Jeden z nejznámějších herních designérů, Shigeru Miyamoto z Nintenda, se vyjádřil v tom smyslu, že herní technologie jsou pořád jistou překážkou v tom, aby se hraní věnovalo ještě více lidí.
"Faktem je, že mnoho lidí má pořád z herních technologií strach," řekl Miyamoto a dodal, že cítí zodpoědnost za sebe i za celé Nintendo, aby se tato situace změnila. "Osobně se musím pokusit pomoci lidem pochopit, jak užitečné a vhodné herní technologie jsou."
Dodal, že je potřeba ještě odstranit několik překážek, "aby i vaše babička chtěla zapínat konzoli bez jakýchkoliv okolků."
Již se svou konzolí Wii s pohybovým ovládáním přiblížilo Nintendo hraní lidem, kteří by jinak o videohry ani nezavadili. O úspěchu tohoto kroku svědčí vedle prodejů Wii i skutečnost, že svou verzi pohybového ovládání chystají i konkurenční Sony a Microsoft.
To Miyamota samozřejmě těší, ale dodává, že v Nintendu chtějí vždy vytvořit něco unikátního, a tak s výhledem do budoucnosti rozhodně neusínají na vavřínech.