Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Myst IV: Odhalení - čtvrtá část návodu

  12:00aktualizováno  14. ledna 2:08
Ve světech Mystu to opět vře. Bratrům Sirrusovi s Achenarem už vězení nevoní, a jejich otec Atrus zvažuje jejich propuštění. Zdali je to rozumný nápad, zjistíte v nejnovějším díle legendární dobrodružné série. Jestli si s tím vším nevíte rady, čtěte návod.

Myst IV: Revelation - čtvrtá část návodu

Důležité odkazy:
Herní karta
První část návodu
Druhá část návodu
Třetí část návodu

Tomahna - popáté.
Otočte se doprava a zatáhněte za malou páčku, vstupte do transportní komory. Pokračujte vpřed a zmáčkněte tlačítko výtahu, jakmile tento přijede, nastupte si a zmáčkněte spínač uvnitř, vyjedete nahoru, vystupte z krbu a vyjděte z ložnice. Odbočte vpravo a jděte dopředu, otočte se doleva, zatáhněte za páku od výtahu, nastupte si do něj. Páku vlevo nastavte do střední polohy, jakmile výtah zastaví, pákou vpravo si dveře otevřete a vystupte. Odbočte vpravo do prvního skleníku, odbočte v něm doleva a levou stranou vyjděte ven. Otočte se doprava a vstupte do zahradnické komory Kateřiny, projděte jí, vyjděte ven, vstupte na koridor, odbočte vpravo a otevřete si dveře a projděte. Otočte se doprava a jděte k podstavci s transportní knihou, otevřete knihu a klikněte na obraz Serenie.

Kapitola V. Serenia - podruhé.
Ocitli jste se tedy znovu v Serenii, můžete se tedy vydat hledat kolo, které bylo omotáno v neznámým předmětem. Tady ale doporučuji znovu, tedy podruhé použít ZIP mód, klikněte tedy na kolečka vpravo dole na liště, popojeďte obrázky a klikněte na obrázek sochy mezi dvěma schodišti. Nyní se po levém schodišti vydejte až nahoru, zde odbočte doprava a jděte po dřevěných prknech ke kolům. Najeďte lupou na kolo, ale teď už je to jasné, vždyť to je náš starý známý had, jakého jste přinutili utéci již v Havenu. Takže, pravou černou rysku dole pohlaďte zprava doleva čtyřikrát po sobě, pak klikněte na hlavu hada a ten vezme do zaječí, kolo je teď volné. Otočte s ním úplně doleva, tedy proti chodu hodinových ručiček, tak zvednete vpravo stavidla a voda začne protékat. Otočte se, popojděte jednou dopředu a vpravo zatáhněte za červený jazyk sochy, popojděte doleva k otevřenému poklopu a slezte dolů, všimněte si, že nyní je komora dole zatopená vodou. Vylezte po žebříku zpět nahoru, otočte se doleva a popojděte vpřed, zabočte doprava ke strážkyni. Promluvte si s ní a jakmile skončí vyprávění, otočte se, vyjděte schody, pokud chcete slyšet vyprávění strážkyně ještě jednou, přibližte si kamennou sochu lupou a klikněte na amulet. Pak se vydejte nahoru po prvém schodišti, pokračujte po dřevěném mostě, projděte pod kamenným obloukem, na křižovatce odbočte doprava, vyjděte po schodech nahoru a vstupte do síně, strážkyně naproti vám se vzbudí a promluví k vám, pozorně naslouchejte a poslechněte ji. Jakmile spadne od stropu bublina z vody, ohně a vzduchu, dotkněte se jí, tak se probudí další strážkyně, vyslechněte i tuto a hlavně dejte na její rady, obdržíte od ní dar. Jakmile skončí, prohlédněte si lupou kulatý znak na podlaze a klikněte na amulet, odstupte a znovu použijte ZIP mód, klikněte na první obrázek zleva, tak se přesunete k transportní knize do Tomahny. Tady ovšem nastává problém, hra se generuje pokaždé jinak, takže vám popíši princip.

