Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

No One Lives Forever 2 – návod #2

  12:00aktualizováno  27. prosince 10:46
V druhém – a také posledním - dílu návodu na hru No One Lives Forever 2 se podíváme nejprve na Antarktidu, pak se vrátíme do Indie, zavítáme do hlubin mořských, na základnu U.N.I.T.Y., do Ředitelova doupěte a dokonce i na ostrov Khios. Vypořádáme si to se všemi lumpy a jako obvykle zachráníme svět.

V minulém dílu návodu na špionážní akci No One Lives Forever 2 jsme se rozloučili ve chvíli, kdy nám v úzkých uličkách zmizel prohnaný Král mimů. Tentokrát si to s ním konečně vyřídíme a co je hlavní – vypořádáme se s celou tou Ředitelovou bandou jednou provždy. Připněte si pásy, jedeme z kopce.

Ice Station Evil
Hlavní úkol: Zjistit, čím se vědci na základně zabývali.
Problémy: Vypořádat se se Supervojákem, přesněji řečeno neplýtvat municí...
Až se trošku poškorpíte s Armstrongem, vejděte do základny a prohoďte pár slov s umírajícím vědcem. Dojděte do zablokované chodby, kousek od vás jsou naházené bedny a skříňky a vůbec haraburdí. Vyskákejte na něj a vlezte do průchodu ve stropu. Popojděte kousek dopředu a seskočte zpět do chodby, ocitnete se za barikádou. Dojděte k zamčeným dveřím. Přes ně se nedostanete, ale vedle vás je povalená skříň. Přeskočte na druhou stranu a z bedny si vezměte klíč na šrouby. Dojděte k ventilu na trubce – kousek před vámi by měla být místnost zaplněná horkou párou. Klíčem zavřete ventil a vstupte do zmíněné místnosti, najdete zde pojistku. Kousek se vraťte a vložte ji do rozvodové skříně. Nyní můžete konečně otevřít zamčené dveře a vstoupit do jídelny.
Až se porozhlédnete kolem a posbíráte vše potřebné, vejděte na zasněžený dvůr. Pokud byste zde chtěli jít po schodech nahoru, budete potřebovat klíče, ale ty nemáte. A budka uprostřed dvora nemá na dveřích kliku, takže tam se také nedostanete. Nezbývá nic jiného, než dírou ve zdi vstoupit do druhého křídla budovy. Zde rozkódujte zámek, vraťte se na dvůr a vstupte do budovy znovu, tentokrát však hlavním vchodem.
Posbírejte si vše potřebné, prohledejte kartotéky. Dojděte k pingpongovému stolu, vezměte si z něj svazek klíčů. Odemkněte si místnost u stolu, prohledejte ji, a hle – je zde Supervoják. Zapomeňte na podobnost s Return to Castle Wolfenstein a nesnažte se potvoru zabít. Vběhněte dírou ve zdi do dříve nepřístupné místnosti a po trubkách se dostaňte k východu z budovy.
Máte klíče, takže zamiřte nahoru po schodech. V komůrce si vezměte kliku ke dveřím a utíkejte na dvůr. Otevřete si budku a seberte si výbušniny. A opět utíkejte ke schodům, dejte na podlahu výbušninu a počkejte, až udělá díru v zemi. Seskočte do kuchyně, proběhněte jídelnou (pozor, ať vás nezabije padající skříň) a za dveřmi si promluvte s vědcem. V jedné ze zdejších místností najdete klubko drátu, vezměte si jej. Dojděte k rozbitému elektronickému zámku a spravte jej. Otevřete dveře a rychle pryč. Dojděte k Armstrongovi, výbušninou zlikvidujte barikádu a podívejte se, do jaké šlamastyky se tak dostal váš skotský kolega...

