Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Ostřílený vývojář vytváří autobiografickou modifikaci

  11:03aktualizováno  11:03

Návrhář úrovní JP LeBreton svou kariéru započal tvorbou obsahu pro klasickou střílečku Doom 2. Později pracoval na prvních dvou dílech BioShocku a jako designér také působil ve společnosti Double Fine Productions.

Modifikace pro Doom 2 tedy poslouží jako autobiografie, jejímž prostřednictvím bude LeBreton svůj život vyprávět jako interaktivní příběh. Projekt rozdělí na několik částí, první díl se soustředí na LeBretonovo dětství a vyjde koncem letošního roku.

V současné době si lze stáhnout hratelnou ukázku.

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Projekt boje proti šikaně v počítačových hrách skončil trapasem

The Bully Hunters

Projekt Bully Hunters měl pomáhat v boji proti obtěžujícímu chování a chránit oběti kyberšikany. Dopadl však velikou...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....



Najdete na iDNES.cz