Popojděte přes most dopředu a zachytněte do ruky jednu z bublinek, ale pozor, bublina vydrží jen čtyři posunutí dopředu a navíc po nějaké době splaskne. Budete-li míti štěstí, pak popojděte s bublinou třikrát dopředu, odbočte doleva a ještě jednou vpravo, zde je první malé jezírko, z kterého by mohl vystoupit vodní průvodce, pokud tam bude, předejte mu bublinu, spatříte zlatý ohňostroj a jste vodním průvodcem. Já to štěstí neměla, takže potom je nutné hledat další umělé nádrže a to tak, abyste objevili tu pravou, v které se vodní průvodce ukrývá, pamatujte ale na to, že poblíž musejí být mýdlové bubliny se zmíněnou malou trvanlivostí. Pokud bude průvodce od mýdlových bublin příliš vzdálen, přistupte k němu bez bubliny a tak ho vyplašíte, přestěhuje se do jiné nádrže. Používejte ZIP mód a stěhujte se od nádrže k nádrži tak dlouho, dokud se neusídlí v některé jiné, odkud budou blízko mýdlové bubliny, abyste mu je mohli předat, přistupte k němu s bublinkou v ruce a máte to za sebou. Snad ještě malá pomoc, nádrže jsou u třech vodních kol, takže se ozbrojte trpělivostí, ono to určitě jednou vyjde. Nyní budete tedy muset najít průvodce větru, což není o nic méně svízelné a obtížné. I on se může ukrývat na třech místech a to v kamenných kruzích, i on je velice plachý, takže postupujte obezřetně a citlivě. Znovu připomínám, že hra se generuje pokaždé jinak, takže i tohoto průvodce můžete nalézt na jiném místě, než vám popisuji. Vydejte se tedy nejlépe přes ZIP mód znovu k transportní knize do Tomahny, přejděte přes most, pokračujte třikrát doleva, přejděte přes další most a pokračujte ke křižovatce tří cest. Vydejte se jedenkrát dopředu po té vlevo, nalevo si všimněte kamenného kruhu, zde se může objevit průvodce větru. Otočte se, vraťte se zpět a vydejte se dopředu po střední cestě, vlevo se nachází druhý kamenný kruh, další potencionální možný výskyt průvodce větru. Opět se vraťte zpět a vydejte se po cestě vpravo, přejděte přes dva mosty (pokud jste v obraze, můžete přecházet pomocí ZIP módu), potom nazpět ke křižovatce. Dejte se vlevo a pokračujte vpřed čtyřikrát, otočte se doprava, pokračujte vpřed po dřevěných prknech, přejděte most, otočte se doprava a popojděte dvakrát dopředu, otočte se doleva a zachytněte jeden z pylových chomáčků. Opět musíte jednat citlivě, pomalu se otočte doprava a vydejte se dvakrát dopředu, otočte se vlevo a jděte opět dvakrát dopředu, větrnému průvodci předejte pylový chomáček, znovu dobře poslouchejte cenné rady.

Vzhledem k tomu, že ve hře vám podaří vyvolat jen jednoho průvodce, od kterého stačí získat radu, mělo vy vám toto stačit, proto jen stručně a pro doplnění. Na svých cestách při hledání průvodce jistě si určitě všimli kalíškovitých rostlinek, otočených kalichem dolů, z nich čas od času odkápne žlutý sekret, ten je nutno zachytit a u hořících kamenů, nebo veliké vatry byste měli najít průvodce ohně. Použijte znovu ZIP mód a vyberte si ikonu haly nálad, otočte se doprava, jděte dopředu dolů po schodech, odbočte vlevo ke kombajnu, zde doprava a vstupte do paměťové komory. Tady si hru uložte a vydejte se doleva k maskám, pak doprava nahoru po schodech, zde se setkáte se strážkyní Zaninou. Přikáže vám si lehnout na kamennou postel, poslechněte ji, podíváte se kamenné masce do očí a už si to pofrčíte do Říše snů. Prohlédněte si pozorně delší animaci, je velice hezky ztvárněna, jakmile se paměť Yeeshiiných předků objeví ve tvaru bílých mráčků, ihned je obklopí různobarevné mráčky, představující paměť dalších předků. Vzpomeňte si na slova průvodce (podle toho, kterého jste vyvolali), který vám řekl, že všichni předkové musejí být v naprostém souladu, což znamená, že všechny barevné obláčky musíte nyní změnit na bílé. Pohybujte tedy kursorem nad sebou a začněte od bílého mráčku  Myst IV: Revelation – návod . Mohu vám říci už předem, že je to nejhorší a nejtěžší rébus doposud, obrňte se tedy trpělivostí a hru si uložte. Princip řečení tohoto hlavolamu spočívá ve znalosti, jak obláčky postupně mění barvu, což je takto: pokud najedete na červený obláček, mění barvu na fialovou, tento na tmavomodrou, z ní pak na světle modrou, následuje zelená, z té na žlutou a ze žluté na bílou. Pokud najedete na bílý obláček, potom mění barvu zpět na červeno. Znovu připomínám, že je nutné změnit všechny barevné obláčky na bílé, přesný postup nelze popsat, je to individuální a náročné na trpělivost.

