Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard zrušil již dva způsoby, jak rozvíjet postavu v Overwatch

  17:15aktualizováno  17:15
Vývojářům ze společnosti Blizzard Entertainment se nedaří najít funkční způsob rozvoje hrdinů a odměňování hráčů za dokončené zápasy. Šéf projektu Jeff Kaplan tak v oficiálním videu popsal koncepty, které se ve hře objevily a tvůrci je raději zrušili.

Příští rok prý zkusí třetí variantu, chtějí však získat kreativní odstup. První systém připomínal talenty v Heroes of the Storm a World of Warcraft. Hráli jste postavu, během zápasu získávali úrovně a volili díky tomu nové dovednosti. Jedna z postav si například mohla odemknout léčení.

Problém však představovalo vyvážení takového systému i tempo samotného Overwatch. V hlavě bylo třeba držet příliš velké množství informací, ke kterým mozek musel mít přístup ve zlomku vteřiny. U hráčů to často vyvolávalo zmatek a vývojáři se raději rozhodli toto pojetí z titulu odstranit.

Druhý systém se naopak soustředil čistě na vizuální stránku. Každá postava za hraní zápasů získávala úrovně a strop představovalo číslo dvacet.

Overwatch
Overwatch
Overwatch

Za výhry jste získávali více bodů než za prohry a odemykat bylo možné různá grafická pozlátka. Problém však spočíval v tom, že lidé měli tendenci postavy hrát i v naprosto nevhodných chvílích ve snaze odemknout další prvky.

Díky tomuto konceptu však pro hru vznikala celá řada kosmetických doplňků, které vývojáři v budoucnu mohou nějak využít.

Po novém roce proto tvůrci plánují zpracovat třetí systém, který nebude podporovat tvrdohlavé hraní jednoho hrdiny. Odměny by proto tentokrát měly být jen drobné. Sám šéf vývoje říká, že si autoři titulu potřebují dát vánoční pauzu a nápady v příštím roce vyhodnotit s novou perspektivou.

Autor:



Nejčtenější

Jaké porno se líbí hráčům videoher: s Pokémony, D.Va a Mileenou

PornHub cílí i na hráče. A hráčky.

Koukají na porno více hráči na Xboxu, nebo Playstationu? A jakou postavu z videoher by lidé nejraději viděli svlečenou?

Zítra se probudíte ve hře, kterou jste hráli naposledy. Jak moc v háji jste?

Red Dead Redemption

Představte si, že se zítra probudíte ve hře, kterou jste hráli naposledy. Jak moc v háji jste? Nemáte přitom žádné...



Nejočekávanější akční hry roku 2018

Far Cry 5

Největší žně letos budou mít, alespoň co se her týče, fandové akcí. Pojďme se podívat na první várku těch...

Engine Unity v novém demu ukazuje, jak by hry mohly vypadat za pár let

Technologické demo enginu Unity Book of the Dead

Vývoj jde dopředu a hry jsou čím dál hezčí. Nová ukázka z enginu Unity sice dnes vypadá téměř nereálně, ale představte...

Jaký je váš největší herní rest?

The Last of Us Remastered

Jaký je váš největší herní rest, ať už z minulosti, nebo současnosti? Napište nám do diskuze pod článkem.

Další z rubriky

Nový digitální obchod chce konkurovat Steamu, umožní prodávat dohrané hry

Obchod Robot Cache

Legendy herního průmyslu Brian Fargo a Nolan Bushnell rozjíždějí nový digitální obchod s hrami.

Fanoušci předělávají Fallout 3 do enginu čtvrtého dílu

Mod Capital Wasteland pro Fallout 4

Už teď vypadá neoficiální remake zábavněji než oficiální Fallout 4.

Předměty z papírového kartonu oživnou. Nintendo Labo spojuje dva světy

Nintendo Labo

Nintendo Labo je sada desek z papírového kartonu, které lze přetransformovat v různé objekty a následně je „oživit“...

Najdete na iDNES.cz