O konzolích další generace se často spekuluje. Jaký budou mít výkon a kdy se mohou objevit na trhu. První zajímavá konkrétní informace přišla od Sony. Firma tvrdě pracuje na novém systému a first party vývojářská studia pomáhají s tím, aby PlayStation 4 byla maximálně přístupná pro vývoj her.
Shuhei Yoshida, šéf Sony Worldwide Studios, vysvětlil, že se Sony poučila z chyb minulosti a nyní tvoří systém tak, aby z něj vývojáři snadno mohli ihned získat maximum výkonu. Jde o filosfii, kterou prosazuje šéf SCE Kaz Hirai po odchodu "otce PlayStation" Kena Kutaragiho.
Cílem je prý vytvořit platformu za podpory špičkových odborníků celého světa pro tvorbu univerzálního herního engine. Opakovat chybu s PS3, u které mnoho studií dosud nedokáže pořádně získat kvůli složitosti programování maximální výkon, prý Sony nebude. Zní to hezky, snad brzy uvidíme více.
Zdroj: develop-online