Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Nesplněné sliby hry No Man’s Sky kritizuje i její vydavatel

  14:53aktualizováno  14:53
Titul No Man’s Sky je pro řadu lidí jedním z největších zklamání roku. Autoři hovořili o propracovaném světě, který je takřka nekonečný, a přesto náhodně generované planety působí uvěřitelně a hra je plná pestrých možností.

Výsledkem je však titul s průměrným hodnocením okolo 65 % a přesně takové skóre ostatně obdržel i od Bonuswebu. Jan Srp ho v recenzi označil za propracovanou nudu, která kromě prozkoumávání světa nemá příliš co nabídnout.

Ostatní principy jsou primitivní, a největším lákadlem je tak atmosféra mimozemských světů.

S výsledkem není spokojená ani společnost Sony, která hru vydala a pomáhala propagovat. „Rozumím části kritiky, zejména té namířené na šéfa vývoje Seana Muraye. Znělo to totiž, že původně sliboval více prvků již v den vydání,“ řekl Shuhei Yoshida, ředitel SIE Worldwide Studios, tedy jedné z předních divizí Sony.

„Nebyla to skvělá PR strategie. Neměl při ruce odborníka na PR, který by mu pomáhal. A ve finále je to nezávislý vývojář. Ale tvrdí, že prvky No Man’s Sky plánuje rozvíjet, a těším se proto, že titul budu hrát i nadále,“ prohlásil Yoshida pro britský server Eurogamer.

No Man’s Sky (PS4)
No Man’s Sky (PS4)
No Man’s Sky (PS4)
No Man’s Sky (PS4)

No Man’s Sky (obrázky z PlayStation 4 verze)

Na internetu lze objevit řadu videí dokumentujících rozpor mezi slibovanou hrou a výsledkem. No Man’s Sky se přesto prodává výtečně.

V žebříčcích na Steamu hru bylo možné objevit na prvním místě a Yoshida k tomu prohlásil: „Ohromilo mě, jak dobře se hra prodává.“ V souvislosti s tím chválil, že hra je kromě PC dostupná jen na konzoli PlayStation 4.

Titul však po vydání vyvolal prudké reakce komunity. Pod palbou skončil například bývalý zaměstnanec Sony Shahid Kahmal Ahmad. Ten kritizoval hráče reklamující hru třeba i po 72 odehraných hodinách. Lidé reagovali lavinou negativních příspěvků a Ahmadův účet z Twitteru zmizel. Podle spekulací ho raději smazal.

No Man’s Sky (PS4)

No Man’s Sky

Autor:




Nejčtenější

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Další z rubriky

Assassin’s Creed 4: Black Flag
Blíží se konec Denuva? Protipirátská ochrana padla během jediného dne

Aktuální hit Shadow of War nevydržel pirátům odolávat dlouho. Navzdory použití „neprolomitelné“ ochrany Denuvo se objevil funkční crack do 24 hodin od vydání.  celý článek

Oficiálně neoznámená StarWars hra od Visceral Games
Herní Star Wars v potížích. Electronic Arts zavřeli studio Visceral

Autoři Dead Space už žádnou hru pod značkou Visceral Games nevytvoří. Slibovaná příběhová hra ze světa Star Wars, na které studio poslední roky pracovalo, bude...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.