Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Myst IV: Odhalení - třetí část návodu

  12:00aktualizováno  14. ledna 2:08
Ve světech Mystu to opět vře. Bratrům Sirrusovi s Achenarem už vězení nevoní, a jejich otec Atrus zvažuje jejich propuštění. Zdali je to rozumný nápad, zjistíte v nejnovějším díle legendární dobrodružné série. Jestli si s tím vším nevíte rady, čtěte návod.

Myst IV: Revelation - třetí část návodu

Důležité odkazy:
Herní karta
První část návodu
Druhá část návodu

Tomahna - počtvrté.
Otočte se doleva a jděte k lavici, prohlédněte si ji lupou, klikněte na medailon, odstupte. Projděte naproti vpravo zavřenými dveřmi, v místnosti si prohlédněte lupou postupně oba kulaté obrazy, klikněte pokaždé na medailon. Potom jděte ke stolku, přistupte k němu zezadu a prohlédněte si knihu lupou, opět klikněte na medailon. Prolistujte ji a pozorně čtěte, pak odstupte a klikněte lupou na pérko vpravo vedle knihy, opět použijte amulet. Vpravo za vámi je transportní kniha, zatím si ji nevšímejte, půjdeme jinudy, ale pamatujte si, kde se nachází, pro jistotu. Vyjděte ze dveří ven a na chodbě odbočte doleva, vstupte do chodby, na konci narazíte na zamčené dveře. Nad klikou je hvězdicovitý zámek, klikněte na něj, tak dveře otevřete a vstupte do zahradní místnosti Kateřiny. Jděte doleva, otevřete zásuvku stolu a prohlédněte si lupou deník Kateřiny, odstupte a vyjděte na terasu, odbočte doleva a vstupte do skleníku, tam se dejte doprava a před vědrem s vodou vyjděte doprava ven.Zatáhněte za páku, vydejte se k výtahu, před ním zatáhněte za vstupní páku a nastupte si do výtahu. Levou páčku přehoďte do spodní polohy, sjedete dolů, jakmile výtah zastaví, pravou pákou si otevřete dveře, vystupte a vyjděte po schodech nahoru. Vstupte do manželské ložnice Atruse a Kateřiny, jděte ke krbu, vlezte do něj, otočte se a zmáčkněte tlačítko, sjedete tak dolů. Vystupte, jděte doleva a odbočte na schody vpravo, před komorou zatáhněte za velkou páku vlevo a vstupte dovnitř. Zatáhněte za malou páčku, komora se s vámi přetočí, klikněte na pravou knihu a tak budete transportováni do Havenu.

Kapitola IV. Haven
Podívejte se na podlahu pod svýma nohama a prohlédněte si krystaly lupou, klikněte na medailónek, pak odstupte a lupou si prohlédněte dámskou kabelku vpravo, opět klikněte na medailon, ale krutibrko, ta patří Yeshii. Ještě více vpravo visí táhlo od houkačky, vytáhněte je nahoru a zahoukejte si. Úplně vpravo pod víkem leží ve skříňce transportní kniha, té si zatím nevšímejte. Vyjděte ven, odbočte doprava, na konci spatříte červeného kraba, dojděte až k němu, pokud sedí na kameni, klepněte do něj a jak uteče, odsuňte kámen doleva, pod ním si lupou prohlédněte krystal, klikněte na medailon, spatříte rvačku obou bratrů. Vraťte se o kousek zpět, otočte se doleva a vlezte do štěrbiny ve skále. Nahoře slezte vlevo dolů po provazovém žebři, jděte dopředu a odbočte vpravo. Otočte se doleva a všimněte si kůlu, připomínajícího indiánský totem. Vydejte se k němu, prohlédněte si listinu v jeho hubě lupou, klikněte na medailon, listinu vyfotografujte. Odjeďte lupou a nyní si s její pomocí prohlédněte obrovskou kostru vpravo, klikněte na medailon. Odstupte, otočte se na druhou stranu, popojděte dopředu a odbočte doprava k vraku. Po cestě si prohlédněte pod nohami čtyři červené kraby, mlsajících na zdechlých rybách, dojděte až k výtahu ve vraku lodi, vstupte do něj. Vpravo na zemi je bedýnka, posuňte ji ke čtyřem dělovým koulím, pak ji postrčte doprava, dvě koule do ní přemístěte a bedýnku vraťte zpět na původní místo. Vyjděte z výtahu, odbočte doprava, spatříte další čtyři dělové koule, tři z nich nastrkejte do bedýnky zavěšené na laně. Vraťte se zpět, nastupte do výtahu, vlevo zatočte kolečkem, tak bednu na laně s třemi koulemi zvednete do výšky. Zatáhněte za páku, vyjedete výtahem nahoru, Všimněte si, že před vámi chybí kus podlahy, bednu se dvěma koulemi postrčte doleva, tak část podlahy vyjede nahoru a mezeru vyplní. Jděte vpřed, otočte se doprava a slezte dolů po rybářské síti. Jděte ke stolku a lupou si prohlédněte listinu na stole, vyfotografujte si sestavu kreseb. Otočte se doprava a pokračujte dál do nitra lodi, lupou si prohlédněte vpravo police, klikněte na medailon. Odstupte, kousek vpravo si můžete pohrát s pastí, šťouchejte do ní, ještě víc vpravo je hadice napojená na láhve se zeleným obsahem.