Mohu vám dát jen obecnou radu, začněte od bílého obláčky a měňte barvy postupem v trojúhelníkovém uspořádání, lze to i hexagonu, nebo hadovitým způsobem, nevracejte se bezprostředně na obláček, z kterého jste přešli na druhý, dbejte na to, aby bílými obláčky byly obklopeny vždy nejméně tři barevné, jejichž barvu chcete měnit a pokud se vám stane, že bílými obláčky jsou obklopeny pouze dva barevné, neváhejte změnit bílý obláčkem na červený a tak si uvolňovat cestu dál. Jestliže si budete chtít na chvíli odpočinout a uklidnit se, potom klikněte dole na amulet, tak se ocitnete na kamenné posteli. Stačí pak se kdykoliv vrátit a najet znovu na oči kamenné masky a jste nazpět v Říši snů. Pokud se vám tedy podaří změnit všechny obláčky na bílé, splnili jste úkol, předkové teď stojí za vámi s plnou podporou, ocitnete se zpět na kamenné posteli, sejděte tedy po schodech dolů a vyjděte z paměťové komory a setkáte se znovu s Anyí, promluví si s vámi a vejde do paměťové komory, dveře za sebou zamkne. Pokud si chcete rozhovor s ní přehrát, potom najeďte lupou na uzamčené dveře. Otočte se a pokračujte dolů po cestě, odbočte na schody vlevo a vyjděte nahoru, zatočte na schody vpravo. Projděte pod obloukem se zvonem, pokračujte dál po dřevěných schůdcích, u duhových bublinek odbočte doleva, popojděte třikrát dopředu, tam se otočte doprava a jděte jednou vpřed, odbočte vlevo k polámanému kolu. Zde se vydejte jedenkrát doleva, odbočte nikoliv k můstku, ale doleva po schodech dolů mezi sloupy. Přejděte přes padací most, pokračujte vpravo dolů po schodech, z protějších dveří vyjde Sirrus a povykládá vám novinky. Pokud chcete slyšet jeho povídání ještě jednou, potom si dveře prohlédněte lupou a klikněte na amulet, abych nezapomněla, tyto dveře jsou od staré paměťové komory. Odstupte a vydejte se doprava, nyní musíte najít způsob, jak se dostat do komory pod starým kombajnem, je zatopená vodou.