The Curse of Kali
Hlavní úkol: Zachránit civilisty před Supervojáky.
Problémy: Pokud možno se vyhýbat nezničitelným stvůrám, kličkovat mezi nimi cestou k hydrantům a zpět.
Tak, a jste opět v Indii. Tentokrát proti vám nestojí přihlouplí policisté, ale přihlouplí Supervojáci. Ti vám ale bohužel dokáží pěkně zatopit. Naštěstí k přímé konfrontaci dojde jenom jednou, pak už bude stačit se jim vyhýbat.
Dejte výbušninu na zeď a obejděte tak barikádu. Střílejte do supervojáka tak dlouho, až se z něj začne kouřit a na chvíli se tak vypne. Pak doběhněte k dřevěným vrátkům a odemkněte je. Ukrývající se civilista tak může utéci do bezpečí.
Až dojdete kousek dál, narazíte na Harjie. Rád by též utekl, ale nemůže – je odříznutý ohněm. Jak jej uhasit? Jednoduše. Stačí vzít vědro a naplnit jej vodou. Vědro najdete například na konci této ulice, hydrant je na rohu domu se sklepem, v němž jste našli kompromitující materiály proti Kamalovi. Natočte vodu, běžte k ohni a vědro vylijte. Abyste Harije osvobodili, musíte tento postup opakovat ještě jednou.
Jestli si myslíte, že další civilisty budete osvobozovat jinak, tak jste na omylu. Všichni další jsou uvězněni stejným způsobem a pokaždé musíte oheň uhasit dvakrát. Další je u branky napravo od hlavní cesty, jeden u vozíku, který blokuje cestu, poslední u zátarasu, který Supervojáci později rozbijí.
Hledejte další zdroje vody, ať nemusíte pokaždé utíkat až na začátek mapy. A pozor – než budete hasit poslední oheň, vyběhnou proti vám nepřátelští vojáci, tak se nenechte zaskočit a posbírejte si předtím munici od padlých Indů.

The Interlopers
Hlavní úkol: Najít doktorovy brýle... A při té příležitosti zabít všechny mimy a zneškodnit bomby.
Problémy: Nenechat se zabít. Po boji najít doktora Schenkera.
To by jeden neřekl, co všechno způsobí vědátorova roztržitost. No dobře, nemůže za to, ale... Každopádně se vydejte do kantýny, její pozici máte na radaru. Cestou tradičně prohledávejte skříňky a šuplíky, ať se něco dozvíte – třeba o Brunových problémech s oslovováním. Až dojdete dolů do kantýny, posbírejte si nejprve všechny předměty a zbraně a až nakonec seberte ze stolu brýle. Postavte se tak, aby se přihlížející vědec nedostal do křížové palby, a počkejte na příchod mimů.
Projděte celou základnou a všechny nepřátele postřílejte. Cestou sbírejte nálože, které nastražili – najdete je v druhé kantýně, nad schodištěm u kantýny, u výtahů a v místnosti pro ochranku naproti Schenkerově laboratoři. Zde také můžete zapnout proud, čímž se všude rozsvítí normální světlo a otevřou se všechny bezpečnostní dveře.
Až bude poplach odvolán, najděte doktora Schenkera. Schovává se v jedné z prosklených kanceláří v přízemí poblíž kanýtny. Lehké, ne?

Undersea
Hlavní úkol: Zjistit, kde drží Armstronga.
Problémy: Nespouštět zbytečně poplach. Nezbláznit se z počítače a různých manuálů.
Chyběla vám zase nějaká pořádná stealth mise? Tak tady je. Vojáků je prakticky neomezené množství, takže se pližte, uklízejte mrtvoly a snažte se na sebe zbytečně neupozorňovat.
Nejprve vyčistěte dok od všech nepřátel a nikam nepospíchejte, času je dost. Obejděte vodu a v ohrazeném prostoru si ze stolu vezměte klíč od jeřábu. Vyjděte nahoru a s pomocí jeřábu se dostaňte na ochoz na druhé straně. Vezměte si dole balíček a vstupte do první části komplexu.
Obejděte místnost s vědcem (můžete přímo přes něj, nebo po ochozu pod ním) a vejděte do chodby. Po levé straně máte skladiště s poměrně slušným množstvím munice, tak ji tam nenechte jen tak se válet. Zlikvidujte odpor v této části podmořského komplexu, nezapomeňte zneškodnit kameru u kontrolního stanoviště. Projděte si zbývající část budovy a vraťte se ke kontrolní budce. Proskleným tubusem projděte na velitelskou palubu.
Vydejte se nejprve doleva, ze skladiště na konci chodby si vyzvedněte elektrickou munici do Utility Launcheru. Ta se vám bude hodit na likvidaci robotů – stačí jediná rána a robot vybuchne. Jen si dejte pozor na jednu nevýhodu: pokud budou poblíž nějací vojáci, exploze si jistě všimnou a vaše inkognito bude hnedle prozrazeno.
Dojděte do horní části komplexu, z velké počítačové místnosti si vyzvedněte formulář. V chodbě u žebříku následně aktivujte interkom. Dozvíte se, potřebujete manuál (v1.0). Ten najdete v místnosti o patro níže, v pravé části. Dříve jste se do této kanceláře nemohli dostat, od operátora na druhé straně interkomu jste však dostali přístupovou kartu, takže teď se tam již dostanete. Manuál leží na stole. Vezměte si jej a vraťte se k interkomu. Do šuplíku dejte kartu, už ji nebudete potřebovat. Pak vstupte do místnosti se superpočítačem a pokuste se získat potřebná data. Hrome, manuál byl starý, musíte získat novější verzi (v2.0). U interkomu nepochodíte, operátor má pauzu. Ale co, všechno lze vyřešit. Sejděte dolů a vydejte se na toalety. Tam postává vědec, kterého uspěte a prohledejte. Získáte další přístupovou kartu. Naposledy se vydejte nahoru a vstupte do místnosti s elektronickým zámkem. Zde najdete nový manuál, s jehož pomocí už ze superpočítače vytáhnete informace, pro které jste sem přišli. Hurá za Armstrongem, než z něj udělají něco nepřirozeného!
Sejděte o patro níž. Asi jste si všimli, že jedny dveře (jsou přímo pod kamerou) byly dříve zavřené. Nyní jimi již můžete projít. Prošmejděte celé ubikace vojáků, na jejich konci slezte dolů. Nakonec se dostanete k výtahu, kterým sjedete do laboratoří.