Klikněte na hadici (na její gumovou bouli) začne unikat halucinogenní zelený plyn, fuj tajxl. Prohlédněte si kostru nad vámi, s kterou si pohrává vítr, jestli pak uhodnete, čí jsou to pozůstatky? Vraťte se do místnosti se stolem, jděte doleva a vyšplhejte nazpět po rybářské síti, dejte se vpřed a vlevo vylezte nahoru po žebříku. Vpravo spatříte hnusnou ptačí obludu, jak si pochutnává na leklých rybách, porovnejte její pařáty s poslední fotografií a jste doma, tedy sedí to. Popojděte dopředu, klikněte na potvoru a jakmile odlétne, jděte až na konec a otočte se doprava. Otáčejte levým horním kolečkem, tak zvednete a napnete plachtu  Myst IV: Revelation – návod , pak na plachtu najeďte lupou a vyfotografujte si na ní namalovanou mapu, klikněte na medailon a vyfotografujte si ji. Mezi oběma horními kolečky je páčka, přetáhněte ji doprava a plachta se opět svine. Otočte se doprava, popojděte dopředu a vpravo vstupte do další místnosti. Vpravo si lupou prohlédněte zlatý poklad, klikněte na amulet, odstupte, otočte se a vstupte do druhé části této místnosti. Lupou si prohlédněte deník na posteli, klikněte na amulet, listujte v něm a pozorně čtěte, dozvíte se tak nejen něco o zvířatech, ale také i o duševním rozpoložení Archenara. Vyjděte ven z místnosti, jděte doprava a slezte dolů po žebříku, vydejte se nazpět k výtahu, vstupte do něj. Vedle kola vpravo, kterým jste výtah před chvíli zvedli, je malé tlačítko, stiskněte ho a sjedete i s výtahem dolů. Pokračujte dopředu až na břeh pod skalami, odbočte doprava a vlevo vyšplhejte zpět nahoru po provazovém žebříku. Pokračujte dopředu až k bednám, tam odbočte doleva a vejděte do stanu, fuj, co to vyběhlo za podivnou příšeru? Spustí se krátká animace a po jejím skončení, kdy vypadnete ze stanu jako opilec vyhozený z hospody, si lupou prohlédněte velikou zvířecí stopu přímo pod vašima nohama, klikněte na amulet.

