Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mlčení o Half-Life 3 je od Valve moudré, tvrdí id Software

aktualizováno 
Společnost id Software chce v budoucnu převzít taktiku využívanou studiem Valve: více mlčet. Ačkoliv se věří ve vývoj Half-Life 3, Valve o něm nemluví a nenabízí z něj žádné propagační materiály. A id Software si prý přílišným poskytováním informací naopak uškodilo.

S tímto trikem se na veřejnosti objevil jeden ze zaměstnanců společnosti Valve.

Po programátorovi Johnu Carmackovi to tvrdí také kreativní ředitel firmy Tim Willits. Postapokalyptickou střílečku Rage totiž id Software oznámilo čtyři roky před vydáním a očekávání spojená s hrou byla následně mylná (více zde). Do budoucna tak v id Software chtějí taktéž mlčet.

"S Rage jsme zjistili, že věci ukazujeme zatraceně brzy," řekl Willits v rozhovoru pro server Penny Arcade. "V některých debatách jsem se tak obával, že lidé nepochopí souboj vozidel, že jsem mluvil nejprve o něm," vysvětluje Willits.

To podle kreativního ředitele ovlivnilo očekávání, která si hráči v souvislosti s titulem vytvořili. Mohlo to vyvolat dojem, že právě souboje při závodění budou ústřední náplní hry. "Když budeme připravení věci zveřejňovat, budeme na to mít plán."

Rage

Titul Rage vyčníval zejména vizuálním pojetím svého světa.

"Každý ví, že Valve pracuje na Half-Life 3 a myslím si, že je to v pohodě. Bude fajn, až to lidé uvidí. Budou nadšení," tvrdí Willits. Proto věří, že vhodné jsou kratší reklamní kampaně.

Například propagaci titulu Elder Scrolls V: Skyrim označil za perfektní. A to byla kampaň, která trvala deset měsíců.

Autor:


Témata: Half-life, software, Valve

Nejčtenější

Popularita hry Fortnite se vymkla z kloubů, ale je vůbec zasloužená?

Fortnite

Fortnite dnes válcuje svět a minimálně z doslechu ji zná snad úplně každý. Co je však na něm tak výjimečného oproti...

World of Warcraft se zase vrací k bojům mezi Aliancí a Hordou. První dojmy

World of Warcraft: Battle for Azeroth

V pořadí již sedmá expanze on-line hry na hrdiny World of Warcraft sice vyjde až v létě, ale my jsme už pár hodin v...



Mají uživatelské recenze nějakou váhu? Studie ukázala, jak lidé hodnotí

Review bombing hry Dota 2

Čtyřčlenný tým výzkumníků analyzoval, jakým způsobem hodnotí lidé hry v nejpopulárnějším digitálním obchodě Steam....

Zpátky do Černobylu. S.T.A.L.K.E.R. 2 se vrací do výroby

STALKER

Ukrajinské studio GSC Game World zcela nečekaně oznámilo, že opět pracuje na dříve zrušeném pokračování kultovního...

KVÍZ: Orientujete se v letošních hrách? Zkuste je poznat podle obrázku

Kingdom Come: Deliverance

Sledujete aktuální herní scénu? Tak schválně: otestujte se v našem kvízu, v němž musíte na základě obrázků poznat hry,...

Další z rubriky

Šanghajští Draci trénují 12 hodin denně, přesto v OWL ještě nevyhráli

Overwatch

Ani mimořádně intenzivní tréninková zátěž není čínskému týmu Šanghajští Draci nic platná. Přes veškerou snahu je totiž...

Absence kampaně v Call of Duty je logický krok, dohrává je málokdo

Call of Duty: Black Ops 4

Že v letošním dílu populární střílečky Call of Duty bude chybět klasický příběhový mód pro jednoho hráče, se nám sice...

Pozdě, ale přece. Hráči No Man’s Sky se nakonec multiplayeru dočkají

No Man’s Sky (PS4)

Nekonečný vesmír ve hře No Man’s Sky už brzy konečně budeme moci prozkoumávat ve více hráčích.



Najdete na iDNES.cz