Terror In The Deep
Hlavní úkol: Zachránit Armstronga. Dostat se na soukromou palubu.
Problémy: Zabít Krále mimů. Vzpomenout si na předchozí díl série.
Nastává boj s Králem mimů. Je časově omezený, pak už nebude Armstrongovi pomoci. Z horních ochozů na vás neustále seskakují protivníci, ale protože jich není omezený počet, věnujte se jim jen tehdy, když je to opravdu nutné. Jinak se pouze okrádáte o čas. Hlavní je zabít Krále mimů, který běhá pod podlahou a občas vykoukne z nějakého poklopu. Buď si jej můžete pomocí ventilů podržet ve vzduchu, nebo do něj vystřelit pár ran pokaždé, když na vás jukne. Není těžké zjistit, kam právě míří – podlaha je částečně prosklená, takže jej neustále vidíte. Stačí v podstatě jen pár ran, takže by to nemuselo být až tak těžké. Až bude po něm, hra v této sekci končí, takže si nelamte hlavu s tím, jestli jste náhodou nenechali žít nějaké jeho poskoky.
Po tomto boji se můžete vydat dvěma směry – doprava nebo doleva. Doporučuji doleva. Je to jednodušší a trošku si odpočinete.
Skočte do vody a pod hladinou zatočte doleva, najdete otočný ventil. Otevřete přívod vody a doplavte na druhou stranu místnosti. Zde je otvor ve stropě, kterým se dostanete o patro výše (nepřipomíná vám to nic?). Nebojte, voda už výš stoupat nebude. Jestli chcete, vezměte si ze skříně šroubovák.
Na chodbě si promluvte interkomem s Armstrongem a můžete jít dál. Vyjděte o patro výš, za chvíli zjistíte, že vám cestu blokuje oheň. Otevřete na zdi skříňku s ovládáním sprinklerů a spusťte je. Oheň se uhasí a vy můžete pokračovat. Opět vystoupejte o patro výš a pokračujte až na velitelskou palubu.
Jděte chodbou, uhaste oheň pod podlahou a slezte pod chodníček. Prolezte až k centrálnímu schodišti, ale ouha, je zavalené. Takže opět slezte pod další chodník a dostaňte se do skladiště. Vraťte se na chodbu, vstupte do kanceláře a probouraným stropem vyskočte o patro výše. Přistupte k sošce na středním sloupu a aktivujte ji. Voila – jste venku z jednoho maléru a druhý klepe na dveře...