Potom kousek vlevo na hoře ve větvích stromů si prohlédněte pozůstatky stanu, klikněte na medailon a tak si celý předchozí výjev přehrajete, obzvláště si prohlédněte příšeru, která měla vše na svědomí, budu jí říkat opice, i když od ní má tento hnusný ušatec hodně daleko. Otočte se mírně doprava, nechoďte ani po jedné z cest, ale vstupte přímo do džungle přes hustý vysoký travnatý porost. Pokračujte dál už nyní po cestě, všimněte si ale, že jedna z podobných opic před vámi prchá a svými zvláštními, ale opakujícími se skřeky varuje ostatní před blížícím se nebezpečím, tedy před vámi. Tyto varovné skřeky mají svoji zákonitost, dobře se do nich zaposlouchejte, uslyšíte vždy stejně se opakující varování a to první dlouhý vysoký řev, nato krátký tónově nižší řev a poslední třetí dlouhý vysoký skřek, určitě jste si všimnuli, že ten poslední je stejný, jako ten první a že všechna tři varování v podobě skřeků jdou velice rychle za sebou, no za chvíli to budete potřebovat. Jděte až na samý konec cesty, kde se otočte doprava, rozhrňte hustý červený porost před vámi na obě strany a vzniklou cestičkou se vypravte k vysoké dřevěné věži. Vylezte si nahoru na věž, otočte se, a strhněte dolů prapodivný závěs, spatříte tak další seskupení stop podobných kreatur, samozřejmě že si tento obrázek vyfotografujte. Otočte se zpět a vlevo v rohu před vámi je hromada kostí, prohlédněte si je lupou a klikněte na medailon. Nyní si prohlédněte lupou tři kola před vámi, najeďte ještě jednou lupou dopředu a spatříte před sebou podobný totem, který jste objevili už dole, ale nyní se na něm houpou tři podobní opičáci, s jakým jste se setkali a vyrušili ho u stanu. Můžete si je prohlížet, jak dlouho chcete, rýpat do nich prstem, ale z totemu je neodeženete. Zbavit se jich však musíte, neboť jedna z těchto potvor vám zakrývá střed totemu, který musíte vyfotografovat. Jak tedy ne ně??? Vraťte se o jeden krok zpět a prohlédněte si tři kola, pokud s nimi pootočíte, ozve se pokaždé jiný zvuk, je tedy nasnadě, že musíte pomocí otáčením zmíněných kol napodobit, či imitovat varovné skřeky potvory, která vás doprovázela na cestě džunglí až sem. Není to úkol jednoduchý, musíte být přesní a hlavně rychlí, sami zjistíte, že se jedná o záležitost velice obtížnou.

Očíslujte si tedy kola zleva doprava číslicemi 1, 2 a 3, berte na vědomí, že koly se musí otáčet ve směru chodu hodinových ručiček a můžete začít, především si hru raději uložte. Pak otáčejte kolem 3 zprava doleva o ¾, nato kolem 1 o jednu čtvrtinu doprava a nakonec kolem 3 znovu o ¾ doprava. Může se stát, že neuslyšíte žádný tón, přesto je však nutné a nezbytné postupovat přesně takto, důležité ale je, vyloudit tímto postupem tři tóny po sobě velice rychle, jinak neuspějete  Myst IV: Revelation – návod . Pokud to však dokážete, opičáci zdrhnou a vy si totem přibližte a vyfotografujte si jej, zajímá vás ten obrázek ve středu totemu. Poté odstupte a ihned si hru znovu uložte, snad byste neměli chuť točit kolečky znovu :-)! Otočte se zpět, sviňte obraz ze stopami příšerek a slezte dolů z věže. Přes trsy červených rostlin se vraťte na cestu, po které jste sem přišli, popojděte pětkrát dopředu a rozhlédněte se kolem, za zády máte zbytky stanu a spatříte další potvoru přecházet po cestě. Kolem stanu se vydejte jednou dopředu, odbočte doleva a vydejte se opět pětkrát dopředu, po pravé straně nyní spatříte bránu z kůlů, tu musíte teď otevřít. Najeďte lupou vlevo na zámek brány, klikněte na medailon a máte před sebou další nelehký rébus. Zvedněte si v zámku krycí plochu, nyní spatříte vnitřek zámku, hru si raději znovu uložte, neboť pokud uděláte něco špatně, musíte začít znovu od začátku, neboť opravovat zde nic nelze. Spatříte tři šoupata pod sebou, v každém je pět otvorů. Na středním šoupěti je světlehnědá západka, která je nyní v pátém otvoru horního šoupěte, na spodním šoupátku je tmavohnědá západka, která je v první díře spodního šoupátka (šoupata odpočítávám seshora dolů a otvory v nich 1-5 zleva doprava.

