Logo a moto společnosti Outpost Games

Logo a moto společnosti Outpost Games | foto: Outpost Games

Sledování má být stejně zábavné jako hraní. Koncept získal 151 milionů

  • 3
Některé internetové osobnosti si na živobytí vydělávají videi, které zaznamenávají jejich herní zážitky. Většina titulů je přitom určena především ke hraní a na publikum nebere ohledy.

Studio Outpost Games by proto rádo vytvářelo tituly s větší diváckou atraktivitou. Jeho hry by mělo být „stejně zábavné sledovat jako hrát“. Pro tento koncept ostatně získalo investici 6,2 milionu dolarů, což odpovídá zhruba 151 milionu korun.

Šéfem společnosti bude Sachin Pansuria, který společně se spoluzakladatelem Wrightem Bagwellem pracoval na hrách jako Dead Space 2 a Farmville 2. Bagwell byl v minulosti kreativním ředitelem a ředitelem návrhu rozličných titulů.

Bagwell plány společnosti odhalil pro server Gamasutra. Zmínil například nekonkrétní cíl vytvořit hru s jasně definovanou příběhovou strukturou a titul má nabídnout „více než jen surové soutěžení a souboje“.

Outpost Games se soustředí na PC trh a chtějí „vytvořit hry, které jsou velmi intuitivní a zároveň velmi obtížné. Aby každý chápal, jak se hrají, a zároveň docenil schopnosti a kreativitu ostatních lidí.“

Cílovou skupinou budou ostřílení hráči. Studio se však zároveň zaměří i na oslovování širšího publika, které bude hru bavit sledovat. „Chceme, aby se lidé dívali a říkali si, že je zábavné to sledovat a chtějí být také hvězdami pořadu,“ tvrdí Bagwell.