Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

New Legends - nesnáze v Číně

  12:00aktualizováno  27. srpna 10:52
Alternativní budoucnost okolo Velké čínské zdi nezní jako marný námět na hru. 3D akční New Legends se ze své third-person perspektivy podívají právě do takové doby, kdy se Čína pomalu dostává do područí zločinného Xao Gona a vám se to ne a ne zalíbit.
New Legends

Seskupení The Infinite Machine se do svého prvního titulu nepustilo tak úplně bez předchozích zkušeností. Hodně z jeho členů se ještě pod křídly LucasArts podílelo na výrobě 3D akčních Dark Forces a Jedi Knights. Poté, co LucasArts opustili a založili si vlastní společnost, zůstali věrni alespoň žánru - jejich prvotina New Legends bude opět hrou akční a navíc s důrazem na příběhovou linii. Na zvolenou perspektivu se lze podívat jako na logické vyústění předchozích děl autorského týmu - zatímco Dark Forces měly first-person perspektivu a v Jedi Knights se používaly first-person i third-person, v New Legends bude k dispozici pouze perspektiva z pohledu třetí osoby.

Osobou první (tedy tou, kterou povedete) bude Sun Soo - bojovník za lidská práva a za osvobození jeho okupované země. Hlavní padouch Xao Gon se chystá zemi ovládnout a přetvořit k obrazu svému, což Sun nemůže v žádném případě dopustit. Ačkoliv o příběhu toho zatím mnoho na veřejnost neprosáklo, jisté je, že se bude odehrávat v Číně. Ne v takové, jak ji známe my, ale v alternativně budoucí, kde sice ještě pořád stojí Velká čínská zeď, ale technologie už od našich dob pokročila zase o kus dál. Na design úrovní jsou v Infinite Machine obzvlášť pyšní - místo zšeřelých jeskyní a vojenských základen se New Legends New Legendshemží chrámy, městy a vesnicemi a hlavně hornatými krajinami s otevřenými údolími a kaňony.

Souboje se budou odehrávat převážně na blízko - meče, sekyry, hole a další podobné předměty budete sbírat po cestě, ale taky zahazovat: najednou jich poberete jen čtyři kusy (dohromady by jich mělo být něco kolem osmnácti typů). Nepřijdete ale ani o pušky a raketomety, jen je možná nebudete chtít používat, protože vás svou váhou budou zpomalovat a i jejich útok bude pomalejší. Pokud se vám ale zachce, bude možné v jedné ruce mít meč a v druhé pistoli, abyste najednou mohli obstarávat protivníky stojící blízko i daleko. Místo pistole můžete pochopitelně do druhé ruky vložit štít, ale vzhledem k tomu, že některé zbraně budou mít i sekundární palebný mód, nebudete se asi chtít o žádnou aktivní podporu připravit. Autoři se zatím moc nešíří o celém sortimentu zbraní, ale spíš zdůrazňují, že se soustředili na animace bojujících postav, což by podle jejich názoru mělo přispět k dynamickému výzoru všech akčních scén. Inspiraci prý čerpali z akčních filmů s Kung Fu prvky, kterých viděli opravdu velké množství. Přestože v některých článkách bývají New Legends označovány za akční RPG, nenarazila jsem na nic, co by k takovému tvrzení zavdávalo příčinu - nejsou tu žádné zkušenostní body, žádný vývoj charakteristik postav, žádná magie, nic.

Pro New Legends se nevyvíjel speciální engine, autoři šli cestou licencování a volba padla na Unreal. Letitý engine se jim dokonce zalíbil natolik, že v něm jsou udělané i některé předělové animace. Kvůli důrazu na souboje na blízko bylo třeba předělat hlavně systém skeletální animace. Vzhledem k tomu, že hra má být dokončena až někdy začátkem roku 2001, může takových předělávek vyvstat ještě bůhvíkolik.

Autor:




Nejčtenější

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Další z rubriky

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.