Takže řešení je následující, byť nelehké: Umístněte horní západku do středového šoupátka, středové šoupě přemístěte úplně doleva. Přehoďte horní západku do horního šoupěte, posuňte horní šoupě o jednu díru vpravo. Nižší západku, přehoďte do středního šoupěte, pak toto šupě posuňte až na konec doprava. Spodní západku vložte do posledního šoupěte, šoupětem pohněte o jednu díru vlevo. Horní západku přehoďte do středního šoupátka, pak toto šoupě posuňte o dvě díry vlevo. Horní západku přehoďte do horního šoupěte, pak ho přesuňte doprava. Horní západku vložte do středního šoupěte, pak šoupě přesuňte doleva. Přehoďte horní západku do díry v horním šoupěti a nižší západku do středního šoupěte. Střední šoupě posuňte o dvě díry doprava, nižší západku přesuňte do spodního šoupěte, pak šoupětem odjeďte doleva. Přehoďte nižší západku do středního šoupátka, přesuňte toto šoupě zcela doprava, pak už jen shoďte nižší západku dolů a brána se před vámi otevře. Znovu si hru pro jistotu uložte, kdo by měl chuť to dělat znovu, že ano? Potom projděte branou a přijdete k jezeru, přistupte k němu a prohlédněte si ho lupou, klepněte na amulet. Otočte se dozadu a lupou si přibližte totem, vyfotografujte si jeho znaky, klikněte na amulet, odstupte a otočte se kousek doleva, přejděte na cestu, otočte se doleva a popojděte sedmkrát vpřed. Před vámi na zemi spatříte nalíčenou past, prohlédněte si ji lupou, opět použijte amulet. Otočte se, pokračujte jednou dopředu, pak třikrát doleva, lupou si prohlédněte další past, klikněte na amulet. Otočte se a popojděte o jedno dopředu, před vámi spatříte dvě hodující příšery. Popojděte k nim a spatříte, jak jiná zvířecí potvora skolí jednu z těch hodujících. Lupou si prohlédněte pařez, do něhož je zaseknutá obrovská sekyra, všimněte si, že i ta vítězná potvora natáhla brka a je potravou jakéhosi ptáka mrchožrouta. Otočte se a vraťte se nazpět k vodě, v animaci spatříte, jak se jiná zvířecí příšera stane obětí dvou útočících masožravých jedovatých rostlin.Rostlinu vlevo si prohlédněte lupou a klikněte na amulet, poté se mírně otočte doleva, popojděte dopředu a odbočte doprava, zprava obejděte obrovský balvan a otočte se doleva, jste u dalšího totemu. Přibližte si ho lupou, vyfotografujte si jeho znak a klikněte na amulet, odstupte a vydejte se vpřed zleva kolem balvanu. Odbočte mírně doleva, popojděte jednou dopředu, otočte se doprava a vydejte se třikrát vpřed. Otočte se doleva a popojděte vpřed, v animaci uvidíte jak jiný dravec pronásleduje vám již známé opičáky.

Popojděte dopředu, otočte se doleva, spatříte dřevěný sud a cestu vydlážděnou prkny, pokračujte po této cestě třikrát dopředu, lupou si prohlédněte v zeleném mechu stopy a klikněte na amulet (zkuste prstem zaklepat na hnědého skokánky, pěkně skáče, viďte?). Jděte dopředu, otočte se doleva, jděte vpřed k poslednímu totemu, přibližte si ho lupou, vyfotografujte si znak a klikněte na amulet. Otočte se dozadu, popojděte dvakrát vpřed, otočte se doleva a znovu popojděte dvakrát dopředu, ocitli jste se před dřevěným schodištěm. Prohlédněte si pod ním lupou stopy, klikněte na amulet, pak vystoupejte po schodech nahoru, otočte se doprava a popojděte jednou vpřed. Přímo nad vaší hlavou vidíte madlo, klikněte na něj (netahat!), to sjede dolů a zpřístupní se vám přístroj vlevo od vás, neboť jste tak zvedli jej chránící poklop. Prohlédněte si jej, zjistíte, že má celkem pět žlutých táhel a pod nimi jsou okénka, zleva doprava tedy 1-5, z nichž to čtvrté je rozbité. Nyní budete muset otočit most vlevo před vámi, což provedete správným nastavením táhel a objevením se správných znaků v okéncích pod táhly. Správné nastavení okének, tedy znaků, jste si vyfotografovali při vstupu na dřevěnou věž, když jste stáhli závěs. Také jste si vyfotografovali celkem pět totemů se znaky uprostřed, takže máte vlastně dvojí nápovědu, jak nastavit táhla a tím i samozřejmě správné znaky. Takže do z prvního musíte nastavit znak z pátého totemu, do druhého ze čtvrtého, do třetího z druhého, do čtvrtého z prvního a do pátého z třetího. Uložte si tedy hru a začněte tím, že vytáhněte první táhlo tak, abyste na něm viděli tři černé body, povytáhněte druhé táhlo tak, aby ne něm byly dva černé body, třetí až uvidíte na něm pět teček, prohlédněte si znak a táhlo stáhněte dolů, znovu je posuňte tak, aby na něm byly jediná tečka, vytáhněte čtvrtou trubku (s rozbitým kukátkem a nastavte ji podle zjištění na třetím táhle) tak, že musíte vidět pět černých bodů a nakonec páté, abyste viděli čtyři tmavé body  Myst IV: Revelation – návod . Potom zatáhněte za páku vlevo a most se přetočí tak, že po něm můžete pokračovat dál. Pokud se tak nestane, nahrajte si zpětně poslední uloženou polohu a pokračujte znovu a bedlivěji.

