Oficiálně povrzeno - spol. EA zavírá brány studia Origin Systems

Oficiálně povrzeno - spol. EA zavírá brány studia Origin Systems
Společnost Electronic Arts zdá se pokračuje v konsolidaci své organizační struktury, což zahrnuje systematické slučování externích vývojových týmů do větších a lépe kontrolovatelných celků a zároveň propouštění postradatelných zaměstnanců. Nedávno se v rámci výše uvedené činnosti přestěhoval a zredukoval tým Maxis a nyní dle všeho čeká stejný osud i tým Origin Systems. Oficiální zdroje v EA něco takového samozřejmě popřeli, ale zdroje neoficiální všechno potvrdili. Plánovaná akce by měla postihnou více než 100 zaměstnanců, kteří pravděpodobně nepřijdou o práci, ale budou se muset stěhovat na nové pracoviště. Podle všeho rovněž dojde ke změně názvu a možná se tak z herní scény definitivně ztratí název Origin Systems, který je synonymem pro vysoce kvalitní i když často až příliš nadčasové hry, zejména co se týče HW nároků. Firma Origin Systems byla založena slavnými bratry Richardem a Robertem Garriotty a na svém kontě má spoust populárních her v čele s RPG sérii Ultima a MMORPG Ultima Online, akční vesmírnou simulací Wing Commander, akční peckou Crusader: No Remorse a No Regret a spoustou dalších.

  • Update 25. 4. 2004 - 17:44: Společnost EA reagovala na šířící se spekulace o uzavření studia týmu Origin Systems jasným prohlášením z něhož plyne následující. Společnost EA skutečně ruší činnost týmu Origin Systems vAustinu a přesunuje veškeré aktivity tohoto týmu do blíže nespecifikované centrály v Kalifornii. Stávající zaměstnanci budou mít samozřejmě možnost nadále svoji práci vykonávat, ale v tom případě se budou muset stěhovat. Pokud se rozhodnout zůstat v Austinu, budou muset řady zaměstnanců EA opustit, ale díky silné koncentraci vývojářů v této oblasti by prý neměli mít se získáním nové práce jakýkoli problém.

  • Témata: Electronic Arts