To se však může změnit. První kroky tímto směrem již firma ostatně učinila. V roce 2012 totiž povolila využití postavy Bowser ve filmu Raubíř Ralf a letos se Donkey Kong objevil ve snímku Pixels. K záležitosti se pak pro magazín Fortune vyjádřil jeden z ředitelů společnosti Shigeru Miyamoto.
„Když ze širšího pohledu zkoumáme, jaká je role Nintenda jako zábavní společnosti, začínáme více uvažovat o filmech. A o tom, jak s naší pozicí souvisí. Potenciálně tak toto médium v budoucnu budeme zvažovat,“ řekl Miyamoto.
Hollywood jeví zájem o řadu značek. Z uniklých e-mailů například vyplul na povrch nápad vytvořit animovaný film s instalatérem Mariem.
„Během let za námi přišla spousta lidí, která prohlásila: ‚Proč společně neudělat film. Nebo my natočíme snímek, vy uděláte hru a vydáme to ve stejnou dobu.‘ Jelikož hry a filmy působí jako podobná média, lidé přirozeně očekávají, že naše tituly chceme proměňovat na snímky,“ říká Miyamoto.
„Já (ale) videohry vždy považoval za interaktivní médium a filmy za médium pasivní. To znamená, že je oboje poměrně odlišné,“ dodává.