Zatáhněte tedy za pravou páku, tak uzavřete poklop kombajnu, potom za levou, kombajn sjede pod vodní hladinu, jak bude na dně, pravou pákou poklop otevřete. Popojděte dopředu, vlevo před vámi dole se objevily malé dřevěné schůdky, slezte po nich dolů. Všimněte si, že v komoře je ještě spousta vody, popojděte vpřed, podívejte se škvírou dopředu, otočte kolem doprava ve směru hodinových ručiček, přes škvíru spatříte, že hladina vody o hodně poklesla, všimněte si vpravo zavřených dveří. Vraťte se tedy nahoru k pákám, levou vytáhněte kombajn z vody ven, pravou otevřete poklop, znovu ho zavřete a levou pákou ho spusťte zpět do vody. Pravou pákou poklop otevřete, počkejte až do kombajnu vnikne voda, pak pravou pákou uzavřete poklop kombajnu a levou kombajn vytáhněte z vody. Po schůdcích znovu sejděte dolů, všimněte si, že voda téměř zmizela, pokračujte doprava a projděte nyní již otevřenými dveřmi. Otočte se doprava a lupou si prohlédněte kruhové uzamčené dveře, klikněte na amulet, tak spatříte druhou část řešení tohoto taje. Objeví se vám dvě seskupení po třech různých barvách, vlevo je to červená, zelená a tmavomodrá, vlevo žlutá, fialová a bledomodrá. Poté spatříte, jak tyto barvy splynou dohromady v jednu barvu bílou a dveře se otevřou. Jistě jste pochopili, že tyto dvě trojice barev, každá vždy ve třech seskupeních dávají jako výsledek bílou barvu, což potom otevírá dveře. Jakmile skončí tato ukázka, klikněte na knoflík pode dveřmi, otevře se přístup k řešení hádanky. Před sebou vidíte po vnějším obvodě různě uspořádaná různobarevná kolečka, vnitřní obvod je zatím prázdný, je tam ale šest poloh. Vzpomínáte na to, jak jsem vám ve Spire říkala, abyste si udělali snímek jakéhosi podivného zámku, jinak že v Sereini zůstanete trčet? Tak tento okamžik právě nastal, vyvolejte si uloženou fotografii, na které máte barevná kolečka, tady se hra totiž generuje vždycky jinak, popíši vám tedy postup podle mé fotografie. Na fotografii jsem spatřila uspořádání šesti barev od shora dolů doprava takto: zelená, žlutá, fialová, žlutá, tmavomodrá a zelená.

Nyní tyto barvy ve stejném uspořádání musíte dostat přesunováním koleček (kde je volno vám bude ukazovat bílá čára) do vnitřního kruhu zámku. Jakmile se vám to podaří, nic se neděje, vytvořili jste si jen správný základ pro další postup, zatím na uspořádání barev na vnějším okruhu nezáleží. Nyní musíte vytvořit výše zmíněné barevné trojice ve tvaru trojúhelníků tak, aby výsledek dával barvu bílou. Opět vám to vysvětlím na mém uspořádání, nahoře jsem měla zelenou, nad ní jsem musela přemístit červenou a tmavomodrou, další základ ve směru chodu hodinových ručiček byla ve vnitřním okruhu žlutá, přemístila jsem nad ni fialovou a bleděmodrou, další základ fialová, takže nad ni žlutou a bledomodrou, dál nad žlutou fialovou a bledomodrou, na tmavomodrou zelenou a červenou, na poslední zelenou červenou a tmavomodrou, nastala chvilka napětí  Myst IV: Revelation – návod , klikla jsem na knoflík dole a … dveře se otevřely :-)! Znovu opakuji, že první barevné uspořádání můžete mít jiné (viz zmíněná fotografie), ale další postup a seskupování barev už je stejné, výsledkem musí být kompletně bílá barva (něco podobného jste dělali v říši snů s obláčky). Otočte se a jděte jednou kupředu, lupou si prohlédněte potápěčskou výstroj, klikněte na amulet, odstupte a vylezte na železný žebřík, nahoře na poklopu otočte kolem proti chodu hodinových ručiček. Nahoře udělejte krok vpřed, vlevo spatříte zamčené dveře, před vámi jakési staré rezavé harampádí, zřejmě sarkofág, vpravo potom srdce paměťové komory.

Lupou si přibližte její okénko, odstupte a zatáhněte za malou páčku vlevo, vstupní okénko se otevře, zjistíte, že srdce květiny bije velice pomalu, ona umírá. Na podlaze pod vámi si všimněte doposud mokrých otisků bot, neklamné to znamení, že před chvílí zde někdo musel být. Otočte se, klikněte na malou hnědou páčku vpravo a vyjděte ven. Jděte doprava k sarkofágu, horní okénko si prohlédněte lupou. Odstupte a pokračujte doprava nahoru po dřevěných schodech, konečně jste se setkali s Yeeshií, uvězněnou v křesle. Jakmile vás požádá, abyste ji osvobodili, uložte si raději hru. Jděte doleva k pákám, ale vstoupí Achenar a jeho vysvětlení je šokující. Yeeshi na vás křičí, abyste zatáhli za levou páku, Achenar zase chce, abyste použili pravou. Můžete sice poslechnout Yeeshii, ale skončíte (schválně si to vyzkoušejte). Po tom všem, co vám sdělil Achenar, že do jejího těla přenesl svůj myšlenkový proces Sirrus, takže je to vlastně on v těle Yeeshie, dejte na Achenara a zatáhněte za pravou páku. Projděte otevřenými dveřmi zpět dolů, najeďte lupou znovu na okno paměťové komory, shlédnete počínání Achenara, pak odstupte a vraťte se zpět po schodech nahoru, usedněte naproti do volného křesla. Upněte zrak nahoru na kamennou desku, tak se vypravíte znovu do říše snů. Po cestě pozorně naslouchejte hlasu průvodce, až se ocitnete v červeně nasvícené místnosti, prohlédněte si ji zleva doprava, zjistíte, že se zde nachází šachovnice, kruhové dveře, deník, obraz a nakonec alabastrová figurína. U každého tohoto symbolů se vznáší různý počet barevných znaků, jestliže najedete na nějaký symbol, potom uslyšíte mluvit Yeeshii, nebo Sirruse. Systém řešení této hádanky je založený na správných otázkách a ekvivalentních odpovědí na ně.

