Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Snažíte se z nás vytáhnout více peněz, spílají tvůrcům Overwatche

  16:20aktualizováno  16:20
Aktualizace střílečky Overwatch přinesla kritizované změny systému pro získávání nových úrovní. Křivka se po levelu 100 doposud restartovala, první úrovně jste potom získávali rychle a finiš byl pomalý. Nyní je však po prvních sto úrovních třeba získávat vždy fixní počet zkušeností.

Sombra v Overwatchi | foto: Andrej Brabec

Lidé se domnívají, že se je tím tvůrci hry snaží motivovat k častějšímu nakupování speciálních bedýnek za peníze. Jinak je totiž získáváte právě odemykáním úrovní.

Tvůrci však toto tvrzení odmítají. Prý chtějí, aby lidé titul hráli nezávisle na sezonních akcích. Například té haloweenské, díky které bylo dočasně možné získat unikátní vzhledy postav.

„Změny by herní komunitě měly prospět. Kdybychom je realizovali ještě během události Halloween Terror, lidé by bedýnek získali více. Více lidí by získalo více věcí,“ tvrdí ředitel vývoje Jeff Kaplan.

„Úprava systémů nemá nic společného s naší touhou podpořit, či omezit prodej bedýnek za skutečné peníze. Cílem je zabránit tomu, aby lidé nehráli nárazově nebo nepřestávali hrát. A předejít tomu, aby si lidé nemysleli, že nebýt zrovna blízko nízkým úrovním znamená, že přijdou o bonusové předměty,“ napsal Kaplan na oficiálních fórech.

Blizzard podle šéfa vývoje nechce vytvářet systémy, které by podporovaly hraní jen ve specifických chvílích. Změny mají vést k tomu, že lidé budou Overwatch hrát podle momentální nálady, nikoliv v závislosti na speciálních událostech. Po získání úrovně 100 je proto na každý další level třeba vybojovat 20 tisíc zkušeností.

Blizzard s akcí Overwatch vůbec poprvé zabrousil do vod stříleček z vlastního pohledu. Titul vyšel 24. května a během necelého půlroku se počet registrovaných hráčů vyšplhal na 15 milionů.

Průměrné skóre na agregátoru hodnocení Metacritic se pohybuje okolo 90 % a redaktor Bonuswebu hře udělil 92 % (čtěte recenzi).

Autor:



Nejčtenější

Hardcore hra na přežití simuluje pocení, růst svalů i vypadané zuby

SCUM

Online hra SCUM se snaží o maximální realismus. Budete se muset starat i o takové detaily, jakými jsou pocení, množství...

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...



Grafická revoluce, nebo zbytečný přepych? Jaké je dnes hraní ve 4K

Final Fantasy XV, Ansel težim

Rozlišení 4K nabízí čtyřnásobný počet detailů oproti dnes běžně rozšířenému FullHD. Jenže abyste v něm vůbec dokázali...

Turnaj o milion dolarů ovlivnil odpojený ovladač

Odpojený ovladač ovlivnil turnaj o milion dolarů

Profesionálnímu hráči hry Halo 5 se odpojil xboxový ovladač v ten nejnevhodnější okamžik. Jeho tým ztratil vedení a...

Bývalý herní závislák radí lidem, jak seknout s videohrami

Cam Adair, zakladatel portálu Game Quitters

Závislost na počítačových hrách je vážná věc. Na první pohled sice není tak nebezpečná jako například drogy, alkohol...

Další z rubriky

VR Kanojo je zatím nejambicióznější porno hra pro virtuální realitu

VR Kanojo

O spojení virtuální reality a pornografie už se mluví dlouho. Bude japonská podivnost VR Kanojo znamenat průlom, nebo...

Rozhodnutí postavit Mass Effect: Andromeda na Frostbite přišlo z Bioware

Cora Harper - V případě, že hrajete za mužskou postavu je nadporučík Cora...

Electronic Arts měli loni opravdu špatný rok a většina jejich ambiciózních her skončila průšvihem. Ne všechny chyby...

Mafia 4 se měla odehrávat v Las Vegas, přednost dostala jiná značka

Mafia 3

Podle bývalých zaměstnanců studia Hangar 13 se měl čtvrtý díl legendární série Mafia odehrávat v americkém Las Vegas....



Najdete na iDNES.cz