Otočte se tedy doleva, popojděte dopředu, otočte se doprava a přejděte po mostu třikrát vpřed. Otočte se doleva a vstupte do chatrče. Vpravo otevřete malou bednu, prohlédněte si její obsah, nenajdete však nic, je tam jen potápěčská výstroj. Odstupte a jděte doprava ke stolu, zpod desky na zdi vytáhněte obrázek, najeďte na něj lupou, všimněte si uspořádání obdélníčků a hrníčků nad nimi (toto zkoumejte u všech dalších snímků opičáků). Prozradím vám, že to znázorňuje řeč a volání na sebe těch podivných opičáků, bude se vám to později hodit, udělejte si snímek obrázku a odstupte. Odstupte, dejte se doprava ke svetříku, prohlédněte si ho lupou, klikněte na amulet. Poté si prohlédněte lupou deník vpravo od svetru, prohlédněte si ho lupou, listujte v něm a pozorně čtěte, snad nejdůležitější informaci najdete na konci, kde se dozvíte, že s opičáky se lze domlouvat a že si dokonce pojmenovali i Achenara. Potom otevřete velikou červenou truhlici vlevo, najeďte na otevřené víko lupou a udělejte si snímek druhého opičáka. Potom přistupte k nosnému sloupu uprostřed chatrče, vylezte nahoru, přistupte k teleskopu a přibližte si ho lupou, levým tlačítkem myši si můžete obraz přibližovat a oddalovat, rozhlédněte se tedy po okolí. Pak otevřete knihu vedle teleskopu, prohlédněte si ji lupou, klikněte na amulet. Odstupte, jděte na druhou stranu k malířskému stojanu, prohlédněte si ho lupou, spatříte obrázek mostu. Odstupte a obraz mostu odhrňte zespoda nahoru, spatříte kresbu třetího opičáka, vyfotografujte si i jeho. Otočte se doprava, na stole je obraz čtvrtého opičáka, pořiďte si snímek. Odstupte, jděte dopředu mírně doprava, otočte se doleva a slezte dolů do přízemí.

Vyjděte z chatrče a vykročte doleva, jděte stále vpřed, až se dostanete na stezku dlážděnou prkny, jděte až na její konec. Vpravo vám zatím brání v pokračování ještěr, dejte se tedy doleva a dojdete ke strážní věži, na kterou si vylezte. Před vámi vidíte tři kladky a ještě dále pět úkrytů, očíslujme si je zleva doprava 1-5 a kladky rovněž zleva doprava 1-3. Také si všimněte, že dole pod vámi se snaží polapit jednoho z pobíhajících opičáků ještěr, to je ten, který vám před chvílí zabránil pokračovat dál po cestě vpravo, opičáci se před ním schovávají do výše zmíněných úkrytů, tohoto dravce se budete muset nyní zbavit. Otočte se doprava a prohlédněte si pátý a poslední snímek tentokrát vousatého opičáka, vyfotografujte si i tohoto, tento vousáč bude mít totiž nakonec tak říkajíc poslední slovo. Tím jste získali kompletní nápovědu pro další postup, který bude velice složitý, mnohem složitější, než ten na strážní věži. Především si tedy hru uložte a těm méně silným „v kramflících“ doporučuji si hru ukládat po každém úspěšně ukončeném úkonu, neboť stačí jen malá nepřesnost, či chybička a vše to, co jste udělali před tím byť dobře, je v čudu. Potvrzením správného nastavení kladek pak je přeběhnutí opičáka z jednoho úkrytu do druhého. Takže pojďme na to, kladky opět otáčejte ve směru chodu hodinových ručiček. 1. otočte levou kladku o ¼ a pravou o ¾ , z úkrytu 1 musí přeběhnout opice do úkrytu 5. 2. otočte pravé kolo o ¾ a prostřední o ¼, z úkrytu 2 přeběhne opice do úkrytu 1. 3. otočte levé kolo o ¼ a pravé o ¾, z úkrytu 5 se přesune opice do úkrytu 2. 4. otočte levým kolem o ¾ a středním též o ¾, přemístí se opice z úkrytu 4 do krytu 5. Nyní byste měli dostat ještěra do jámy, ale není ještě zdaleka konec, pokračujte tedy stále znovu a tímto postupem: 1. střední kolo otočte o ¼, levé také o ¼, opice se přemístí z úkrytu 3 do 4. 2. otočte levé kolo o ¼ a pravé o ¾, opice přeběhne z úkrytu 2 do 3. 3. otočte pravé kolo o ¾ a střední o ¼, opice mění úkryt z 1 do 2. 4. levé kolo otočte o ¾ a střední též o ¾, přemístí se opice z úkrytu 5 do 1. 5. pravé kolo otočte o ¾ a střední o ¼, spatříte přeběhnout opičáka z krytu 2 do 5. Teď ještě musíte udělat poslední dvě nastavení, aby ten mnou zmíněný vousatý opičák hodil jablko po ještěrovi.

