"Ve světě Mass Effectu toho lze vyprávět tolik," řekl vedoucí producent Casey Hudson pro The Official Xbox Magazine. "Bylo by prima vytvořit něco zcela nezávisle na ústředním ději. Třeba příběh soukromého detektiva v Citadele. Nebo se možná soustředit na detaily Garrusovo období v C-Sec."
Kreativní ředitel Preston Watamaniuk pro změnu tvrdí, že "hra soustředěná na brutální kroganský boj orientovaný na boj zblízka, může být hodně zajímavá."
Dusty Everman, který je návrhářem úrovní a programátorem, říká: "Ačkoliv je Garrus jeden ze Shepardových nejlepších přátel, je také nejvíce hnaný osobními cíli. Je to vlastní kategorie hrdiny. A kdo by nechtěl vidět další dobrodružství okouzlujícího Garruse Vakariana," táže se Everman.
Společnost BioWare ostatně v březnu ohlásila vývoj nového titulu, který by sérii měl pojmout z odlišného pohledu. Hra bude vyžívat technologii Frostbite 3, která pohání také Battlefield 4.