Nové screenshoty z MMORPG Star Wars Galaxies

12:05aktualizováno  18. listopadu 11:06
Nové screenshoty z MMORPG Star Wars Galaxies
Dnešní doba žánru MMORPG přeje a toho je nutné využít. Mnohé týmu si tak nenechají ujít alespoň příležitost vytvořit fungující a hlavně peníze vydělávající projekt. On-line boomu neunikla ani společnosti Lucas Arts, která pro účely MMORPG Star Wars Galaxies, využije slavný a celosvětově oblíbený svět Hvězdných Válek. Hráči, kteří neodolají a této on-line hře podlehnou, budou přeneseni do období po zániku první Hvězdy Smrti, kdy probíhají boje mezi Impériem a Rebely. To znamená dostatečné zdůvodnění pro bojové zaměření této MMORPG. Hra se bude odehrává na těch nejznámějších planetách včetně Tatooine a Naboo. Více se již dozvíte v tomto podrobném článku, nové screeny si pak prohlédněte v této galerii.

Star Wars Galaxies Star Wars Galaxies Star Wars Galaxies

For Games 2017
Tipy z For Games: před vydáním si můžete zahrát očekávané pecky

Na veletrhu videoher a interaktivní zábavy For Games, který až do neděle 22. října probíhá v areálu PVA Letňany, si můžete zahrát hned několik her před jejich...  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Grand Theft Auto 5
Jakým typem hráče jste?

Stejně jako se hry dělí do mnoha různých žárů, z nichž každý má svoje specifické publikum, dělí se do kategorií i hráči. Vzájemné nepochopení těchto skupin pak...  celý článek

Gabe Newell
Gabe Newell se díky Steamu zařadil mezi 100 nejbohatších Američanů

Slavný ředitel firmy Valve patří podle magazínu Forbes mezi stovku nejbohatších Američanů.  celý článek

Fire Emblem Warriors
RECENZE: Ve Fire Emblem Warriors sekáte nepřátele po desítkách najednou

Ve Fire Emblem Warriors budete na bojišti rozsévat smrt jako nepřemožitelný hrdina nebo hrdinka. A to vše umocněné přepálenými animacemi zdrcujících úderů.  celý článek

The Evil Within
Hru od autora Resident Evilu bude pohánět stejná technologie jako Doom 4

The Evil Within je horor příští generace, a to obsahově i graficky. Titul totiž bude pohánět technologie id Tech 5, na které běžela například akce Rage a...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři