete vydávat kompletně v češtině a na jaké další tituly v naší mateřštině se český hráč může těšit?
V nejbližší době to bude X Beyond the Frontier, Gorky 17, Septerra Core, Rage of Mages 2.

Autor:


Témata: Atlantida, software


Nejčtenější

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Další z rubriky

Netrpělivě očekávanou rubačku ze světa Pána prstenů jsme bohužel nedostali k...
Jatka ve Středozemi. Prvních pár hodin Shadow of War obrazem

Jednu z nejočekávanějších her podzimu hrajeme již třetí den a ještě stále nejsme na konci. Přečtěte si zatím naše dosavadní dojmy.  celý článek

Hellblade: Senua's Sacrifice (PC)
Vývojáři prozradili některé triky, které používají k oblbnutí hráčů

Abyste se u her co nejvíce bavili, používají vývojáři spoustu triků, kterými nenápadně mění pravidla. Ve čtení pokračujte jen na vlastní nebezpečí, některé...  celý článek

LawBreakers
Průšvih roku? LawBreakers nepomohl ani slavný vývojář

Kvalitní hra ještě není zárukou finančního úspěchu. LawBreakers sice měli všechny předpoklady, aby se stali hitem, v těžké konkurenci se však neprosadili.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.