Modern Warfare 3 bojuje s kempery a vrací se k svižné akci

  • 4
Modern Warfare 2 se podle vývojářů třetího dílu lehce odklonilo od rychlých soubojů, které přinesl první díl. Mapy pro hru více hráčů proto nemají mít více než pět pozic vhodných pro kempery - neboli hráče, kteří vyčkávají na jednom místě a často útočí do zad či téměř nepozorovaně.
Call of Duty: Modern Warfare 3

Modern Warfare 2 se podle vývojářů třetího dílu lehce odklonilo od rychlých soubojů, které přinesl první díl. Mapy pro hru více hráčů proto nemají mít více než pět pozic vhodných pro kempery neboli hráče, kteří vyčkávají na jednom místě a často útočí do zad či téměř nepozorovaně.

"Profesionálnější hráči využívají místa, ke kterým se těžko dostává. Je tu méně pozic, kde se schovat, což potlačuje kemperskou mentalitu, která se objevila s návrhem map v Modern Warfare 2," říká Robert Bowling, který je kreativním stratégem vývojářů z Infinity Ward.

Změn však nemají doznat jen mapy. Jiný by měl být i styl boje. "Mám pocit, že to je něco, s čím jsme uhodili hřebíček na hlavičku v Call of Duty 4. V Modern Warfare 2 jsme se od toho lehce odklonili a spoléhali se na leteckou podporu, série zabití (killstreaks), výhody (perks) a podobné věci," vysvětluje Bowling.

"Pro mě je styl Modern Warfare čistě o svižné, rychlé akci a mluvím o plynulém ovládání a 60 snímcích za sekundu, o soubojích zaměřených na pěchotu," tvrdí Bowling.

Zdroj: Computerandvideogames.com


Témata: Call of Duty