Tak na příklad na Sirrusovu výhrůžku: „Pochopitelně, jak se naučím znát Věky, oba je zabiju!“ musíte odpovědět za Yeeshi: „Tvá mysl bude vysátá z mého těla!“ Je to dosti složité na podrobné vysvětlování tohoto principu, navíc můžete znaky přenášet pouze na sousední symboly (předměty), takže raději vám hned přímo popíši přesný a podrobný postup, především si raději hru uložte. -Otočte se doprava, seberte znak nade dveřmi, otočte se doleva, položte ho na šachovnici.
-Otočte se doprava, seberte tří znaky nad knihou, otočit se vlevo, položit znak na dveře.
-Otočit se doprava, položte jeden znak na knihu. -Otočte se doprava, položte poslední znak na obraz.
-Otočte se doleva, seberte znak nad dveřmi, otočte se vlevo, položte znak na šachovnici.
-Otočte se doprava, seberte znak nad knihou, nyní doleva a použijte ho na dveře.
-Sebrat znak na dveřích, položit na šachovnici.
-Sebrat znak nad figurínou, položit vpravo na šachovnici.
-Sebrat sedm znaků nad šachovnicí, položit jeden vlevo na figurínu, druhý vpravo na šachovnici, další vpravo na dveře, pak jeden doleva na šachovnici, doprava položit jeden na dveře, doleva položit jeden opět na šachovnici, vpravo pak poslední na dveře.
-Otočit doleva, sebrat znak nad figurínou, vlevo položit na obraz.
-Otočit se doprava, sebrat tři znaky nad šachovnicí, vlevo položit jeden na figurínu, druhý doprava na šachovnici, poslední doleva na figurínu.
-Otočte se doprava, seberte znak nad šachovnicí, otočte se doleva a položte ho na figurínu. Pokud jste postupovali správně, figurínu obklopí světelná aura, uložte si znovu hru.
-Otočte se doprava, seberte tři znaky nad dveřmi, otočit se vlevo, položte jeden znak na šachovnici, otočte se doprava a položte jeden symbol na dveře, otočte se vlevo a položte poslední znak na šachovnici.
-Seberte dva znaky nad šachovnicí, otočte se doprava, položte jeden na dveře, otočte se vlevo a položte poslední na šachovnici.
-Otočte se doprava, seberte dva znaky nad dveřmi, otočte se doleva, položte jeden na šachovnici, otočte se vpravo a poslední znak položte na symbol dveří.
-Vezměte znak nad dveřmi, otočte se vlevo a položte ho na šachovnici. Ta se teď obklopí též aurou. Uložte si znovu hru!
-Otočte se doleva, seberte čtyři znaky nad obrazem, otočte se vlevo, položte jeden znak na knihu, otočte se doleva, položte znak na dveře, otočte se vpravo a položte znak na knihu, otočte se vlevo a položte poslední symbol na obraz.
-Otočte se doleva, seberte dva znaky nad knihou, otočte se vpravo a položte jeden na obraz, otočte se doleva a poslední znak položte na knihu, Seberte znak nad knihou, otočte se vlevo a umístěte ho na dveřích. Dveře se musejí obklopit bílou aurou  Myst IV: Revelation – návod , hru si uložte!
-Otočte se doprava, seberte dva znaky nad obrazem, otočte se vlevo a položte jeden na knihu, otočte se doprava a položte poslední na obraz. Pokud jste udělali vše správně, potom Sirrus i Yeeshi mluví všechny věty, tedy otázky i odpovědi, mysl Yeeshi je pozvolna uvolňována, ale ještě vás čeká finální hádanka. Opět je postavena na správných otázkách a jejich odpovědí na ně, znovu vám ale jen popíši postup, především si ale hru opět uložte.
-Seberte tři znaky nad židlí, otočte se vpravo a položte jeden na paměť, otočte se doleva a položte jeden znak na židli, otočte se opět doleva a položte poslední znak na knihu.
-Otočte se doprava, seberte tři znaky nad pamětí, otočte se doprava a položte jeden na symbol sarkofágu. Otočte se doleva, položte jeden znak na paměť, otočte se vpravo a položte poslední znak na sarkofág.
-Otočte se vlevo, seberte znak nad pamětí, otočte se doleva a položte ho na židli.
-Otočte se doprava, seberte šest znaků nad sarkofágem, otočte se doleva a položte jeden na paměť. Otočte se doleva a položte jeden znak na židli, otočte se doprava a položte jeden znak na paměť, otočte se vpravo a položte jeden znak na sarkofág, otočte se znovu doprava a položte jeden znak na knihu, kniha se musí obklopit bílou aurou, otočte se doprava a položte poslední znak na židli, obklopí se aurou také. Opět si hru uložte.
-Otočte se doprava, vezměte dva znaky nad pamětí, otočte se vpravo a položte jeden na sarkofág. Otočte se doleva a položte poslední znak na paměť.
-Otočte se doprava, seberte dva znaky nad sarkofágem, otočte se vlevo a položte jeden na paměť. Otočte se doprava a položte poslední znak na sarkofág.
-Otočte se vlevo, seberte dva znaky nad pamětí, otočte se vpravo a položte jeden na sarkofág, otočte se doleva a položte poslední znak na paměť.
-Otočte se doprava, seberte dva znaky nad sarkofágem, otočte se vlevo a položte jeden znak na paměť, poté se otočte doprava a položte finální znak na sarkofág. Pokud jste dodrželi tento postup, Sirrus bude odříkávat větu za větou a všechny symboly musí být obklopeny bílou aurou. Nyní se vrátíte zpět z říše snů na svět a ocitnete se ve známém křesle. Popojděte dopředu, spustí se animace, ve které Achenar též zemře na klíně osvobozené a zachráněné Yeeshi, no však pokud budete sledovat bedlivě závěrečnou animaci, dozvíte se celé rozuzlení příběhu. Snad dodám jen tolik, že sice váš přítel Atrus přišel o oba syny, ale má vámi zachráněnou Yeeshi a jeho vděčnost k vám nezná mezí.

