Diskuze

Nejikoničtější herní úrovně

Některé hry se blýskly tak zajímavým nápadem či výjimečnou podívanou, že konkrétní mapa navždy utkvěla v paměti hráčů. Sestavovat podobné žebříčky je však vždy sebevražedný úkol a jistě se objeví řada působivých úrovní, které jsme nezahrnuli.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K tomu se dá říct jediné: Rainbow Road... ;-D

0 0
možnosti

Výbornej výběr R^ Jen nevím, zda bych u Diabla vybral zrovna krávy, ale jinak uznávám, že každá postava si v té hře užila něco jiného (Duriel, pečetě před Diablem + pán temnot osobně, Baalovy hordy...), tak jsou takovým pěkným kompromisem.

0 0
možnosti

A jsem zvědavej, jestli v multiplayerovejch úrovních bude něco jiného než deset map z CSka;-D

0 0
možnosti
VP

V Bloodu byla spousta dobrých úrovní, třeba ta v jedoucím vlaku nebo na karnevalu

3 0
možnosti
JK

J59a14n 74K26o10h95l

11. 1. 2014 8:11

Mafie učitě, finále bylo minimálně stejně tak dobrý jako závody.. vyhodit do vzduchu most ve Vietcongu nebo se prodírat temnými tunely taky pecka.. obě hry mám v plánu si brzo zahrát znovu, až bude čas :) Pak samozřejmě taky Flashpoint - noční útěk z vězení na Kolgujevu.. :-)

4 0
možnosti
Foto

Sídlo Croftů z Tomb Raideru musí zaznět!:-)

0 0
možnosti
NP

Joo starý děsivý Ravenholm, to jsem vždycky musela hrát ve dne, jinak by snad kleplo, zvlášť když chtěl člověk získat achievement Zombie Chopper (projítí Ravenholmem bez použití střelných zbraní), to bylo peklo. Stejně tak setkání se Scarecrowem v Batman Arkham Asylum. Jen nevím, jestli bylo děsivější setkání v márnici, nebo když se hraj jakoby sekla a restartovala. A své kouzlo měla i první návštěva Megatonu ve Falloutu 3. :-)

0 0
možnosti

T16o44m69á88š 63Š95t17e26c

10. 1. 2014 22:01

Čo tak Prince of Persia a mapy 8 (čakanie na myš) alebo 12 (lezieme do oblakov a čakanie na ducha).

0 0
možnosti
PN

Mě se vryla do paměti mapa 3, když mi oživl kostlivec a já se hrozně lekl q nevěděl co s ním :D

1 0
možnosti
OB

O74n50d20ř17e34j 18B38o92k

10. 1. 2014 18:53

Soldier of Fortune I druhá mise jak se člověk probojovával po jedoucím vlaku dopředu a musel zastřelit sniperkou pilota vrtulníku co drze opětoval palbu :-) pro mě kultovka, ze stejné hry ještě final Boss

MoHAA Omaha Beach poprvé na nejtěžší obtížnost jsem to dával opravdu dlouho než si člověk zjistil jak a kdy kam

CoD Stalingrad byl prostě dobrej běh :-)

Spousta zajímavých míst v S.T.A.L.K.E.R. Call of Pripjať hlavně mise jak se s partou probojovávalo do Pripjati tunelem a vylezlo se v té kopuli zhora osvícené sluncem, vevnitř se vše utápělo ve stínech a já nevěřil že tam není  nikdo zalezlej a nechce nás rozstřílet (dělal jsem dobře že jsem nevěřil, byli nascriptovaní potvory)

TES:Morrowind vystoupení z lodi a seznámení se se světem, jak začne hrát ta hudba a do toho se pro hráče v té době otevře neuvěřitelně rozlehlej svět s neuvěřitelnou svobodou, to byl zážitek kterej jsem si musel několikrát zopakovat 

HL2 Ravensholm Flashpoint -sám a ztracený- zde se mi povedlo (nebo spíš mým vojákům) sestřelit vrtulník, který nám měl zničit náklaďák a rozprášit nás po lese, z čehož by pak následovala tato mise. Jelikož jsme náklaďák stále měli neztratil jsem se ale pokračoval s celou jednotkou na křižovatku asi 3km od místa setkání kde jsme dle rozkazu vystoupili a čekali na nic. Vyřešila to dezerce od jednotky a dojití na místo setkání samostatně a i když jsem se později snažil mnohokrát už jsem se do této části mise nikdy nedostal.

3 0
možnosti
TT

Mně se líbila mise v Modern Warfare 2 na letišti, kde jste součástí Makarovovy teroristické skupiny. Výborný mise jsou i v sérii Splinter Cell a samozřejmě Max Payne je ikonický celý.

2 0
možnosti
LA

Ta scéna na letišti se mi zapsala do paměti tak, že ji do konce života nezapomenu. Vůbec se mi do těch bezbraných lidí nechtělo střílet.

0 0
možnosti
MB

Rozhodně Mafia a rozhodně většina těch "střílecích" úrovní (třeba motel+honička, bordel+kostel, letiště, muzeum). Případně mise z dema Mafie 2

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Nebýt seriálu o Buffy, jsem bezdomovec, přiznala hvězda The Last of Us

novinky 24. 3. 2024 19

Osmačtyřicetiletý herec Pedro Pascal dnes díky seriálům jako The Last of Us, Mandalorian nebo...

Nový trend na Twitchi: Streamerky promítají hry na svá prsa a pozadí

novinky 23. 3. 2024 22

Streamerka Morgpie objevila nový způsob, jak zaujmout své převážně mužské fanoušky na Twitchi, když...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pozapomenutá hra od mistrů žánru RPG už se dá zase pořídit legálně

novinky 22. 3. 2024 10

Špionážní klasika Alpha Protocol od legendárního studia Obsidian se vrátila do oficiální...

Už hrajeme šestý díl, provokují vývojáři The Elder Scrolls fanoušky

novinky 26. 3. 2024 20

Do vydání dalšího dílu legendární RPG série The Elder Scrolls zbývají ještě dlouhé roky, vývojáři...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Úspěšní vývojáři zepsuli velká vydavatelství. Padla i velmi vulgární slova

novinky 27. 3. 2024 33

V posledním roce obchází herním průmyslem strašidlo masivního propouštění, svou pozicí si nemohou...

Vypadají zajímavě, datum je nejasné. Stihne těchto 20 her letošní vydání?

magazín 29. 3. 2024 0

Máme za sebou teprve první čtvrtletí letošního roku, takže u spousty her pořád není jasné přesné...

Předplatitelé PS Plus dostanou v dubnu nedoceněný herní propadák

novinky 28. 3. 2024 1

Největším tahákem dubnové nabídky pro předplatitele služby PS Plus je loňská fantasy střílečka...

Vývojáři mobilní hříčky utratili za marketing více, než stojí vývoj velké hry

novinky 28. 3. 2024 6

Aktuální mobilní hit Monopoly GO! vydělal během pouhých deseti měsíců od uvedení již dvě miliardy...

Judas nechce být novým Bioshockem, sází na znovuhratelnost

novinky 27. 3. 2024 3

Legendární herní vývojář Ken Levine konečně poodhalil detaily o své dlouhé roky připravované hře...