Mobil Media zveřejňuje první výsledky BonusWeb Profi

Mobil Media zveřejňuje první výsledky BonusWeb Profi
Společnost Mobil Media a.s., vydavatel technických internetových serverů z rodiny iDNES, dostála svým slibům z jara letošního roku a zveřejnila výsledky služby BonusWeb Profi, které dnes na serveru Technet.cz publikoval jeden ze zakladatelů společnosti Patrick Zandl, dnes kreativní ředitel multimediální divize MAFRA a.s. Zajímá-li vás tedy, kolik uživatelů má služba BonusWeb Profi, jaká je jejich struktura, kolik peněz tato služba do kasičky Mobil Media a.s. přinesla a na co byly použity, přečtěte si tento článek.
Kromě možnosti přinášet materiály, které by původně byly pouze pro omezenou čtenářskou skupinu, nebo natolik nákladné, že by se nevyplácelo je připravovat, přinesl placený přístup poznání, že i v branži počítačových her se najde skupina lidí ochotná si za něco navíc také zaplatit. V kontextu tohoto poznání se křížová válka proti placenému BonusWebu, kterou některé jiné herní weby rozpoutaly, zdá směšná a škodící spíše uživatelům, čtenářům, než BonusWebu. Uživatelé zjistili, že „placený BonusWeb“ neznamená totální znepřístupnění BonusWebu těm, kdož neplatí. Zjistili, že existují materiály které mohou mít a které jinde budou dlouho hledat pokud vůbec je najdou – a mohou se svobodně rozhodnout, zda je chtějí či nechtějí. A také zjistili, že křížová válka proti BonusWebu není založená na reálných faktech, ale spíše osobních averzích hlavních protagonistů – což s přihlédnutím k výše uvedeným faktům nakonec zesměšňuje spíše křižáky samotné. (celý článek)

Témata: Patrick Zandl