Endgame
Hlavní úkol: Uniknout z Ředitelova sídla a při té příležitosti provést malou sabotáž.
Problémy: Získat zbraně a dostatek munice. Zabít Volkova (to ale moc problém není...). Vyhrát souboj s Isako.
Vychutnejte si reklamní animaci a mějte chvilku trpělivosti. Smrtící stroj se porouchá, zabije jednoho vojáka a vám uvolní cestu ze zajetí. Seberte vojákovi zbraně a vyřiďte si to i s jeho kamarády. Probojujte se ke střelnici, zde najdete munice a zbraní požehnaně, tak se pěkně vyzbrojte.
Dojděte do jeskyně s můstkem, seberte zde výbušniny. Nejprve zatočte doprava a vyhoďte do vzduchu sloup s rozvody (v jeho zadní části je poklop, který musíte nejprve odkrýt). Pak se vraťte, přejděte můstek a naložte stejným způsobem s generátory. S robotem si nedělejte těžkou hlavu – u generátorů najdete protirobotickou munici. Pomocí radaru se dostaňte ke dveřím, které jste svou menší sabotáží otevřeli (jsou hned vedle střelnice).
Pobijte pár vojáků a posbírejte si munici do samopalu. Budete ji potřebovat. Za chvíli vyjede ze dveří Volkov a začne po vás střílet rakety. Je to ale ňouma. Stačí, když budete pobíhat ze strany na stranu a neustále po něm pálit ze samopalu. Většinu raket tak rozstřelíte ve chvíli, kdy je zafačovaný padouch vystřelí, takže ublíží jemu, a ne vám. Zhruba za pět vteřin bude po něm a spadne do lávy. Pobijte zbytek vojáků, nasbírejte si munici a přejděte přes můstek k výtahu.
Vyjděte z domu a tradičním způsobem se vypořádejte s Isako a jejími pomocnicemi. Nemělo by to být nic těžkého, už jste zažili mnohem horší okamžiky. A vida, je před námi poslední mise.

Preemtive Strike
Hlavní úkol: Zastavit útok na Khios.
Problémy: Zničit Supervojáky.
Posbírejte si munici kolem sebe. Je jí tu opravdu spousta, najdete zde i pár slušných zbraní – například odstřelovačku nebo raketomet. Jděte kousek po cestě, u prvních Supervojáků narazíte na protilátku do Utility Launcheru. Seberte si ji a vypořádejte se s první větší várkou nepřátel. Nejlepší je postarat se nejdřív o běžné padouchy a až pak se zaměřit na ona obrovská monstra. Zničíte je tak, že do nich střílíte vším možným (pokud možné těžším kalibrem, nejlépe raketometem či samopalem, na dálku je výborná odstřelovačka), až se z nich začne kouřit a na chvilku se vypnou. Pak si rychle vezměte do ruky Utility Launcher a vystřelte na ně protilátku. Pozor, Supervoják za chvíli vybuchne, je lepší nebýt v ten okamžik v jeho blízkosti.
Ze stejného místa, kde jste našli protilátku, si vezměte výbušninu a připevněte ji na skálu. Až dojde k výbuchu, máte první část úkolu hotovou. Nyní se nechte vést cestou až na větší prostranství s ruinami, cestou ničte nepřátele a Supervojáky. Až vyčistíte i zmíněné rozvaliny, jste téměř u konce. Doplňte si munici, zdraví a brnění a pokračujte dál – objevíte se na stejném místě, kde jste začínali. Zde naprosto tradičním způsobem vyřiďte hlavního Supervojáka (vydrží o něco více než ti ostatní)... A jste u konce. Doslova. Zdálo se vám to krátké? Možná. Ale rozhodně to bylo výborné, ne? Doufejme, že se již brzy setkáme u dalšího dílu série No One Lives Forever...

Autor:




Nejčtenější

Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser’s Minions
Hopsavé RPG je zpět a krásnější. Recenze Mario & Luigi: Superstar Saga

Netradiční, avšak stoprocentně funkční a zábavná kombinace RPG a hopsačky se ukázala jako recept na hit. Proč si tak nezopakovat díl, kterým to vše začalo?  celý článek

The Orange Box
Risk, který vyšel. Legendární The Orange Box oslavil desáté narozeniny

Už je to deset let, co vyšel slavný The Orange Box od firmy Valve. Nápad vydat tři nové, zcela odlišné hry v jedné krabici, byl sice na první pohled šílený,...  celý článek

Cook, Serve, Delicious! 2!!
Ukažte Pohlreichovi, kdo je tady šéf. Recenze Cook, Serve, Delicious 2

Gastronomie už pomalu proniká i do her. Druhý díl originální akční hry Cook, Serve, Delicious! 2!! je tak povedený, že pobaví i toho, koho vařit vůbec nebaví.  celý článek

Civilization III
Třetí díl kultovní Civilization je dočasně zdarma. Nepropásněte ho

Využijte časově omezené nabídky a zařaďte si starší, ale stále skvěle hratelný třetí díl Civilizace do vaší steamové knihovny úplně zdarma.  celý článek

Wolfenstein: The New Order
Která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc?

Napište nám, která střílečka vás za poslední léta bavila nejvíc a proč. Na vaše odpovědi se těšíme v diskuzi pod článkem.   celý článek

Další z rubriky

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Mafia: The City of Lost Heaven
Legendární první Mafia je opět v digitální distribuci

Fanoušci nejpopulárnější české hry všech dob si konečně zase mohou koupit její digitální kopii.  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.