Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Blizzard zrušil již dva způsoby, jak rozvíjet postavu v Overwatch

  17:15aktualizováno  17:15
Vývojářům ze společnosti Blizzard Entertainment se nedaří najít funkční způsob rozvoje hrdinů a odměňování hráčů za dokončené zápasy. Šéf projektu Jeff Kaplan tak v oficiálním videu popsal koncepty, které se ve hře objevily a tvůrci je raději zrušili.

Příští rok prý zkusí třetí variantu, chtějí však získat kreativní odstup. První systém připomínal talenty v Heroes of the Storm a World of Warcraft. Hráli jste postavu, během zápasu získávali úrovně a volili díky tomu nové dovednosti. Jedna z postav si například mohla odemknout léčení.

Problém však představovalo vyvážení takového systému i tempo samotného Overwatch. V hlavě bylo třeba držet příliš velké množství informací, ke kterým mozek musel mít přístup ve zlomku vteřiny. U hráčů to často vyvolávalo zmatek a vývojáři se raději rozhodli toto pojetí z titulu odstranit.

Druhý systém se naopak soustředil čistě na vizuální stránku. Každá postava za hraní zápasů získávala úrovně a strop představovalo číslo dvacet.

Overwatch
Overwatch
Overwatch

Za výhry jste získávali více bodů než za prohry a odemykat bylo možné různá grafická pozlátka. Problém však spočíval v tom, že lidé měli tendenci postavy hrát i v naprosto nevhodných chvílích ve snaze odemknout další prvky.

Díky tomuto konceptu však pro hru vznikala celá řada kosmetických doplňků, které vývojáři v budoucnu mohou nějak využít.

Po novém roce proto tvůrci plánují zpracovat třetí systém, který nebude podporovat tvrdohlavé hraní jednoho hrdiny. Odměny by proto tentokrát měly být jen drobné. Sám šéf vývoje říká, že si autoři titulu potřebují dát vánoční pauzu a nápady v příštím roce vyhodnotit s novou perspektivou.

Autor:




Nejčtenější

Hajime Taniguchi aka Tokido
Na každém detailu záleží. Profík sedí přesně 80 centimetrů od obrazovky

Legendární hráč vystupující pod přezdívkou Tokido pobavil na turnaji všechny přihlížející, když vytáhl z kapsy metr a odměřil si ideální vzdálenost od...  celý článek

Dungeon Keeper (2014)
Activision vymyslel způsob jak lidi motivovat utrácet za mikrotransakce

Firma Activision si nechala patentovat úpravu mechanismu, který se stará o to, aby se v multiplayerových hrách potkávali hráči na stejné výkonnostní úrovni....  celý článek

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Další z rubriky

Porsche v Gran Turismo Sport
Unikátní edice Gran Turisma s opravdovým autem se už prodala

Jediný kus sběratelské edice závodního Gran Turisma, která mimo jiné obsahovala i skutečné závodní auto, se prodal vskutku rychle. A to navzdory ceně...  celý článek

Tekken 7
Lidé chtějí tutoriály, ale pak je ani nehrají, říká producent Tekkena

Jak donutit hráče, aby se vaši hru opravdu naučili, když se jim nechce trénovat? Nejlépe speciálním příběhovým módem, myslí si Katsuhiro Harada, producent...  celý článek

Call of Duty: WWII
Američan na webu prodával kradené kopie Call of Duty: WW2

V americké Indianě byl zatčen muž za přeprodávání fyzických kopií dosud nevydané hry Call of Duty: WWII.  celý článek

Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?
Hledáte maminku v okolí na společné aktivity?

Tyhle maminky na eMimino.cz jsou na tom stejně.

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.