Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

No One Lives Forever - 2. část návodu

  12:00aktualizováno  2:13
Včera jsme vám přinesli první část návodu na unikátní špionskou 3D akci No One Lives Forever, a abyste nemuseli na pokračování dlouho čekat, přinášíme vám jej již dnes. Podíváme se do přístavu, na loď, na dno mořské i do rozlehlé rezidence jistého bohatého a vlivného muže...

Visit to Santa‘s Workshop
Úkol:
- Ničení zámků pomocí zapalovače
- Používání časované bomby
Vezměte si ze stolu zapalovač, který použijte druhým módem (next function) na dva zámky. Poté si vezměte ze stolu časovou bombu (vypadá jako rtěnka) a hoďte ji k terči.
Loading.

A Tenuous Lead, Scene 1
Vnikněte do střeženého objektu (v budově naproti vchodu je vesta), jděte doleva, kde u velkých nádrží otočte kolem. Jděte dál, kde vejděte do budovy, projděte jí (v šatně po levé straně ve skříňce je vesta), opatrně kolem páry, u elektrického proudu sejděte po schodech dolů, sejděte po dalších schodech dolů, kde v místnosti pákou vypněte elektrický proud. Jděte zpět, až úplně nahoru, kde dřív byla elektřina, a vylezte tam po žebříku nahoru. Otevřete dveře, skočte dolů a kolem vypusťte kyselinu v jedné z místností. Vraťte se zpět, sejděte po jedněěch schodech dolů, vejděte do dveří naproti, kde na konci místnosti seberte kolo. Vraťte se zpět ke schodišti, kolo nasaďte na trubku a jednou s ním otočte. Jděte do místnosti dolů, kde jste vypnuli elektrický proud a vejděte do dveří, kterými projděte do dalšího levelu.
Loading.

A Tenuous Lead, Scene 2
Vejděte do budovy, projděte ke dveřím na konci ven, kde vejděte do skladu naproti.
Možnosti:
a) dveřmi
b) oknem přes střechu na pravé straně
Rozhodně až budete vevnitř, tak tam aktivujte na čtyřech barelech bomby (jeden je venku). Poté se vraťte na začátek levelu a vejděte do dveří nalevo od auta.
Loading.

A Tenuous Lead, Scene 3
Vyjděte po schodech nahoru, kde otevřete dveře, projděte chodbou na konec, kde projděte dveřmi nalevo do exitu. Projděte pod kovovými schody, jděte rovně, na konci doleva, kde vejděte do dveří. Tunelem doprava, doleva a rovně. Na konci vyjděte ven, u plotu ustřelte zámek a vylezte po žebříku nahoru. Počkejte si na jeřáb s bednou, na kterou skočte a nechte se dovézt do dalšího kola.
Loading.

A Tenuous Lead, Scene 4
Jděte rovně, na pravé straně vyfotografujte modrý barel (1/4) a dejte se doprava. Projděte až úplně na konec, kde vejděte do dveří, vejděte do dalších dveří na konci, čímž se dostanete do místnosti, kde vyfotografujte žlutý barel (2/4). Projděte dveřmi do další části skladiště. Jděte rovně až na konec, kde vyfotografujte červený barel (3/4). Vyjděte po schůdkách nahoru, přivolejte si výtah červeným tlačítkem, a až s ním vyjedete nahoru, vyfotografujte tam zelený barel (4/4). Vraťte se zpět ke vchodu, odkud jste přišli, zahněte doleva a vlezte do potrubí (rozsviťte si lampičku). Prolezte do třetí odbočky zprava a vylezte ven. Prolezte pod trubkou dole k plotu, kde zapalovačem přepalte zámek, vylezte po dvou žebřících nahoru a vejděte do dveří s nápisem „C-18“. Opět vylezte po žebříku nahoru, jděte do chodby, na rozcestí vylezte po dalším žebříku nahoru a...
Loading.

A Tenuous Lead, Scene 5
Na zemi seberte zapalovač, s kterým přepalte zámek na dveřích. Jděte doprava, před výbuchem zahněte do místnosti napravo, kterou projděte, v chodbě opět doprava, kde v místnosti vypněte páčkou elektrický rozvod. Po shozeném železe (trámu) přeskočte na zbytek „mostu“ a projděte dveřmi. Jděte doprava, u elektrického proudu seskočte dolů do místnosti, ve které seberte tlumič a u dveří pistoli. Projděte dveřmi, dejte se doleva, kde na konci ustřelte kohout, čímž se začne napouštět voda. Počkejte si, až stoupne voda, vyplavte nahoru a zavřete za sebou masivní dveře. Tím vám přestane hrozit smrt utonutím a vy se můžete vydat chodbou rovně, do místnosti napravo, projděte další chodbou přes řídící místnost, za kterou zahněte do místnosti napravo, kde klikněte na rádio.
Loading.

