Vlak do pekla
Ocitáte se ve vlaku do texaského zapadákova Redeye, odkud byl "hlášen výskyt
zombií". Váš spolucestující Hiram vám vysvětlí detaily případu, a poznamená, že
má divnou předtuchu. Někdo po něm prý jde.
Vzápětí nato se jeho předtucha potvrdí...
Ani nezastrkujte pistole, a běžte si "pokecat" s lidmi ve vagónu.
Stanou se z nich vlkodlaci! Nu což, sejmout. Dveře dozadu jsou zamčené, tak
směřujte k lokomotivě skrze vagóny a po jejich střechách. Stranger poznamená, že
někde by měl být Hiramův kufr plný věcí. Je to prostřední bedna nalevo od
zdvihatelné krabice ve vagónu se zavazadly, ale otevřít jde pouze sekerou
(později). Vagón s masem obsahuje i dva živící se vlkodlaky, jinak klidno. Na
uhláku seberte sekeru, a pak přeskočte na střechu lokomotivy. Na levé bočnici
leží strojvedoucí, a má u sebe klíč. Vracejte se zpátky, zabíjejte bestie, a v
zavazadlovém vagónu rozsekněte zmíněnou bednu. Uvnitř jsou nějaké stříbrné
náboje (hurá!) a lékárnička. Zamčeném dveře ve vašem vagónu odemknete
strojvůdcovým klíčem, další vzpříčené odstraníte sekerou. Na konci vlaku vylezte
nahoru na střechu- čeká vás tam Hokkendireský vrchní vlkodlak a tuhý souboj-
uskakujte a střílejte dokud bestie nechcípne. Z vlaku se pak dostanete "snadno"-
po výbuchu lokomotivy.
Městečko Redeye
Toto "městečko" je pravý americký buranov o jedné ulici, ale má kupodivu asi
stovku obyvatel. Nemrtvých... Na nádraží sleduje váš explozivní příjezd místní
farář, který vás zasvětí do situace. Váš přítel Scat Dazzle byl zabit, mrtví
ožívají a žerou živé, a jediný způsob jak se jich zbavit je "oddělit hlavu od
těla". Reverend na to má lopatu, vy pistole, ale před kostelem si můžete sebrat
podobnou. V kostele, který se stane vaší základnou, zjistíte že smrt vašeho
kamaráda není definitivní. Má totiž svého vúdú ducha, který ho dokáže přivést
zpět, ale chce to rum, doutníky a kostěný prach (černošská magie je trochu
svérázná). Kromě rumu všechno máte, pro něj si musíte zajít do "Saloonu". Takže
jděte ven, zpět k nádraží a na hlavní -jediné- ulici doprava. Cestou rozpatlejte
pár mozků (zombíci umírají relativně snadno), ale nezdržujte se- nepřátelé se
rodí stále noví, zvláště na hřbitově u kostela. Saloon nemůžete minout- uvnitř
seberte láhev z baru a spěchejte zpět na posvěcenou půdu. Použijte Rum na Scata,
"Baron Samedi" ho oživí, první úkol je za vámi. Promluvte si s reverendem a se
Scatem stojícím venku.
Dále musíte přivést do kostela všechny přeživší lidi. Cestou se stavte na telegrafní stanici (hned u nádraží), je zničená ale najdete tu doktorskou brašnu. V domě naproti jsou nějaké náboje. Pak postupujte až na konec města, kde jsou dvě farmy na kopečku. Nejdřív se vydejte ke Smithovům (doprava), a cestou zlikvidujte pár zombií včetně nemrtvého psa. Prohlédněte si přízemí, a na zadním dvorku zastřelte zombie krávu (tomu říkám nápad!). Nahoře v temné místnosti se skrývají Smithovi, budou vás následovat. Vezměte si lékárničku. Pozor, nahoru za vámi přijde návštěva! Zubatá... Půjdete-li do sklepa, dočkáte se od manželů několika slušných hlášek, stejně tak zkuste venku začít zdrhat k Jenkinsnovým. K těm ostatně musíte. Než vlezete dovnitř, prohlédněte si stodolu. Budete napadeni stádem zombie krav - tomu říkám maso ;-) Všimněte si zablokovaných dveří do sklepa za budovou. Pak vstupte zadním vchodem, ale opatrně, z rodinky uvnitř trochu opadává maso... V ložnici je v truhle pár nábojů do pistole a na skříni leží střely do brokovnice. Venku vás přivítá paní Smithová s další skvělou konverzací. Vraťte se do městečka, a cestou přiberte z prvního domu dalšího živého. Pak se zastavte v šerifově úřadovně. Je tu lékárna a docela hodně nábojů, a v cele bručí šerifův zástupce. Řekne vám že jeho šéf ho zamkl a šel do Saloonu (...). Promluvte si i s paní Smithovou. Zaskočte do Saloonu a odpráskněte šerifa (správně po kovbojsku!), a seberte mu klíč. Vysvobozený zástupce vám daruje brokovnici (!!!) a v cele je ještě krabice s náboji do ní. A teď už rychle do kostela.
