Ačkoliv fandové série RTS Command & Conquer hledí na chystaný čtvrtý díl "Tiberian Twilight" s více než velkou skepsí, vývojáři slibují hory doly. Teď se rozpovídali o obranných systémech. Vedle generátorů štítů a bunkrů pro pěchotu je možné postavit síť tunelů po celé mapě, díky které je možný rychlý přesun z lokace do lokace. Chybět nebudou samozřejmě legendární orbitální Ion Cannon a Chrám Nodu se superzbraněmi bratrstva.
Obranné jednotky a struktury však podle vývojářů budou schopny tvrdých útoků. Jelikož je například možné stavět stavby kdekoliv v akčním rádiu Crawlerů, lze obklopit nepřátelskou základnu výkonnými obrannými věžemi, pak zřídit tunely a rychle přesunout pěchotu. Tedy ne že by to všechno bylo něco úplně nového pod sluncem, ale uvidíme, jak to bude zakomponováno do gameplaye.
Zdroj: WP