H.A.R.M.‘s Promise
Úkol:
- střílení z harpuny
- používání Belt Buckle
Vezměte si výstroj a skočte do vody, kde střelte do obou terčů. Poté si vezměte kotvu (Belt Buckle) a vystřelte jím ke sloupu č. dva (musí se vám ukázat modrý zaměřovač).
Loading.

The Dive, Scene 1
Vyjděte z pokoje na chodbu, na rozcestí se dejte doprava (za vozíkem je vesta), kde projděte dveřmi. Sejděte po schodech dolů k opilci, u něhož ustřelte zámek od dveří a vejděte dovnitř. V místnosti vyjděte po schodech nahoru, v chodbě doprava (pozor na nepřátele nahoře na zábradlí), u vozíku seberte Intelligence Item a zahněte doleva, kde vejděte do pokoje č. 208, a seberte tam další Intelligence Item (na posteli). Vraťte se zpět, jděte doleva a vejděte do pokoje č. 203, kde seberte vestu. Vraťte se zpět k vozíku, u něhož jste sebrali Intelligence Item a vejděte do pokoje č. 207. Na stole seberte film, otevřete okno na pravé či levé straně a zabijte chápka v okně budovy naproti. Vyskočte na římsu, jděte doleva, čímž se dostanete na plošinu s žebříkem – odtud sestřelte chlápka v okně naproti a pomocí Belt Bucklu se dostaňte do téhož okna.
Loading.

The Dive, Scene 2
Oknem vlevo vylezte ven na střechu, kde otevřete okno pod světlem. Jděte doleva (za schody je brnění a Intelligence Item), vyjděte po schodech nahoru, kde otevřete kryt od šachty, kterou prolezte. Skočte na okap napravo, přeskočte na boudu naproti a z boudy seskočte na zem (v boudě najdete zprávu, kterou seberte). Na konci vylezte po živém plotu, jděte po dalším okapu a oknem po levé straně vlezte dovnitř. Na konci se rourou propadnete do kuchyně, ve které seberte vestu a Intelligence Item (na plotně). Vyjděte na chodbu, jděte doprava (u pohovky leží Intelligence Item), doleva, opět doleva, kde u zamčených dveří sestřelte nejprve chlápky za zábradlím – ze dveří vyjde civilista, vy jimi projděte též a jděte do exitu.
Loading.

The Dive, Scene 3
Vplavte do trhliny v lodi, proplavte okolo elektrického proudu do dveří, dejte se chodbou, kde vplavte do prvních dveří napravo do kajuty, kde seberte blok na stole. Pokračujte dál ke schodům, kde na vás čekají žraloci. Naproti vplavte do šachty a proplavte jí až do místnosti, odkud vylezte dveřmi a dejte se doprava. Na konci plavte trhlinou okolo elektrického proudu. Plavte doleva (nalevo leží plány) a potom dalšími dveřmi vzadu na rozcestí doprava, kde seberte v šuplíku Intelligence Item a z postele knihu. Nyní se vraťte zpět k trhlině s el. proudem (pozor na potápěče), odkud plavte k otevřeným dveřím na konci chodby (rovně) do skladu. Vzadu plavte do další chodby, po schodech dolů, doprava, u víka šachtou nahoru, kterou proplavte a na konci pokračujte nezabarikádovanou chodbou. Vplavte do trhliny nahoru.
Loading.

If Dur Demands are Not Man
Úkol:
- Ovládání zbraně – oslepovač
- Pes - robot
Ze stolu si vezměte oslepovač (vypadá jako rozprašovač) a použijte ho zezadu na vědce. Z dalšího stolu si vezměte psa (robot) a položte ho před klec s hlídacím psem . Nyní jděte do exitu.
Loading.

