Oznámena Armada 2526: Supernova

Vývojářská firma Ntronium Games oznámila vývoj datadisku Armada 2526: Supernova ke sci-fi strategii Armada 2526. Původní hra je komplexní sci-fi strategií.

Armada 2526Vývojářská firma Ntronium Games oznámila práce na datadisku Armada 2526: Supernova ke sci-fi strategii Armada 2526. Původní hra je komplexní sci-fi strategií.

Skládá se ze dvou částí. První je hvězdná mapa, kde rozšiřujete své impérium, spravujete kolonie, posíláte flotily. Zároveň se staráte o výzkum a diplomacii. Využívá tahového systému, takže můžete plánovat akce podle libosti dlouho.

Jakmile ale začne bitva, hra se přepojí do realtime módu v 3D prostředí. Datadisk Supernova rozšiřuje dosud existující vesmír hry o dvě nové rasy, množství nových typů hvězd a planet. Nabízí nový obchodní systém, který dovoluje vytvořit obchodní síť. Také přibude špionážní systém a nové technologie.

Armada 2526 Armada 2526 Armada 2526

Zdroj: worthplaying

Divinity Original Sin 2
Divinity Original Sin 2 je kandidát na RPG roku. Sežere ovšem moře času

Hry na hrdiny jsou si často podobné jako vejce vejci, zvlášť ty z ranku fantasy. Vznešení elfové, věčně nabručení trpaslíci a k tomu hromada kostlivců, draků a...  celý článek

Middle-earth: Shadow of War
RECENZE:Tolkienův svět utopený v krvi. Shadow of War hraje na jistotu

Pokračování výborné řežby na motivy Tolkienova Pána prstenů se drží při zdi a příliš změn nepřineslo. To však neznamená, že by nebylo zábavnou hrou.  celý článek

Cyberpunk 2077
Práce v naší firmě není pro každého, brání se autoři Zaklínače nařčením

Firma CD Projekt Red nečekaně zareagovala na vlnu kritiky, která se na internetu objevila od údajných bývalých zaměstnanců.  celý článek

Naughty Dog
Herní vývojář nařkl svého zaměstnavatele ze sexuálního obtěžování

Ani videoherní průmysl není osvobozen od kauz sexuálního obtěžování. Vývojář David Ballard zveřejnil nařčení, že byl v prestižním studiu Naughty Dog vystaven...  celý článek

The Evil Within 2
Hororová událost roku. Recenze The Evil Within 2

Tvůrce série Resident Evil nám servíruje další výpravný a skvěle hratelný horor, který nadchne i příznivce her Silent Hill nebo Dead Space. Pro fanoušky žánru...  celý článek

Časopis Level u vydavatelství Burda Praha končí.
Časopis Level nekončí. O vydání se postarají tři bývalí šéfredaktoři