Ikona herního průmyslu Peter Molyneux se vyjádřil k tomu, proč vlastně nikdy nevyšel titul Milo and Kate. Ukázku z příběhu reálné dívky a virtuálního chlapce, zprostředkovaného pomocí bezdotykového ovládání Kinect, předvedl Microsoft již na videoherní show E3 2009. Molyneux odhalil, že Milo nebyl zakonzervován proto, že by nedostačovala technologie, jak se šuškalo. "Herní průmysl nebyl jednoduše na podobnou hru připraven, na tuto oslavu mládí," uvedl Molyneux.
Ve hře si skutečná Kate a počítačový Milo povídali o domácích úkolech, hráli si, rybařili a podobně. Microsoft projekt zastavil přes obrovské nadšení a ambice kvůli konceptu. "Skutečný problém s Milem byl v tom, že šlo o špatný koncept v současném herním průmyslu. Možná jednoho dne budou takové hry, spojení opravdového virtuálního člověka s vlastními emocemi, reakcemi a starostmi s živým protějškem možné. V současnosti ne," dodal Molyneux, který nyní opustil Microsoft.
zdroj: www.youtube.comZdroj: vg247