Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Kouzelná skákačka Ori se vrací, bude mnohem jednodušší. První dojmy

aktualizováno 
Los Angeles (Od zpravodaje Bonusweb.cz) - Ori and the Will of the Wisps sází na stejné trumfy, jako jeho tři roky starý předchůdce a je to jedině dobře.

Vynikající skákačka Ori and the Blind Forest (naše recenze) sice působí lehce infantilně, vylámala si však na ní zuby i řada ostřílených hráčů. Pod na první pohled roztomilou grafikou se totiž skrývala brutální obtížnost, která občas byla až přes čáru.

Fotogalerie

Autoři si toho byli vědomi, a tak v chystaném pokračování notě polevili. Neznamená to, že by Ori neměl být i nadále výzvou, jen prostě ubylo těch momentů, kdy měli hráči chuť třískat ovladači o zem. 

A to je asi jediná opravdová změna, kterou jsem během zhruba půlhodinové ukázky zaznamenal, jinak je totiž Ori od svého prvního dílu prakticky k nerozeznání. Což je míněno jako pochvala, protože tak vizuálně přitažlivou a osobitou plošinovku jinde nenajdeme.

Hlavní hrdina dostal do vínku několik nových schopností, jako je útok „mečem“ nebo podhrabávání se pískem, ale ty nijak zásadně nemění hratelnost. Otázkou je, jestli ve hře zůstane i unikátní systém ukládání hry, protože v hratelné ukázce se jelo jen na klasické checkpointy. Jak mi řekl jeden z vývojářů, je to ještě věc, kterou zvažují. Mají na to ještě dost času, protože hra vychází až příští rok, a to na PC a Xbox One.

Autor:


Témata: E3 2018

Nejčtenější

Pornoparodie nejpopulárnější hry současnosti není vtipná ani vzrušující

Pornoparodie na hru Fortinte nazvaná Fortnut

Hra Fortnite, oblíbená především mezi nezletilými hráči, se dočkala své pornoparodie. A výsledek je přesně takový, jaký...

Revoluční rok 1998 ve hrách. Zvolte tu nejlepší

Nejlepší hry roku 1998

Rok 1998 byl pro hry mimořádně požehnaný. Kromě toho, že vznikl Bonusweb, vyšla celá řada her, které dodnes platí za...



Konec dohadů. Unreal, nebo Quake?

Střílečka Quake je šestnáct let stará a stále září.

Pokud byste si museli vybrat, dáváte, případně dávali jste přednost značce Quake, nebo raději konkurenci v podobě...

RETRO: Sexy střílečku SiN potopil revoluční Half-Life i vlastní chyby

SiN

Letos slavíme dvacet let od vydání kultovní střílečky Half-Life, jejíž sláva zcela zastínila méně známou střílečku SiN....

Vynikající střílečka Insurgency je dočasně zdarma

Insurgency

Multiplayerová střílečka Insuregncy dostane 18. září nepřímé pokračování nazvané Sandstorm. Aby její autoři zvětšili...

Další z rubriky

Další Dishonored jen tak nebude, značka je uložená k ledu

Dishonored: Death of the Outsider

Vývojáři z Arcane Studios minimálně v několika příštích letech neplánují návrat do působivého města Dunwall. Přednost...

Patrick Stewart namluví polskou hru o segregaci

My Memory of Us

Chystaná plošinovka My Memory of Us v naivně optimistické grafice zpracovává těžké téma z období druhé světové války....

VIDEO: Peklo na Zemi. Sledujte první gameplay z Doom Eternal

Doom Eternal

Doom Eternal je pokračování povedeného kousku Doom z roku 2016, který značku restartoval. Podívejte se na první...

ZE ŽIVOTA MÁMY: Když nastane noční(ková) můra
ZE ŽIVOTA MÁMY: Když nastane noční(ková) můra

Náš syn oslavil první narozeniny a rozběhla se další velká epizoda v jeho i našem životě. Ta měla mít trvání rok a půl. Abych nastínila situaci. Moje máti, a i ta manželova, jsou staré školy s utkvělou představou, že batole by mělo s první sfouknutou svíčkou odhodit pleny. Proto jsem si téměř každý telefonát vyposlechla (moje máti) nebo v každé druhé textovce dočetla (manželova máti), že bychom se už měli na to „lulání“ zaměřit.



Najdete na iDNES.cz