Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Mobilní tituly by v Číně koncem roku mělo hrát 465 milionů lidí

  10:41aktualizováno  10:41

Jen za poslední dva roky počet mobilních hráčů v Číně vzrostl téměř o 100 milionů lidí. Lukrativita trhu tak pro mezinárodní vývojáře neustále stoupá.

Podle analytické společnosti Niko Partners by navíc příjmy z čínských mobilních let příští rok mohly vystoupat na 8,3 miliardy. Největší část z těchto peněz (53 %) putuje ke korporaci Tencent.

Clash Royale

Hra Clash Royale, která vznikla v Tencentem vlastněném studiu Supercell.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...



Najdete na iDNES.cz