Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Rubačku Hellraid nezrušili, významně ji však přepracovali

  13:25aktualizováno  13:25
Citelné změny vedly vývojáře akce Hellraid k jejímu odkladu. Hra měla původně vyjít v průběhu letošního roku, změnila však základní technologii, a oproti původním plánům tak vyjde i pro konzole příští generace.

Hellraid nově běží na Chrome Enginu 6, který již ve studiu Techland využívají k vývoji hry Dying Light. A autoři tvrdí, že tato změna umožní vydání titulu i pro nové konzole. Přepracování se však dočkal také bojový systém a řada dalších prvků.

Akce v současné době obsahuje tři herní módy. Těmi jsou příběhový režim, mise a aréna. Všechny z nich budou hratelné sólo i jako kooperace až čtyř hráčů.

"V příběhovém módu se vydáte na sebevražednou misi, ve které je cílem odehnat zplozence pekla a zachránit svět. Odhalíte příběh hlavního hrdiny a jeho rodiny, prokleté již před dekádami," píšou vývojáři na oficiálním blogu.

Akce Hellraid mění engine. Vývojáři odhalili nový vzhled.

Mise autoři označují za arkádovější pojetí hry. Umožní totiž navštěvovat oblasti odemknuté v příběhové části a v nich se pokoušet dosáhnout nejvyššího možného skóre. To bude možné rozličnými kombo útoky, plněním úkolů za maximální počet bodů a zabíráním prestižních míst na žebříčku nejlepších hráčů.

Třetím módem je aréna, ve které je cílem přežít vlny nepřátel. Ty se postupně stávají silnější, větší a tvoří je pestřejší typy monster. "Přežijí jen ti nejvytrvalejší," tvrdí vývojáři.

Fotogalerie

Oproti původním plánům navíc ze hry mizí povolání. Při vylepšování postavy bude možné volit ze všech dovedností i zbraní, a vytvořit si tak postavu na míru.

S ohledem na veškeré změny však hra vyjde až v roce 2015, a to souběžně pro PC, Xbox One a PlayStation 4. Starší informace zmiňovaly i konzole předchozí generace, o těch však autoři v současné době mlčí.

Hra nicméně bude již od letošního podzimu dostupná prostřednictvím služby Early Access na Steamu. Vývojáři tak slibují, že ve finálních fázích tvorby budou reagovat zpětnou vazbu od hráčů.

Autor:




Nejčtenější

WolfenDoom: Blade of Agony
Nemůžete se dočkat nového Wolfensteina? Vyzkoušejte WolfenDooma

Projekt vytvářený fanoušky skvěle kombinuje retro zpracování s moderními herními prvky. Takhle by dnes vypadal Wolfenstein, kdyby nedošlo k žádnému nárůstu...  celý článek

PlayerUnknown’s Battlegrounds
Příběhová kampaň do PlayerUnknown's Battlegrounds jen tak nepřibude

Brian Greene, autor úspěšného PlayerUnknown's Battlegrounds, utnul všechny spekulace svým oznámením, že příběhová kampaň pro jednoho hráče do největšího hitu...  celý článek

Fallout: New Vegas
Ve Falloutu měla být svatba ve vegaském stylu, nezbyly na ni peníze

Vývojáři z Obsidian původně plánovali, že hra bude mít podtitul Sin City, že umožní hráčům vybrat si rasu hlavní postavy a dokonce chtěli ve hře zorganizovat...  celý článek

Pokkén Tournament DX
Povedená bojovka Pokkén Tournament je v DX verzi ještě o fous lepší

Přímočará, snadno pochopitelná, ale rozhodne ne mělká bojovka Pokkén Tournament vyšla ve vylepšené verzi DX na konzoli Switch. Povedenou hru s Pokémony...  celý článek

FIFA 18
RECENZE: Fanoušci fotbalu ani letos neušetří. FIFA 18 se opět vyplatí

Nový díl jedné z nejprodávanějších herních sérií vůbec sice již nepřináší tolik novinek jako ten loňský, přesto jeho koupí nikdo neprohloupí. A to nejen kvůli...  celý článek

Další z rubriky

Wolfenstein II: New Colossus
Nacisti, spousta krve, sex a hlášky. Nový trailer na Wolfensteina baví

Jedna z neočekávanějších her letošního roku na sebe upozorňuje novým trailerem. A ten je doopravdy podařený. Fanoušci Quentina Tarantina budou nadšení.  celý článek

Destiny 2
Co budete hrát o víkendu?

Prozraďte, na které hry se chystáte o víkendu. Pustíte se do něčeho nového, nebo rozehrajete nějakou klasiku?  celý článek

Xbox One X
A pak že to nejde. Epic nakrátko propojil všechny platformy. Prý omylem

Definitivní důkaz, že po technologické stránce propojení hráčů na všech platformách nic nebrání, se podařil hře Fortnite. Jenže stav, kdy se mohli utkat hráči...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.