Konec

Autor:


Témata: krb, Socha

Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

RECENZE: První placený přídavek pro český Kingdom Come je rozpačitý

Kingdom Come: Deliverance: From Ashes DLC

Placený přídavek From the Ashes nepřináší nic z toho, proč Kingdom Come tak milujeme. Možnost spravovat vlastní vesnici...



RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

KOMENTÁŘ: Lezou vám krkem hry pro každého? Nejste sami, ale máte smůlu

Far Cry 5

Při pohledu na herní průmysl vynikne jeden zajímavý rozpor. Velcí vydavatelé se snaží hráčům zprostředkovat herní...

Neonacisté verbují děti pomocí Fortnite a Minecraftu

Parodie na Minecraft nazvaná Mein Kraft (Ilustrační obrázek)

Řada populárních online her oblíbených především u mladých hráčů je ideálním prostředím pro náboráře extrémistů.

Další z rubriky

Fanoušek prohrál soud s vývojáři hry Star Citizen, peníze mu nevrátí

Star Citizen

Neustále protahovaný vývoj chystané hry Star Citizen už nevydržel jeden z nejštědřejších přispěvatelů a chtěl po...

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...

KOMENTÁŘ: Umělá inteligence ve hrách. Patří jí budoucnost?

Shodan

O pokroku v herním průmyslu jsme si zvykli uvažovat s ohledem na celkovou úroveň grafiky, množství detailů a velikost...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!



Najdete na iDNES.cz