Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nejikoničtější herní úrovně - 2. část

Jsou to mapy, které řada lidí hrála desítky, stovky či dokonce i tisíce hodin. Druhá část článku se zaměřuje na favority síťového zápolení. První díl oproti tomu nabídl především momenty ze sólo her, jež navždy utkvěly v paměti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Jen teda u toho QIIIA vypichovat zrovna q3dm6, no nevim, myslím, že mnohem více ikonickou mapou byla q3dm17 - neboli ta složená z plošinek ve vesmíru,

Ta přeci jen ukazovala hru v tom správném světle a hlavně rozlišovala hráče schopné a neschopné hrát FPS hry s nějakým umem. (pády, pády na pady, pohyb vzduchem, rychlost někam se dostat bez padu).

2 1
možnosti
AB

Tvrdit, ze v camping grounds nebyl videt skill mi prijde absurdni. V TDM/FFA slo pocitat spawn quadu, v duelu uz to pak byl vylozene balet, ve kterem zkuseni hraci zhruba tusi, co prave dela protivnik. A dobry pohyb (trickjumping) tam byl naprosty zaklad.

1 0
možnosti
MK

Sem se špatně vyjádřil. dm17 ukazovala skill hráče jako takového jestli je vůbec schopný ukočírovat postavu v prostoru a je si vědom toho co s ní doopravdy dělá (kdo ne, byl věčně na dně a končil se skore -20 apod. :)

Jinak ano, dm6 byla rozhodně královnou map co se duelu týče, timing byl klíčový a na některá místa chodit po svých byl skoro nesmysl (ale to je i základ u dm17)

Takže tak :)

1 0
možnosti
PJ

P92e44t30r 16J69a48r96o74š

22. 1. 2014 22:32

DM17 souhlas. Kdyz nekdo rekne Q3, tahle se mi vybavi jako prvni. Z mensich jsme pak hodne hrali DM4. Paradni mapa na sbirani fragu pilkou :))))

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Korektnost kazí naší oblíbenou stolní válečnou hru, stěžuje si komunita

magazín 30. 4. 2024 28

Zpětné upravování zavedených reálií se nevyhnulo ani oblíbené stolní válečné hře s miniaturami,...

Vývojářům Falloutu chodilo tolik výhrůžek, že si museli najmout ochranku

novinky 29. 4. 2024 25

Na třetí díl kultovní série Fallout se dnes vzpomíná převážně v dobrém, v době oznámení však budil...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Herní průmysl má další megahit, Manor Lords vytvořil jediný člověk

novinky 29. 4. 2024 10

Už během prvního víkendu od vydání se historické budovatelské strategii Manor Lords podařilo zcela...

Ještě devět let po vydání objevují fanoušci Zaklínače skryté vtípky

novinky 24. 4. 2024 2

I když od vydání kultovního Zaklínače 3 utekla skoro celá dekáda a hráči ho mají prochozený skrz...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Z Tomb Raidera byly odstraněny lechtivé plakáty, hráči se bouří

novinky 27. 4. 2024 4

Dva měsíce od vydání remasterované trilogie klasických Tomb Raiderů se hráči dočkali nového patche....

Šest nejočekávanějších her, které vycházejí v květnu

magazín 1. 5. 2024 7

V květnu nás čeká skvělé dobrodružství z papíru, boj samurajů s Mongoly, utkáme se s Drákulovými...

Sedm letošních komiksových filmů a seriálů, které by měly stát za to

magazín 1. 5. 2024 0

Premium Videoherní a komiksový svět jsou svým způsobem bratranci a není výjimečné, že lidé, kteří milují...

Nový herní seriál od tvůrců Life is Strange nás vrátí do devadesátek

novinky 30. 4. 2024 7

Tvůrci milované série Life is Strange se ve své příští hře Lost Records: Bloom & Rage vrátí k...

80 %

RECENZE: Endless Ocean Luminous je chytlavá podmořská meditace

recenze 30. 4. 2024 0

V Endless Ocean Luminous se stanete potápěčem, na jehož bedrech leží záchrana jednoho velmi...

Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!

Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....