Minirozhovor s F. Malmbergem o hrách podle Conana

Minirozhovor s F. Malmbergem o hrách podle Conana
Firma Paradox Entertainment nedávno přišla se zajímavým oznámením týkajícím se zakoupení práv na postavu barbara Conana. "Není to jen licence. Investovali jsme do společnosti, která vlastní práva na Conana, a nyní ji spravujeme. Rozhodli jsme se tohle provést už asi před rokem," komentoval toto oznámení Fredrik Malmberg.
První otázka se samozřejmě ihned nabízí – proč? "Myslíme si, že Conan má obrovský potenciál. Při výrobě her budeme pracovat se všemi materiály jako jsou knihy, filmy, TV apod. Výsledkem by měly být nejrůznější akční hry pro všechny platformy."
Zajímalo nás také, co všechno vysoce postavení šéfové Paradoxu o Conanovi ví. "Tak samozřejmě jsme četli původní knihy Roberta Howarda. Conan byl můj první fantasy hrdina a zůstává stále nejsilnějším v mé mysli. Mám rád jeho styl – a to i přesto, že byl napsán před 60 lety. Myslím, že i dnes je tu místo pro nové knihy o Conanovi – samozřejmě v trochu modernějším stylu." V minirozhovoru, který jsme udělali, přišlo na přetřes i téma nekonečných pokračování od nejrůznějších autorů – a bohužel i s velmi kolísavou kvalitou. "Robert Jordan je skvělý autor a nedávno jsme třeba dostali pěknou knihu od Harryho Turtledova. Dost nových knih je hodně podprůměrných, ale některé jsou opravdu dobré."
Hráče ale spíše zajímají bližší detaily o hrách, které licence přinese. "Chceme hráčům přinést zábavnou fantasy akci s charismatickou postavou v hlavní roli," říká Fredrik. Zní to trochu zvláštně, uvědomíme-li si, že studio Paradox Entertainment zatím vyrobilo několik hardcore strategií, simulátor Airfix Dogfighter a RPGčko nevalné kvality Valhalla Chronicles. Fredrik má ale vysvětlení i pro tento paradox :o) - "Nechystáme se vyrábět hry podle Conana v našem studiu, které je známé především strategiemi. O Conana se bude starat jiná divize společnosti a naprostou většinu her vyrobí úplně jiné týmy, kterým poskytneme licenci."
Na závěr jsme se ještě zeptali, jaké jsou další plány společnosti. Neočekávali jsme, že by se po nákladném nákupu ihned pouštěli do kdovíjaké expanze, proto nás odpověď trochu překvapila - "Jasně, máme spoustu plánů – v nejbližší době kupříkladu oznámíme jednu velkou komiksovou licenci." Je tedy vidět, že se máme už brzy opět na co těšit…

Témata: simulátor