A Man of Influence, Scene 1
Tento level je trochu na špionážní téma – tzn., že vás nikdo a nic nesmí vidět a ani nesmíte nikoho zabít. Ze stolu si vezměte Intelligence Item, v chodbě se dejte doleva (pozor na kameru napravo/za vámi), opatrně do místnosti nalevo, kterou projděte a jděte na WC naproti. Zde shoďte tři prkna vejděte do dílny, kde seberte Intelligence Item na prknech a nepozorovaně se dostaňte ke dveřím napravo. Nyní se musíte dostat do místnosti napravo v chodbě před vámi, kterou však hlídá stráž a dvě kamery (jedna je před vámi a druhá za vámi/nad vámi). Vejděte do místnosti (s dveřmi) nalevo v chodbě před vámi, kde se schovejte a seberte ze stolu Intelligence Item. Nyní vyjděte z místnosti, vejděte do kanceláře nalevo (pozor na civilistu), kde zapalovačem zapalte odpadkový koš, čímž přivoláte stráž z již zmiňované místnosti, a proto se běžte rychle schovat do místnosti, ze které jste před chvílí vyšli, a po přejití stráže rychle proběhněte do místnosti napravo, kde přehoďte páku, schovejte se za polici a po přejití stráže se běžte opět schovat do již známé místnosti. Nyní jděte do místnosti na druhé straně chodby, kde vejděte do místnosti se jménem „Baron A. Dumas“, kde seberte ze stolu Intelligence Item a poté přehoďte páčky na stole, čímž si otevřete tajnou místnost. Zde opět přehoďte páku, vyjděte po schodech nahoru, jděte do dveří před vámi, zde opět vyjděte po schodech nahoru a u dvou strážných zahněte doleva, kde přehoďte páku na levé zdi, čímž si částečně otevřete kopuli. Seskočte do pokoje, na stolku seberte film a u něj stiskněte tlačítko (vyjede model objektu). Projděte dveřmi, čímž se dostanete na již známé místo, ze kterého dojděte na začátek levelu (chodbou rovně, doprava a do místnosti nalevo).
Loading.

A Man of Influence, Scene 2
Na začátku nechte pár okamžiků jednat vašeho parťáka, který vyláká jednoho ze strážných z boudy ven a poté ho zmlátí. Vy zabijte druhého strážného v boudě (pozor na kamery), pákou si otevřete dveře, u psa v kleci seberte Intelligence Item a vejděte dovnitř. Projděte dveřmi nalevo, dalšími dveřmi, čímž se dostanete ven, kde vejděte do dveří nalevo. Jděte rovně, na konci doprava, po žebříku nahoru, kde v místnosti nalevo vyfotografujte knihu (1/3) a na zemi seberte vestu. Vraťte se zpět ven a vejděte do skladiště naproti. Nalevo za bednou seberte žíravinu, po bednách vyskákejte nahoru a přeskočte k otvoru naproti, kde seberte obvaz, otevřete poklop a seskočte dolů. Vejděte do chodby nalevo, kde vyjděte po schodech nahoru, v místnosti zabijte dva chlápky, vyfotografujte další knihu (2/3) a seberte Inelligence Item. Nyní se vraťte zpět ven, kde napravo přeskočte přes koleje na druhou stranu a projděte dveřmi nalevo (vzadu). Vejděte do dveří nalevo, na stole seberte Intelligence Item a ve velké místnosti obejděte plot. Na konci vylezte po žebříku nahoru, po plošině dojděte až na konec, čímž se dostanete do chodby (v místnosti nalevo je vesta), na jejíž konci v místnosti vyfotografujte poslední knihu (3/3). Vyjděte ven z budovy, kde projděte branou nalevo.
Loading.

A Man of Influence, Scene 3
Zazvoňte u dveří od domu – zde už jen budete dávat otázky. Odpovědi: u dveří 1, 2, 1 a u barona Dumase 2, 1, 2, 2, 2, 2, 1, 1.
Loading.

Forther Investigation Required
Úkol:
- Nyní se musíte naučit pomocí rozkódovače otevřít elektrický zámek a pomocí brýlí s módem infračerveného pohledu odhalit normálně téměř neviditelné paprsky.
Loading.