Takže končíte takto: 1. otočte levým kolem o ¼ a pravým kolem o ¾, jakmile za přebíhající opicí z jednoho úkrytu do druhého zapadne víko, potom 2. otočte pravým kolem o ¾, levým o ¼ a středním o ¼. Pokud jste do puntíku dodrželi tento postup, z prvního úkrytu hodí vousatý opičák jablko do kře s ještěrem  Myst IV: Revelation – návod a jistě jste již pochopili, že keř je jedovatý, takže ještěr se nadýchá jedovatých zplodin a natáhne paprče. Hned si raději hru znovu uložte, potom slezte dolů a jděte zpět a tak, kde dříve vám bránil v další cestě ještěr, odbočte doleva. Jděte dopředu a tak přijdete k žebři, po kterém si vylezte nahoru, ocitli jste se v jednom z hnízd opičáků. Rozhlédněte se kolem, lupou najeďte na kompas, zkuste si do něj šťouchnout :-). Nyní si lupou prohlédněte košili, poté klikněte na amulet. Odstupte a prohlédněte si lupou dva oranžové listy, vyfotografujte si je, je to návod pro další postup za chvíli. Pootočte se mírně doprava a cestičkou mezi listy vyjděte z hnízda ven.Pokračujte dopředu a dojdete ke křeslu, do kterého si usedněte. Podívejte se na podivnou šedou věc před vámi, no to stejné jste už přece spatřili na vodním kole v Serenii. Prohlédněte si tento podivný předmět lupou a potom klikněte na amulet a dávejte dobrý pozor, co dělá Archenar, druhou nápovědu si můžete prohlédnout na poslední fotce. Nyní musíte tedy udělat přesně to, co jste spatřili v obou nápovědách. Na krajní pravý šedý smotek najeďte na spodní černou čáru a čtyřikrát po sobě ji pohlaďte zprava doleva, tak ožije růžový had, kterému rychle klikněte na hlavu, tak had prchne. Zatáhněte před vámi za dřevěnou páku a už si to odfrčíte lanovkou do známé kopule, vstupte dovnitř, na krabici otevřete víčko, na knihu použijte lupu a klikněte na obrázek, tak se vrátíte opět do Tomahny.

Konec třetí části.

Autor:


Témata: krb

Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

RECENZE: První placený přídavek pro český Kingdom Come je rozpačitý

Kingdom Come: Deliverance: From Ashes DLC

Placený přídavek From the Ashes nepřináší nic z toho, proč Kingdom Come tak milujeme. Možnost spravovat vlastní vesnici...



RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Neonacisté verbují děti pomocí Fortnite a Minecraftu

Parodie na Minecraft nazvaná Mein Kraft (Ilustrační obrázek)

Řada populárních online her oblíbených především u mladých hráčů je ideálním prostředím pro náboráře extrémistů.

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...

Další z rubriky

Hra Fortnite vydělala již miliardu dolarů, přitom je ke stažení zdarma

Fortnite

Za pouhý rok od vydání už hra Fortnite vydělala svým tvůrcům přes 20 miliard korun. Její popularita je přitom stále na...

RECENZE: Rozšíření Warframe nazvané Sacrifice dál buduje silný příběh

Warframe: The Sacrifice

Zhruba jednou za dva roky přibude do Warframe výpravná příběhová mise. Většinou ukrývá nezapomenutelný emotivní moment...

Konami zatrhlo výrobu portu hororu P.T., jeho autora však odměnilo

P.T.

Právníci firmy Konami zakázali distribuci už téměř hotového remaku hororové hry P.T. Jeho tvůrce však nemusí smutnit,...



Najdete na iDNES.cz