Po příchodu vám paní Smithová řekne, že ve sklepě u Jenkinsových zůstaly děti! Chce to zvláštní zaklepání, aby otevřely. A protože s brokovnicí v ruce se dá užít spousta legrace, vydejte se zpět do města. Nad Saloonem je bordel- vlezte tam a zachraňte městskou "sociální pracovnici". Vezměte jí sebou k Jenkinsovým, zabušte na dveře od sklepa, a děti otevřou. Promluvte si s nimi, musíte je přesvědčit aby šly s vámi. Doveďte všechny tři osůbky do kostela, a venku si promluvte se Scatem. Pak dovnitř, vyzpovídat Smithovy a jejich děti. Kluk vám řekne, že poblíž je starý opuštěný důl, odkud "lezou čerti". Ukáže vám cestu dovnitř...
Opuštěný důl
Vstupte dovnitř s připravenou brokovnicí, a vyříkejte si to s tlupou zombíků.
Vydejte se po kolejích úplně vpravo, za čas dojdete k "Tunelu C". Tím pokračujte
až k mostu, hned za ním jsou nalevo schody, které vás dovedou do důlní
elektrárny (Powerhouse). Pozor, hned za vámi tam vleze zombie! Pak seberte
baterii, plynovou masku, dynamit a brokové náboje z truhlice na podlaze. Pořádně
si prohlédněte mapu dolu na stěně (je dobré si ji překreslit). Pak ve všech
sekcích zapojte světla pomocí ovládání generátoru. Vraťte se kus zpátky a podle
mapy najděte "Tunel A". Uvnitř je místnost se zeleným plynem (nalevo). Nasaďte
si masku než tam vlezete. Uvnitř jsou dvě bedýnky s brokovou municí. Pak si
zajděte do "Tunelu D", do skladu dynamitu. Až ho najdete, pokračujte až doprava.
Je tam několik beden s výbušninami. Jednu zvedněte a dejte ji do výtahu, pak ho
pákou odešlete do výdejny (Transfer Room). Potom musíte najít místo kde je mezi
patry tunelů propast. Budete jí muset přeskočit. Pak směřujte rovnou do výdejny,
a cestou likvidujte všechny zombie. Na levém výtahu je dynamit, co jste poslali
zezdola- přeneste ho až napravo k dalšímu výtahu a stiskem páky odešlete. Pak se
vraťte k mostu v "Tunelu C" a jděte k předákově budce (Foreman's Shed). Napravo
od ní je váš dynamit- seberte ho. Přejděte křižovatku, potom doleva, a po
kolejích. Položte výbušninu před zával, poodstupte (!), zamiřte, a výstřelem z
pistole ji "aktivujete". Zával je pryč, jde se dál. Malé slizké zelené mrchy si
odstraňte z cesty brokovnicí. Nakonec dorazíte ke křižovatce- vydejte se po
levých kolejích... a ocitnete se v díře plné zeleného slizu! Rozstřílejte
všechny bestie, a čeká vás další level.
Hledání mystických kamenů
Nacházíte se v prostoře silně připomínající hrobku. U mrtvé zombice leží lékárna
a náboje do brokovnice, o kousek dál Mystický kámen číslo jedna. Všimněte si
rytiny na něm. Pak za pravidelného "čištění" oblasti od potvor postupujte stále
dolů chodbou kde hoří oheň. Na dně se dejte doleva dopředu, najdete Centrální
místnost s podstavci pro kameny. Položte první na odpovídající symbol (budiž
světlo!). Nyní je vaším úkolem sehnat zbytek ze silně zapastěných místností, tak
pokračujte ve směru kterým jste přišli až k výtahu aktivovanému pákou. Doveze
vás ke komnatě ve které leží druhý "menhir"- prohlédněte si pečlivě symboly na
zemi, protože až kámen seberete, podlaha zmizí a zbudou jen ony. Musíte pak
přeskákat nazpět, stylem: nejprve nalevo na oko, potom na kruh, a pak dlouhý
skok až na římsu. Až svou kořist umístíte v Centrální místnosti, otevřou se
dveře. Tentokrát si trochu víc zabojujete, a past spočívá ve zdvihající se
podlaze (aktivována uzmutím kamene a prvním krokem z rampy). Jediná rada zní-
než z rampy slezete, namiřte si to k východu a zdrhejte co můžete... Výsledkem
vaší snahy bude (kromě přežití) otevření dalších dveří (kde číhají další zelené
mrchy). Zde musíte přeskákat po balvanech až k římse se čtvrtým kamenem- jakmile
bude ve vašich rukou, vyletí ze země mezi balvany rotující čepele. Cesta zpět
není příliš těžká, jen musíte dobře skoky načasovat. Za pátými dveřmi čeká
(prozatím) poslední kouzelný šutr, a zdaleka nejhorší past. Na konci této chodby
si všimněte páky v rohu naproti kameni, a silně doporučuji si ozkoušet, jak se k
ní dostanete nejrychleji, a použít save. Po sebrání kamene začne proudit do
místnosti voda, a jediné co vás uchrání od smrti je bleskurychlé stisknutí této
páky. Voda pak odteče a uvidíte nový průchod. Tato chodba sice vede ke svobodě,
ale skrze nechutné špičáky vyjíždějící ze stěn i z podlahy, a je velmi těžké
dostat se ven. No, nakonec to zvládnete, a všechny kameny dosednou na své
podstavce v Centrální místnosti. Napravo se otevřou dvířka, tak si připravte
nervy. Čeká tam hlavní, pěkně lovercraftovsky
vykreslená zrůda... ačkoliv bojovat nebudete muset. Až bude po všem, opatrně přejděte most, seberte poslední
mystický kámen a pokecejte s Baronem. Nakonec bleskově vyběhněte z místnosti a
chodbou pryč. Ende druhá epizoda, gratuluji k přežití!