Kouzelná skákačka Ori se vrací, bude mnohem jednodušší. První dojmy

aktualizováno 
Los Angeles (Od zpravodaje Bonusweb.cz) - Ori and the Will of the Wisps sází na stejné trumfy, jako jeho tři roky starý předchůdce a je to jedině dobře.

Vynikající skákačka Ori and the Blind Forest (naše recenze) sice působí lehce infantilně, vylámala si však na ní zuby i řada ostřílených hráčů. Pod na první pohled roztomilou grafikou se totiž skrývala brutální obtížnost, která občas byla až přes čáru.

Fotogalerie

Autoři si toho byli vědomi, a tak v chystaném pokračování notě polevili. Neznamená to, že by Ori neměl být i nadále výzvou, jen prostě ubylo těch momentů, kdy měli hráči chuť třískat ovladači o zem. 

A to je asi jediná opravdová změna, kterou jsem během zhruba půlhodinové ukázky zaznamenal, jinak je totiž Ori od svého prvního dílu prakticky k nerozeznání. Což je míněno jako pochvala, protože tak vizuálně přitažlivou a osobitou plošinovku jinde nenajdeme.

Hlavní hrdina dostal do vínku několik nových schopností, jako je útok „mečem“ nebo podhrabávání se pískem, ale ty nijak zásadně nemění hratelnost. Otázkou je, jestli ve hře zůstane i unikátní systém ukládání hry, protože v hratelné ukázce se jelo jen na klasické checkpointy. Jak mi řekl jeden z vývojářů, je to ještě věc, kterou zvažují. Mají na to ještě dost času, protože hra vychází až příští rok, a to na PC a Xbox One.

Autor:


Témata: E3 2018

Nejčtenější

Herní rekordman má 1 720 platinových trofejí. Vypadá, jako kdyby nespal

Herní rekordman Hakam "Hakoom" Karim

Bahrajnec Hakam Karim, vystupující pod přezdívkou Hakoom, se stal oficiálním držitelem Guinnessova rekordu v počtu...

Nový přídavek k českému Kingdom Come je po všech stránkách trapný

Kingdom Come: Milostné dobrodružství bodrého rytíře Pana Jana Ptáčka

Nejlepší česká hra posledních let ani napodruhé nedostala takový přídavek, jaký by si zasloužila. Milostné...



Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...

Poslední Tomb Raider je ve slevě a autoři za to čelí vlně kritiky

Shadow of the Tomb Raider

Ani ne dva měsíce po vydání je hra Shadow of the Tomb Raider ve slevové akci. Někteří hráči nemohou unést fakt, že ji...

Sedm nejtypičtějších výmluv chudáka hráče

Hráč na kokainu - ilustrační foto (Angry Gamer)

Za okny pomalu vychází slunce, na krku spousta povinností a rozechvělé prsty ospalého hráče se jen velmi neochotně...

Další z rubriky

World War 3 ukázala, jak nemá vypadat předběžný přístup

World War 3

Ambiciózní střílečka se nebojí postavit se Call of Duty, ale autory čeká ještě spousta práce. V současnosti je obtížné...

Fear the Wolves by chtěl být multiplayerovým Stalkerem. Ale není

Fear the Wolves

Kombinace fantastického světa kultovního Stalkera a populárního žánru battle royale vypadá jako geniální nápad....

Kvůli ukliknutí se ze hry stal nečekaný hit, vývojáři stejně nezbohatli

Evolvation

O tom, že i špatná reklama je stále reklama, se přesvědčili nezávislí vývojáři z nizozemského týmu HyperReuts. Poté, co...



Najdete na iDNES.cz