Safecracker, Scene 1
Nalevo vylezte po žebříku do budovy (v budově vepředu je na rýsovacím stole plán a hned vedle vesta), projděte až k dalšímu žebříku (u něj se válí obálka), po kterém slezte. Dejte se nalevo od žebříku (v šachtě od výtahu je další obálka), na konci je žlutý vozík, který když zapnete, vyzdvihne vám roletu naproti němu. Projděte právě zpřístupněným vchodem, kde sejděte po schodech dolu a otevřete dveře od místnosti (vzadu na stole je obálka), jděte až dozadu k drátěnému plotu, u jehož dveří odstřelte zámek a stiskněte spínač na stroji. Pokračujte dál k výtahu, kterým vyjeďte nahoru, pomocí beden přeskočte přes plot a „hopla“, jste opět na začátku kola. Tentokrát však nikam dovnitř nechoďte, ale jděte raději k plotu (naproti dvěma vozidlům), u kterého odstřelte zámek na dvířkách a jestli chcete pokračovat ve hraní, odjeďte výtahem nahoru, volbu nechám na vás.
Loading.

Safecracker, Scene 2
A je tu zpěvačka (operní zpěvačka s nadměrnou nadváhou), stačí jen nahnat naši hvězdu napravo k barelu s vodou pod ním a rádiem na něm a nalevo pak zapnout vysoké napětí (v tu chvíli, když jde okolo barelu). Samozřejmě vám neuškodí, když budete střílet dělníky v montérkách. Až zpěvačka dozpívá (jen zmizení její osoby zastaví její hlas), odjeďte výtahem, ke kterému se zpřístupní cesta až po jejím skonání (výtah je hned u barelu).
Loading.

Safecracker, Scene 3
Jděte rovně přes panely (hned na prvním sloupu, který uvidíte je zpráva), na konci zahněte doleva a (napravo u plotu je vesta) projděte až dozadu, kde (po schodech nahoru je obálka) napravo přeskočte zábradlí a slezte po krabicích na zem. Za dveřmi se zámkem, který odstřelte (je tam obálka a opodál vesta a plán) se podívejte na strop a uvidíte úchyt, za který se můžete zachytit „kapesním lanem“, čímž se dostanete o patro výše. Jděte doprava a u schodiště se znovu vytáhněte o něco výše. Venku vyskákejte po krabicích na střechu, po panelech přejděte až vpravo dozadu k výtahu, kterým sjeďte dolů a pak už je stačí vylézt na jeřáb.
Loading.

Safecracker, Scene 4
Vejděte do dveří (u skříněk leží fotofilm), vyjděte dalšími dveřmi z místnosti a venku (v místnosti naproti leží na bednách vesta) nalevo odstřelte červené barely vzadu. Slezte nalevo po žebříku dolu a po modrých bednách vyskákejte až do šachty. Prolezte šachtou do další místnosti, ve které přelezte z trubky na modrý stroj, odstřelte kusy kovu (vypadají jako žaluzie) a přeskočte na žebřík, po kterém vylezte nahoru. Zezadu na stěně otevřete bílý kryt a stiskněte tlačítko, tím se vám odevřou dveře od výtahu. Po žebříku lezte do šachty dolů a za chviličku přijede výtah, kterému otevřete na stropě poklop a skočte do něj. Z můstku po pravé straně skočte do bazénu (uvnitř plave dopis), naproti vstupte (dvojitými) dveřmi, projděte dalšími vpravo vzadu do místnosti (pod potrubím leží dopis), projděte do dalších dveřích (Window Washer, kde najdete vestu), kde stiskněte tlačítko a jděte zpět do předešlé místnosti, do chodby, odkud jděte napravo dvojitými dveřmi a znovu potrubím, znovu přes výtah (dole je vesta), přelezte přes můstek nad bazénem na druhou stranu (kde na zemi leží kufřík), kde na zábradlí stiskněte tlačítko, a až přijede „výtah na natírání“, skočte do něj a ještě jednou si zmáčkněte tlačítko (tentokrát na „výtahu“).
Loading.

Safecracker, Scene 5
Naproti otevřete zašupovačky a projděte jimi (na stole leží obálka a nalevo v šatníku leží vesta), dejte se chodbou nalevo (v pokoji po pravé straně na rohu je „Inteligence Item“ a v místnosti na dalším rohu leží v knihovně obálka, ve výtahu je další vesta a po levé straně za zašupovačkami pod stolem je obálka). Projděte okolo všech kanceláří až dozadu do dveří, kde se přes rouru dostanete na druhou stranu (napravo ve velké místnosti s několika počítači leží kufřík). Jděte chodbou rovně a projděte dvojitými dveřmi do uličky napravo, kde najdete v místnosti vestu. Pak se vydejte chodbou doprava (nalevo na dámských záchodkách najdete v poslední kabince aktovku, za zašupovačkami leží hned na dolní poličce film, nalevo hned ve dveřích za rohem leží vesta, nalevo pak úplně vzadu za zašupovačkami je promítárna a ve třetí řadě leží na zemi dopis). Naproti v místnosti s vyztuženými okny použijte rozkódovač na zámek hned u okna, čímž se vám odevřou dveře od výtahu (chodbou dozadu, v jídelně leží na stole dopis). Až budete mít posbírané úplně všechny skryté věci, vstupte do výtahu a odjeďte.
Loading.

