Vypadá to, že nástup nových technologií v herním světě bude možná masivnější a rychlejší, než by se mohlo zdát. O použití 3D zobrazení a snímání pohybů hlavy hráče se rozpovídal Greg Bryant z Capcomu, hlavní designér série Moto GP.
V nejnovější verzi, která vychází v březnu, sice ještě nebude zakomponována podpora pohybového ovládání Natal, ale v následujícím ročníku už zcela určitě. Podle Bryanta je totiž budoucnost této technologie v tom, že bude v závodních hrách snímat pohyby hráčovy hlavy. A nutno uznat, že i při jen hrubé představě to dává smysl.
Co se týče konkurenční PS3, tak tam Bryant plánuje co nejdříve vyrukovat s využitím 3D zobrazení s tím, že snímání pohybů hlavy je teoreticky možné zpracovat s využitím kamerky PS Eye. "Myslím, že to bude naprosto úžasné," dodává k této kombinaci na závěr.
Zdroj: CVG