Diskuze
Nejikoničtější herní úrovně
Děkujeme za pochopení.
P88a73v47e87l 91Š20i82m95s74a
K tomu se dá říct jediné: Rainbow Road...
R44o81b19i36n 11Ž50i77ž57k24a
Výbornej výběr Jen nevím, zda bych u Diabla vybral zrovna krávy, ale jinak uznávám, že každá postava si v té hře užila něco jiného (Duriel, pečetě před Diablem + pán temnot osobně, Baalovy hordy...), tak jsou takovým pěkným kompromisem.
R64o63b97i60n 95Ž91i10ž20k78a
A jsem zvědavej, jestli v multiplayerovejch úrovních bude něco jiného než deset map z CSka
V17o78j25t28a 27P46a14t84k57o58s
V Bloodu byla spousta dobrých úrovní, třeba ta v jedoucím vlaku nebo na karnevalu
J95a31n 67K34o56h81l
Mafie učitě, finále bylo minimálně stejně tak dobrý jako závody.. vyhodit do vzduchu most ve Vietcongu nebo se prodírat temnými tunely taky pecka.. obě hry mám v plánu si brzo zahrát znovu, až bude čas :) Pak samozřejmě taky Flashpoint - noční útěk z vězení na Kolgujevu..
M92a20r38t71i94n 95B47a65r59t34a74s
Sídlo Croftů z Tomb Raideru musí zaznět!
N72i26n67a 48P39a26n64o71ž31k26o92v28á
Joo starý děsivý Ravenholm, to jsem vždycky musela hrát ve dne, jinak by snad kleplo, zvlášť když chtěl člověk získat achievement Zombie Chopper (projítí Ravenholmem bez použití střelných zbraní), to bylo peklo. Stejně tak setkání se Scarecrowem v Batman Arkham Asylum. Jen nevím, jestli bylo děsivější setkání v márnici, nebo když se hraj jakoby sekla a restartovala. A své kouzlo měla i první návštěva Megatonu ve Falloutu 3.
T60o91m96á39š 50Š77t17e97c
Čo tak Prince of Persia a mapy 8 (čakanie na myš) alebo 12 (lezieme do oblakov a čakanie na ducha).
P21e82t77r 62N66e22c38h97a65n58i86c58k50ý
Mě se vryla do paměti mapa 3, když mi oživl kostlivec a já se hrozně lekl q nevěděl co s ním :D
O72n38d47ř16e55j 12B76o85k
Soldier of Fortune I druhá mise jak se člověk probojovával po jedoucím vlaku dopředu a musel zastřelit sniperkou pilota vrtulníku co drze opětoval palbu :-) pro mě kultovka, ze stejné hry ještě final Boss
MoHAA Omaha Beach poprvé na nejtěžší obtížnost jsem to dával opravdu dlouho než si člověk zjistil jak a kdy kam
CoD Stalingrad byl prostě dobrej běh :-)
Spousta zajímavých míst v S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripjať hlavně mise jak se s partou probojovávalo do Pripjati tunelem a vylezlo se v té kopuli zhora osvícené sluncem, vevnitř se vše utápělo ve stínech a já nevěřil že tam není nikdo zalezlej a nechce nás rozstřílet (dělal jsem dobře že jsem nevěřil, byli nascriptovaní potvory)
TES:Morrowind vystoupení z lodi a seznámení se se světem, jak začne hrát ta hudba a do toho se pro hráče v té době otevře neuvěřitelně rozlehlej svět s neuvěřitelnou svobodou, to byl zážitek kterej jsem si musel několikrát zopakovat
HL2 Ravensholm Flashpoint -sám a ztracený- zde se mi povedlo (nebo spíš mým vojákům) sestřelit vrtulník, který nám měl zničit náklaďák a rozprášit nás po lese, z čehož by pak následovala tato mise. Jelikož jsme náklaďák stále měli neztratil jsem se ale pokračoval s celou jednotkou na křižovatku asi 3km od místa setkání kde jsme dle rozkazu vystoupili a čekali na nic. Vyřešila to dezerce od jednotky a dojití na místo setkání samostatně a i když jsem se později snažil mnohokrát už jsem se do této části mise nikdy nedostal.
T72o61m94á34š 18T83r12á28v89n19í55k
Mně se líbila mise v Modern Warfare 2 na letišti, kde jste součástí Makarovovy teroristické skupiny. Výborný mise jsou i v sérii Splinter Cell a samozřejmě Max Payne je ikonický celý.
L69a73d43i56s72l41a35v 43A68n52t74o60š
Ta scéna na letišti se mi zapsala do paměti tak, že ji do konce života nezapomenu. Vůbec se mi do těch bezbraných lidí nechtělo střílet.
M40i20c51h90a19l 40B87e23d38n74á16ř
Rozhodně Mafia a rozhodně většina těch "střílecích" úrovní (třeba motel+honička, bordel+kostel, letiště, muzeum). Případně mise z dema Mafie 2
Generuje obrázky do hry pomocí AI, za 10 hodin práce vydělá 350 tisíc
Tvůrci virtuálních kartiček Champions of Otherworldly Magic přiznávají, že vizuální podobu jejich...
Je Fallout nejlepší videoherní seriál? Recenzenti mají jasno
Sci-fi seriál natočený podle populární série her Fallout sbírá v zahraničí skvělá hodnocení. Vypadá...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Zavzpomínejte si na magická devadesátá léta ve hrách
Devadesátá léta patří v oblasti počítačových her mezi zlatou éru. V době rychlého rozmachu...
Čeští Warhorse slibují brzké oznámení nové hry. Co by to tak asi mohlo být?
Více než šest let od vydání nejvýznamnější české hry posledních let Kingdom Come: Deliverance...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová zbraň do Call of Duty stojí více než samotná hra
V rámci propagace posledního filmu o obřím opičíkovi King Kongovi přibyla do populární hry Call of...
Nezneužíváme děti, ale těm chudým dáváme možnost výdělku, tvrdí šéf Robloxu
Ředitel společnosti Roblox Stefano Corazza se v nedávném rozhovoru pro magazín Eurogamer pustil na...
Digitální láska. Kdo jsou nejzajímavější videoherní milenci
Premium Láska je prý něco, po čem touží spousta z nás. A očividně není řeč jen o reálných osobách, ale...
Vrací se Rayman, ale zase ne tak, jak bychom si přáli
Série Rayman patří k těm nejlepším hopsačkám vůbec, nový díl je ovšem v nedohlednu. Letos se chystá...
Take-Two v únoru řekli, že nebudou propouštět. Teď propouští 5 % zaměstnanců
Společnost Take-Two je dalším gigantem videoherního průmyslu, který se odhodlal k masivnímu...
Vedoucí týmu skladníků, 13. plat, svozy #rY2hh
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Ústecký kraj
nabízený plat:
30 000 - 40 000 Kč