Safecracker, Scene 6
Jděte rovně, doleva (za zašupovačkami napravo je dopis) a naproti do uličky přes velkou místnost. Nalevo v místnosti vypněte proud (u obrazu leží náboje, dále v místnosti vzadu vedle schodů zase vesta a v místnosti za zašupovačkami je taška vzadu za stolem, nahoře po schodech je za dveřmi s okénkem vesta). Jděte doleva přes místnost s automatem do další větší místnosti (u počítačů leží obálka a dopis). Vyjděte po schodech nahoru a vstupte hned prvními zašupovačkami po levé straně do místnosti se spícím vojákem (na židli je vesta, voják tam vždy nesedí a nespí - jen když pracujete potichu). Projděte zadními dveřmi, vyjděte po schodech nahoru a přes zašupovačky vejděte do další místnosti. Zde pohněte obrazem s liškou a použijte rozkódovač na zámek pod obrazem, tímto se vám v krbu odsune stěna a vy vlezete do tajného vchodu. Před další místností si nasaďte brýle a zapněte mód infravidění, uvidíte paprsky, kterých když se dotknete, vypustí se jedovatý plyn. Projděte přes tři takovéto místnosti s paprsky a ve vchodě mezi třetí a čtvrtou místností otevřte poklop na podlaze, vlezte dovnitř (dvě místnosti dozadu je dopis) a prolezte pod čtvrtou místností . Na konci otevřete poklop a v místnosti (seberte dopis z poličky) vyfotografujte knihu ležící na polici.
Loading.

A zde opět pro dnešek končíme. Ale nebojte se, velice brzo vám již přineseme závěrečnou část návodu, ve které se projdeme po orbitální stanici, zabloudíme v džungli a nakonec (snad) vyřešíme celý tento zapeklitý případ.

Autor:


Témata: krb, Robot

Nejčtenější

Žádný milovník vláčků by si neměl nechat ujít český projekt Mashinky

Mashinky

V českých luzích a hájích se kutí mnoho zajímavých projektů. Jedním z těch nejsledovanějších jsou cenami ověnčené...

RECENZE: První placený přídavek pro český Kingdom Come je rozpačitý

Kingdom Come: Deliverance: From Ashes DLC

Placený přídavek From the Ashes nepřináší nic z toho, proč Kingdom Come tak milujeme. Možnost spravovat vlastní vesnici...



RECENZE: Erotický horor Lust for Darkness neděsí ani nevzrušuje

Lust for Darkness

Nezávislá polská hra slibovala kombinaci erotiky a hororu. Krve i nahých lidí je tu sice přehršel, ale přesto je...

Neonacisté verbují děti pomocí Fortnite a Minecraftu

Parodie na Minecraft nazvaná Mein Kraft (Ilustrační obrázek)

Řada populárních online her oblíbených především u mladých hráčů je ideálním prostředím pro náboráře extrémistů.

Saúdská Arábie zakázala desítky videoher, neunikl ani třetí Zaklínač

Zaklínač 3: Divoký hon

Saúdská Arábie zakázala sedmačtyřicet videoher v reakci na sebevraždu dvou dětí. Důvodem je podezření, že sebou nechaly...

Další z rubriky

The Culling 2 byl takový průšvih, že se autoři raději vrací k prvnímu dílu

Vývojářský tým Xaviant

Vydání multiplayerové střílečky The Culling 2 bylo takovou ostudou, že se vývojáři rozhodli hru stáhnout z obchodů a...

RECENZE: Rozšíření Warframe nazvané Sacrifice dál buduje silný příběh

Warframe: The Sacrifice

Zhruba jednou za dva roky přibude do Warframe výpravná příběhová mise. Většinou ukrývá nezapomenutelný emotivní moment...

Pokračování Theme Hospitalu nazvané Two Point Hospital vyjde v srpnu

Two Point Hospital

Strategie Two Point Hospital, v níž se budeme starat o vlastní nemocnici, vychází 30. srpna.

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!



Najdete na iDNES.cz